[#31] Re: CHIPS

@Ralpheeck, post #29

@Ralpheeck

Jeszcze raz dzięki za testy. Parę Twoich uwag dało się wprowadzić :) Mam nadzieję, że poziom trudności tym razem rośnie mniej drastycznie. Napiszę do Neila.

Czy ktoś grał może dłużej? Jak z poziomem trudności? Z tym miałem największy problem.

@marpla
Dzięki za info.
[#32] Re: CHIPS

@ppill, post #31

Do 9 łatwizna aktualnie walczę na 10.
Jak dla mnie poziom idealnie rośnie. Taka gierka nie może być łatwa :)

Pare razy udało mi się wejść w klocek, i grafika się wiesza, robocie robi się czarnym rozmazanym kwadracikiem :(

Muzyka jest rewelacyjna, te dysonanse idealnie robią robotę :)

Po zabiciu zamienił bym miejscami restart z next level albo żeby na restart było ustawione z default :)

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2020 20:53:45 przez marpla

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2020 20:57:41 przez marpla
[#33] Re: CHIPS

@marpla, post #32

@marpla
To super, że trudność odpowiada :) 19 i 20 to są prawdziwe hardcory ;)

A "wchodzenie" w stojący klocek, czy ruchomy co zabija? Jakiś konkretny level? Fotka czy screenshot byłyby pomocne.
[#34] Re: CHIPS

@ppill, post #33

Level 9, przy próbie przesunięcia. Jak mi się to powtórzy cyknę foto.
[#35] Re: CHIPS

@marpla, post #34

Przed chwilą właśnie grałem w 09 (potrzebowałem z 5 prób by przejść LOL) i kurcze obmacałem wszystko jak się dało :/
[#36] Re: CHIPS

@ppill, post #35

Ok, teraz tak się udało zepsuć:



Ale 10 zaliczony :)

11 od strzała :)

Bardzo miodna gierka :)

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2020 21:59:32 przez marpla

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2020 22:03:05 przez marpla

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2020 22:03:36 przez marpla
[#37] Re: CHIPS

@marpla, post #36

Bardzo pomocne, dzięki! Nie udało mi się jeszcze tego powtórzyć ale będę męczył i podeślę koderowi.

No i gratki :) 11 całkiem zabawna.
[#38] Re: CHIPS

@ppill, post #37

No dobra ale 13 jest super :)
[#39] Re: CHIPS

@ppill, post #1

Bardzo przyjemna gierka, muzyka i dźwięk też idealne! Te dysonanse/dysharmonie to chyba zamierzone...
Ogólnie gratulacje!

P.S.
Ale to, że jakieś dwa lata wcześniej nie założyliście tu wątu o zamiarze zrobienia gry, to karygodne !
Gdzie jest historia powstawania każdego piksela i każdej linijki kodu, pytam się ?

Ostatnia aktualizacja: 12.05.2020 12:05:45 przez Motyl
[#40] Re: CHIPS

@marpla, post #32

Muzyka jest rewelacyjna, te dysonanse idealnie robią robotę :)


To prawda, robią robotę - uszy zaczynają krwawić

Najlepiej to słychać w filmiku od 0:36 - po prostu dramat...

Dodatkowo warto SFX nastroić do tonacji muzyki, wtedy odbiór jest przyjemniejszy.
[#41] Re: CHIPS

@Jazzcat, post #40

@Jazzcat

Simone umieścił playlistę z gry na youtubie.

A tu wątek na EAB. Jak macie jakieś uwagi to dawajcie mu znać.
[#42] Re: CHIPS

@ppill, post #41

Czipsy mają nową ikonkę (najpierw wersja dla HiRes, bo tam się najtrudniej rysuje)



Będzie dołączona do kolejnej wersji. Praktycznie wszytkie uwagi zostały zaimplemetowane tylko ten cholerny bug z wchodzeniem w scalaki jeszcze został ale przynajmniej udało mi się go odtworzyć.

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 01:40:38 przez ppill
[#43] Re: CHIPS

@ppill, post #42

OK
[#44] Re: CHIPS

@ppill, post #42

Zdecydowanie za szybko Wam to idzie OK

Sorry, ale jakoś Twój Czips skojarzył mi się z Panem Krabem.

[#45] Re: CHIPS

@ppill, post #42

Link

Zmiany:
- joystik działa w Options.
- powtarzanie ruchu przy przytrzymaniu kierunku (za wolno/szybko?)
- po śmierci i ESC, RESTART wybrany w menu gry
- chyba udało się wyeliminować wchodzenie w scalaki
- menu w grze przesunięte ale jeszcze muszę poprawić to w plikach z grafiką

Na FS-UAE jeszcze nie sprawdzałem ale przynajmniej powinien działać joystick w podmenu Options.

