Obczaję o co chodzi z FS-UAE. U kogoś może na prawdziwym sprzęcie pojawia się ten sam objaw?
@juen
Dokańczanie leveli byłoby super tylko nie mam pojęcia jak za to się zabrać. Oryginał miał losowo generowane levele ale prawie połowa z nich była nie do przejścia i mocno były do siebie podobne. Taką opcja bys się przydałą ale nie mam pojęcia jak sprawdzić czy level jest do rozwiązania. Można by kombinować z zaczynaniem od końca i generowaniem losowo ruchów "do tyłu"... ale nie wiem czy to by generowało ciekawe i poprawne plansze.
Na razie to zwykłe pliki tekstowe w katalogu Raw/Level0, więc każdy kto ma ochotę może dodawać swoje levele:
level00.txt
06
08
100
100
0,0,0,0,0,0,2,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,0,2,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
0,0,1,1,0,1,2,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,3,4,0,4,4,0,0,0
0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,3,0,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,3,0,0,0,0,0,0,0
0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
przekłada się na
Od góry:
X startowe (00-12)
Y startowe (00-08)
Ruchy (000-999)
Czas (000-999)
Ułożenie scalaków
Kolorry 1-4 oddzielone przecinkami w siatce 13x9.
Nie trzeba używać wszystkich kolorów ale jak już zdecudujemy się na jakiś to musi mieć co najmniej dwa scalaki.
@AmiClassic
No tak, paleta trochę się skończyła przy czerwonych i trzeba było sobie pomagać ditheringiem. W kolejnych wersjach będzie możliwy wybór zestawów scalaków i tła, może inne przypadną bardziej do gustu ;)