Jeszcze raz dzięki za testy. Parę Twoich uwag dało się wprowadzić :) Mam nadzieję, że poziom trudności tym razem rośnie mniej drastycznie. Napiszę do Neila.
Czy ktoś grał może dłużej? Jak z poziomem trudności? Z tym miałem największy problem.
Bardzo przyjemna gierka, muzyka i dźwięk też idealne! Te dysonanse/dysharmonie to chyba zamierzone...
Ogólnie gratulacje!
P.S.
Ale to, że jakieś dwa lata wcześniej nie założyliście tu wątu o zamiarze zrobienia gry, to karygodne !
Gdzie jest historia powstawania każdego piksela i każdej linijki kodu, pytam się ?
Ostatnia aktualizacja: 12.05.2020 12:05:45 przez Motyl
Czipsy mają nową ikonkę (najpierw wersja dla HiRes, bo tam się najtrudniej rysuje)
Będzie dołączona do kolejnej wersji. Praktycznie wszytkie uwagi zostały zaimplemetowane tylko ten cholerny bug z wchodzeniem w scalaki jeszcze został ale przynajmniej udało mi się go odtworzyć.
Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 01:40:38 przez ppill
Zmiany:
- joystik działa w Options.
- powtarzanie ruchu przy przytrzymaniu kierunku (za wolno/szybko?)
- po śmierci i ESC, RESTART wybrany w menu gry
- chyba udało się wyeliminować wchodzenie w scalaki
- menu w grze przesunięte ale jeszcze muszę poprawić to w plikach z grafiką
Na FS-UAE jeszcze nie sprawdzałem ale przynajmniej powinien działać joystick w podmenu Options.
Dawajcie znać :)
Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 15:40:15 przez ppill
Ostatnia aktualizacja: 13.05.2020 15:40:59 przez ppill
Pierwsza propozycja wydaję się do zrobienia ale nie obiecuję. Na razie zawsze możesz zmienić limity w plikach leveli. Maks to 999, 3 i 4 linijka. Mało przyjazne ale mniej nerwów ;)
Drugie to chyba jednak wymagałoby sporych zmian w silniczku i bałbym się o przypadkowe przesunięcia.
Ogólnie to wielkich zmian już nie będzie bo prace nad kolejną grą ostro ruszyły. Kosmetyka i ewentualne babole, które mi umknęły.
Wypuścimy poprawioną wersją z większą ilością leveli, jakiś tutorial na Youtube i będziemy czekali na odbiór.
Po streamie AmigaBilla i umieszczeniu info w różnych miejscach tylko tutaj spotkała się z większą reakcją (jeszcze na Lemon Amiga jest już w bazie i będzie recka).
Bardzo wszytkim dziękuję za testy!
Jeżeli udzielacie się na FB w grupach Amigowych to jak możecie zapodajcie linka, czy tutaj czy na nagranie zzbylu:
Jest dobrze- podobają mi się zmiany.
Fajnie, że mam y jednostajny ruch przy stałym wciśnięciu kierunku- w ramach czepiania mógłby być trochę szybszy płynniejszy, ale to pewnie wiązało by się z głębszymi zmianami- ogólnie jest
Nie działa wyciszenie muzyki w opcjach (niby ustawia a potem i tak gra na full) a faktycznie nie da się strawić tych rozstrojonych instrumentów na dłuższą metę, może da się wyedytować gdzieś w pliku konfiguracyjnym?
Jeśli ten mod tak już zostanie niezmieniony, błagam dajcie możliwość wyłączenia muzyki w trakcie gry.
Próbowałem podmienić mod, nawet zadziałał ale gra zwiesiła się po pierwszym etapie, nie wyświetliło menu przejściowego.
IMO Robo chodzi wystarczająco szybko tylko nieco za długo zatrzymuje się pomiędzy kaflami.
.
@rePeter
Dzieki za info. Zmienimy. Do Simona też skrobnę. Moduł się pewnie wiesza bo oryginalny ma jingle(level finished, game over) na pozycjach 1C i 1D z komendą F00 (zatrzymanie).
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.