[#601] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #599

ACA500 już dawno wtedy była, ale nie chodzi o szczegóły, super, że jest nadzieja OK

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2018 20:04:03 przez Jacques
[#602] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #601

za bardzo skrocilem tok myslowy, chodzilo mi o tanie i dostepne karty :D

Hexmage - od kiedy nie uzywam debuggera to 1.48
[#603] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #594

To słabo obstawiasz :) Ja bym jednak posłuchał Don_Adana.
Mi wywaliło błąd tu (w a0 jest nieparzysty adres):

$002b7ba0 move.w (a6)+,(a0) ;$000275b0 $00030fcd

Przepraszam ale musiałem trochę zhakować TF (ale tylko zanopowałem zapis adresu vbr).
W każdym razie jest to w routinie, która zaczyna się od offsetu $1638. Jakby co to wklejam kawałek trochę większy żeby nie było tak trudno znaleźć. Inna sprawa, bardziej trudniejsza (choć nie koniecznie) to odnalezienie w jaki sposób nieparzysty adres się tu pojawił. Z tego co widzę po kodzie to jest wklejanie bloku 16x16 na ekran (używane bodaj jest 4 razy). Ja bym dodał w tej procedurze sprawdzanie czy to jest nieparzysty adres w A0 i wywalenie debugowych informacji na ekran - o ile masz coś takiego.

$002b7b9a adda.l       d6,a1
$002b7b9c adda.l       d6,a2
$002b7b9e adda.l       d6,a3
$002b7ba0 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7ba2 adda.l       #$28,a0
$002b7ba8 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7baa adda.l       #$28,a0
$002b7bb0 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bb2 adda.l       #$28,a0
$002b7bb8 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bba adda.l       #$28,a0
$002b7bc0 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bc2 adda.l       #$28,a0
$002b7bc8 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bca adda.l       #$28,a0
$002b7bd0 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bd2 adda.l       #$28,a0
$002b7bd8 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd
$002b7bda adda.l       #$28,a0
$002b7be0 move.w       (a6)+,(a0)                     ;$000275b0 $00030fcd

exception stackframe:
$00327FF2 30810003 0FCD309E 0000002B 7BA4
regular stack:
$002B0420 002B791A 002B7670 002D157A 0029C92E 00000FA0 002AD850 003261A0 00006108
$002B0440 02936FCA 1FE18003 012622A4 00035D02 0100000E 00800001 53343034 00000050
$002B0460 00002000 00000560 04BF8CFC EFE6D3B2 10070AB0 DFA05601 09FA38A6 3B2EFB00
$002B0480 25C85582 7EAB9F97 24880050 08EF0084 5564DB15 36C83754 7EEC1BE0 E867E0FC
$002B04A0 A01F2608 CAA993F1 73B44E26 15067E2A 121603E5 39FFCFC7 240AFAA9 7E4D15E0

  ----0---- ----1---- ----2---- ----3---- ----4---- ----5---- ----6---- ----7----
Dx     189C     90000         0       200      2800         0      12CD      FFFF
Ax    30FCD     33A4D     364CD     38F4D     2E16E     38F4A     275B0


Z przymróżeniem oka - nie traktować poważnie:
Nagana wzrokowa za używanie 16 * add.l #$28,a0 (16 cykli * 16 ) Ja bym dał moveq #$28,d6 (4 cykle) i potem już tylko add.l d6,a0 (8 cykli). Co daje 8 cykli * 16 + 4 cykle.

Jeśli potrzebujesz to mogę Ci wysłać pełny log i dump ale to już na priva.

Edyta: Ewentualnie pomóc w optymalizacji ;)

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2018 20:51:37 przez asman
[#604] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #603

Zmieniłem tylko fragment z menu wyrownujac adresy właśnie stąd pytanie czy wersja z sendspace zadziałała. Na więcej nie miałem czasu bo dlubie BS :)
[#605] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #604

A wielkosc pliku TF zmniejszyła się prawie dwa razy.
[#606] Re: Tanks Furry - informacje

@Norbert, post #605

Bo jest spakowany :)
[#607] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #603

Tak patrzac na ten kod to wszystkie adresy od A0 do A3 sa nieparzyste, to pewnie bledna wartosc w D6 jest.
[#608] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #606

To warto byłoby dodać disk-validator (kick1.3) i trochę bardziej rozwinięty s-s z kontrolą procesora do adfa na aminecie.
Ułatwiloby to uruchamianie gry w zależności od procka.
[#609] Re: Tanks Furry - informacje

@Norbert, post #596

WinUAE trzeba dobrze ustawic czyli cos odznaczyc albo zaznaczyc "most accurate" czy cos takiego, bo tak to odczyty/zapisy spod nieparzystego adresu sa ignorowane, a nie powinny byc, Skoro jest ustawione 68000, nie wiem dlaczego Toni tak to ustawil, dla mnie to jest bezsensu.
[#610] Re: Tanks Furry - informacje

@Don_Adan, post #607

Jasne, masz rację. Myślę, że to juen miał na myśli pisząc o wyrównaniu adresów. Po zmianie u mnie tych nieparzystych wartości D6 - gra się nie zwiesiła.
[#611] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #610

dzieki za sugestie.

rzutem na tasme bo juz padam, a nie za bardzo moge sie tym teraz zajmowac:

prosze o info z real a500 czy opcje sie zawieszaja i czy reszta tez dziala :)

https://www.sendspace.com/file/yryv49
[#612] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #611

Dopiero dziś wieczorem będę mógł sprawdzić na ACA500, dam znać, dzięki
[#613] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #611