Dawajcie znać :)

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 15:40:15 przez ppill

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 15:40:59 przez ppill
[#46] Re: CHIPS

@ppill, post #45

SUPER,
- klawisze strzałki działają poprawnie w Options OK
- powtarzanie ruchu OK

Propozycje:
- opcja wyłączenia odliczania czasu, dla dziadków, nienawidzę presji czasu,
- możliwość przesuwania klocków strzałkami bez konieczności naciskania entera, IMHO byłoby wygodniejsze
.
[#47] Re: CHIPS

@rePeter, post #46

@rePeter

No i Bomba :)

Pierwsza propozycja wydaję się do zrobienia ale nie obiecuję. Na razie zawsze możesz zmienić limity w plikach leveli. Maks to 999, 3 i 4 linijka. Mało przyjazne ale mniej nerwów ;)

Drugie to chyba jednak wymagałoby sporych zmian w silniczku i bałbym się o przypadkowe przesunięcia.

Ogólnie to wielkich zmian już nie będzie bo prace nad kolejną grą ostro ruszyły. Kosmetyka i ewentualne babole, które mi umknęły.

Wypuścimy poprawioną wersją z większą ilością leveli, jakiś tutorial na Youtube i będziemy czekali na odbiór.

Po streamie AmigaBilla i umieszczeniu info w różnych miejscach tylko tutaj spotkała się z większą reakcją (jeszcze na Lemon Amiga jest już w bazie i będzie recka).

Bardzo wszytkim dziękuję za testy!

Jeżeli udzielacie się na FB w grupach Amigowych to jak możecie zapodajcie linka, czy tutaj czy na nagranie zzbylu:
[#48] Re: CHIPS

@ppill, post #47

Po streamie AmigaBilla i umieszczeniu info w różnych miejscach tylko tutaj spotkała się z większą reakcją


Widać, że niektóre społeczności to zwykłe cepy
.
[#49] Re: CHIPS

@rePeter, post #48

Nie no na streamie było super i jego discordzie też. Ja trochę dałem ciała z lepszym PRem ;)
[#50] Re: CHIPS

@ppill, post #45

Jest dobrze- podobają mi się zmiany.
Fajnie, że mam y jednostajny ruch przy stałym wciśnięciu kierunku- w ramach czepiania mógłby być trochę szybszy płynniejszy, ale to pewnie wiązało by się z głębszymi zmianami- ogólnie jest OK
[#51] Re: CHIPS

@BULI, post #50

Szybkość powtarzania to akurat łatwo zmienić. Czyli rozumiem, większa częstotliwość? Płynność... Chodzi o animację?
[#52] Re: CHIPS

@ppill, post #51

Nie działa wyciszenie muzyki w opcjach (niby ustawia a potem i tak gra na full) a faktycznie nie da się strawić tych rozstrojonych instrumentów na dłuższą metę, może da się wyedytować gdzieś w pliku konfiguracyjnym?
Jeśli ten mod tak już zostanie niezmieniony, błagam dajcie możliwość wyłączenia muzyki w trakcie gry.

Próbowałem podmienić mod, nawet zadziałał ale gra zwiesiła się po pierwszym etapie, nie wyświetliło menu przejściowego.

IMO Robo chodzi wystarczająco szybko tylko nieco za długo zatrzymuje się pomiędzy kaflami.
.
[#53] Re: CHIPS

@rePeter, post #52

@rePeter
Dzieki za info. Zmienimy. Do Simona też skrobnę. Moduł się pewnie wiesza bo oryginalny ma jingle(level finished, game over) na pozycjach 1C i 1D z komendą F00 (zatrzymanie).
[#54] Re: CHIPS

@ppill, post #53

Do Simona też skrobnę


Dzięki, bo można dostać zawału ucha szeroki uśmiech

A przy okazji, Dr Hirudo, co to za gra, na co była wydana, bo nie mogę znaleźć w guglarce.
.

Ostatnia aktualizacja: 14.05.2020 21:08:30 przez rePeter
[#55] Re: CHIPS

@rePeter, post #54

http://aminet.net/package/game/think/Chips

Gość ma taką ksywkę a gra to Chips. Tylko prawie połowa map generowanych jest nie do przejścia (według autora) :/

Ostatnia aktualizacja: 14.05.2020 21:50:26 przez ppill
[#56] Re: CHIPS

@ppill, post #51

Z tą płynnością, to chodziło mi dokładnie o to:
Robo chodzi wystarczająco szybko tylko nieco za długo zatrzymuje się pomiędzy kaflami

dzięki rePeter ok, racja
[#57] Re: CHIPS

@ppill, post #1


Chipsy przechodzą mały lifting i niedługo, mam nadzieję, fajny news dotyczący przyszłości gry ;)

Komuś udało się może przejść wszystkie levele?
[#58] Re: CHIPS

@ppill, post #57

niedługo, mam nadzieję, fajny news dotyczący przyszłości gry ;)


Będzie wersja na MorphOS?
[#59] Re: CHIPS

@recedent, post #58

Jak ktoś bedzię chciqł taką zaprogramować to nie widzę przeszkód
[#60] Re: CHIPS

@ppill, post #57

Fajnie, fajnie- bo to bardzo przyjemna gra OKOKOK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem