@brain030, post #144
Doprawdy nie wiem jak koledzy dają radę z ekranami CRT. Mam Sony Trinitrona 14" i granie na nim dłużej jak 5 minut powoduje łzawienie oczu i odrzucenie od ekranu. Nie jestem w stanie znieść tego migotania, no ale może to tylko moje osobiste odczucie.
@karolb, post #152
kiedyś były tylko CRT i się używało
@Marcin27411, post #153
@Marcin27411, post #153
@brain030, post #155
@diobou, post #157
do dłuższego posiedzenia w jakimś IDE czy edytorze tekstu zdecydowanie LCD - nie męczy tak wzroku i jest wyraźniejszy
do okazjonalnego pogrania w gierki czy obejrzenia paru dem
@Marcin27411, post #153
Osobiście nie widzę migotania nawet przy pal 50hz, przy 60hz
ntsc obraz już jest stabilny jak skała.
@diobou, post #157
@recedent, post #1
@MDW, post #161
największym blurem
Najlepiej CRT i to z jak największymi zniekształceniami obrazu, największym blurem, jakimiś dziwnymi paskami. Tak żeby nawet w lowresie nie było widać gdzie dokładnie się postawiło biały pixel na czarnym tle.
@Marcin27411, post #162
@recedent, post #163
Zastanawia mnie w jaki sposób grafikowi udało się wypikselować zielone kafelki na tle których stoi pani z gołą pupą, skoro ich nie widział na CRT-ku na którym pracował. Normalnie Beethoven pixel-artu! pomysł
This suggests that SNES development at Nintendo was split between the IBM-PC compatibles and the Unix-based Sony NEWS workstation!
The Sony NEWS originally came equipped with a dual 680x0 (68020 or 68030) processor configuration running at 16-25 MHz. Later, the Sony NEWS was moved to the MIPS architecture, with MIPS III and MIPS IV microprocessors such as the R3000,[6] R4000, R4400, R4600, R4700, and R10000. The fastest MIPS processors used in Sony NEWS workstations run at 200 MHz.
@recedent, post #163
@Marcin27411, post #165
Grafika była przygotowywana nie na domowym telewizorze, ale na stacjach roboczych. Graficy zapewne musieli mieć podgląd obrazu na standardowym crt tv.
Nie jestem artystą pixeli, ale w DP można było powiększać i wtedy ta mała grafika była na całym kineskopie i wyglądała tak samo jak wersja LCD.
@recedent, post #167
Może nie wyglądałoby ono wówczas tak atrakcyjnie i nie pasowało do tezy?
Oczywiście monitor CRT reaguje pięknie i dynamicznie, obraz uchwycony na zdjęciu za każdym razem jest ostry, kineskop nadąża za dynamicznymi zmianami znakomicie. Opóźnienie jest zerowe. Jeżeli chcieć by się przyczepić to widać (ale tylko na zdjęciu) minimalną poświatę na cyfrze z poprzedniej klatki.
@Marcin27411, post #168
Zrobienie takich fotek jest trudne i nie dałbym rady albo musiał
poświęcić masę czasu na to.
Skontaktuj się z autorami takich zdjęć i przedstaw swoje
żądania. Może się zastosują.
@Marcin27411, post #162
@snifferman, post #172
@MDW, post #173
Ja zdecydowanie i bez cienia zastanowienia od 30 lat wolę to co widzę po prawej stronie.
@recedent, post #167
Rozmawia dwóch grafików z Nintendo:
- Ej stary, czemu pikselujesz te szczegóły? Przecież na telewizorze i tak nie będzie ich widać...
- Może i nie będzie, ale ja będę wiedział że one tam są!
@snifferman, post #175
Temat jest co lepsze do Amigi.
@snifferman, post #175
Temat jest co lelsze do Amigi. Tutaj przewaga CRT to jedynie kompatybilność i sentyment.