Chyba jeszcze nikt ( ja uae4arm) nie sprawdził na real 68000.
Teraz plik ma 1.7 MB. i jest to inna wersja niż ta z aminetu.
Jest to ta sama co poprzednio z sendspace.
Brak jest ustawień trudności.
Chyba ze tak miało być .
[#614] Re: Tanks Furry - informacje

@Norbert, post #613

tym razem go nie pakowalem. wszystko powinno byc tak jak w oryginale. sprawdze na wieczor w domu co z tymi ustawieniami, ale powinny byc.
[#615] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #614

Obie wersje z sendspace na "more compatible" w uae4arm nie działają (parametr a500)

ps.
Nie spakowany to ok, ale wersja z aminetu ma 830kb

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2018 08:44:30 przez Norbert
[#616] Re: Tanks Furry - informacje

@Norbert, post #615

i tak ma byc, wersja produkcyjna ma wypchac dyskietke po brzegi :)
[#617] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #611

Przykro mi juen ale gra się zawiesza.
$002afe90 lea          ($2e5851),a0
$002afe96 lea          ($2e5831),a2
$002afe9c move.l       #$dff180,a1
$002afea2 move.w       (a0),(a1)+                     ;$002e5851 $00dff180
›1m$002afea4 move.w       (a0)+,(a2)+                    ;$002e5851 $002e5831
›22m$002afea6 move.w       (a0),(a1)+                     ;$002e5851 $00dff180
[#618] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #611

dzieki za sugestie.

rzutem na tasme bo juz padam, a nie za bardzo moge sie tym teraz zajmowac:

prosze o info z real a500 czy opcje sie zawieszaja i czy reszta tez dziala :)

https://www.sendspace.com/file/yryv49


Przepraszam za spóźnienie Właśnie sprawdziłem Twoją ostatnią wersję na ACA500 z i w przeciwieństwie do tej z Aminetu (która ma raportowane problemy), ta (plik około 1.8 MB) się nawet nie uruchamia do intra, od razu praktycznie zwiecha i szary ekran po wpisaniu z CLI "tf a500".

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2018 22:42:15 przez Jacques
[#619] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #618

dzieki za info, zajme sie tym najlepiej po BS, nie bedzie z tym duzo roboty, ale skacze z projektu do projektu. chce juz skonczyc BS, dopracowywuje pare rzeczy, ktore mi sie nie podobaja jeszcze i testuje rozne konfigi :)
[#620] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #619

Pewnie, ma to dużo sensu OK
[#621] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #618

Jak ten plik otworzyłeś? Bo też miałem sprawdzić u siebie, chociaż jak na ACA nie poszło, to na HC533 też pewnie będzie kicha.
[#622] Re: Tanks Furry - informacje

@AD99, post #621

Otworzyłem?
Uruchomiłem z DH0 spod AmigaDOS bootując z pominienięciem startup-sequence.
[#623] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #622

Ok. Z ciekawości sprawdzę u siebieOK
[#624] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #619

Tanks very muchOK. Liczymy na Ciebieok, racja
[#625] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #568

W tle, zbliżająca się nieubłaganie premiera Bridge Strike w wersji Mobile.
Tymczasem powoli zaczynamy myśleć o nowym ami projekcie. Zacząć od zera, od nowa.

Co z tego wyjdzie, czas pokaże.
Na chwilę obecną przetestowaliśmy zupełnie nowe demo i pewne nowe rozwiązanie.
Kilka dni temu usiadłem ponownie do tilesetu. W obliczu takich hitów jak Proxima moje wypociny wyglądają mocno blado.
Wiele, wiele, wiele pracy przed nami. Ale powoli, nie od razu Rzym zbudowano

Moje pytania na początek:
1. Czy ktoś widział wszystkie 4 zakończenia Taks Furry?
2. Jak często graliście w TF w trybie kooperacji? Czy tryb kooperacji jest potrzebny?
3. Czy brakowało Wam czegoś w trybie pojedynków grupowych?
4. Czy gdyby gra była bardziej wymagająca, trudniejsza to była by lepsza?

Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w "ankiecie" ;)
[#626] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #625

Hihi a ja siedziałem cichutko :)

Jest pomysl, silnik powstaje od nowa i ma dać nowe większe mozliwosci. Zobaczymy.
[#627] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #625

Ja bym postawił na wykorzystanie z Tanks Furry jednostek i stworzenie czegoś podobnego do Dune 2OK
[wyróżniony] [#628] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #625

1. Nie widziałem.
2. Kilka razy. Jak najbardziej!
3. Trudno powiedzieć.
4. Wybór poziomu trudności powinien wszystkich zadowolić.

Jestem trochę zaskoczony że powracacie do "odgrzewanego kotleta". Oczywiście bez urazy bardzo lubię TF, więc jeśli macie coś nowego do zaprezentowania to mnie to cieszy.
Co z projektem platformówki? Planujecie TF(2) mobile?
[#629] Re: Tanks Furry - informacje

@AD99, post #627

taki Mix super
[#630] Re: Tanks Furry - informacje

@forge, post #628

Jestem trochę zaskoczony że powracacie do "odgrzewanego kotleta".


bardzo lubię TF, więc jeśli macie coś nowego do zaprezentowania to mnie to cieszy.

Postaramy się aby nie był to tylko "mission pack" a zupełnie nowa gra.
Co z projektem platformówki?

Za duży i za długi projekt dla nas.
Planujecie TF(2) mobile?

Zaraz po premierze BS mobile, będziemy się zastanawiać czy nie zacząć robić TF moblie, switch i inne konsole.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem