kategoria: WinUAE
[#31] Re: PC-miga 1200 projekt

@habit, post #25

zmus do porzadnej akceleracji sprzetowej obrazu...


Cyberpunk 2077 szybciej mi chodzi pod Linuksem niż pod Windowsem. Na tym samym sprzęcie.
[#32] Re: PC-miga 1200 projekt

@deejayremix, post #30

Tak. Tylko Ponkiego artykuł jest rozbity na 2 części. Pierwsza jest w poprzednim.
[#33] Re: PC-miga 1200 projekt

@hrw, post #31

A masz tam może NVIDIE?
Mi Minecraft lepiej chodzi na Mintcie. Lepsze stery dla GT960 niż w Windows 7. Dzieciaki grają. Nawet shadery idzie włączyć.
[#34] Re: PC-miga 1200 projekt

@QkiZ, post #28

Nie znam się na Linuksie, w szkole gdzie pracuję na niektórych kompach jest postawiony Linux i ani to wygląda, ani chodzi. Po prostu od 28 lat działam pod Windozą i przy tym zostanę. Tymczasem przyszedł Keyrah, więc mam już wszystko co trzeba, żeby zamykać projekt.

Teraz trzeba przysiąść z lutownicą, klejem na gorąco, trytytkami itd. WinUAE mam już tak skonfigurowany, że naprawdę ogarniam dowolną Amigę w dowolnej konfiguracji z identyczną prędkością oryginałów wg SysInfo, lub z kosmiczną wydajnością, jeśli mam ochotę.

Postaram się zrobić jakąś foto relację z prac, kosztorys, przemyślenia i może filmik z tego, jak to zadziała. Póki co czekam na chwilę wolnego
[#35] Re: PC-miga 1200 projekt

@Rodzyn, post #34

Nie znam się na Linuksie, w szkole gdzie pracuję na niektórych kompach jest postawiony Linux i ani to wygląda, ani chodzi. Po prostu od 28 lat działam pod Windozą i przy tym zostanę. Tymczasem przyszedł Keyrah, więc mam już wszystko co trzeba, żeby zamykać projekt.

Teraz trzeba przysiąść z lutownicą, klejem na gorąco, trytytkami itd. WinUAE mam już tak skonfigurowany, że naprawdę ogarniam dowolną Amigę w dowolnej konfiguracji z identyczną prędkością oryginałów wg SysInfo, lub z kosmiczną wydajnością, jeśli mam ochotę.

Postaram się zrobić jakąś foto relację z prac, kosztorys, przemyślenia i może filmik z tego, jak to zadziała. Póki co czekam na chwilę wolnego

UPDATE