[#31] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@teh_KaiN, post #30

2-3 godziny to mozna i flaszke zrobic :)
[#32] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@aszu, post #31

Spróbuje odzyskać kontakt z panią , która ongiś była właścicielką kafejki mieszczącej się w dawnej salce osiedlowego kina Hetman. Kiedyś mi mówiła , że jakby było trzeba to mi się za jedną przysługę odwdzięczy. Gdyby to miejsce było możliwe (a w latach '80 obywały się tam spotkania typu Weekendy z komputerem przy 3 Unipolbritach) to można by pomyśleć w perspektywie szerzej o jakimś takim bardziej retroplatformowym spotkaniu lokalnym raz w roku. Nie mam kompletnie doświadczenia organizacyjnego - przyznaję. Raz czy dwa miałem tylko okazję całkiem z boku przyglądać się jak to robi MAdbart^APX z okazji Sattelite.... ale to całkowicie z boku i przyszedłem na gotowe... Wstępnie chciałbym by był to wrzesień - niech już będzie po wakacjach bo mam trochę zalatania z nimi związanego. Ale idea wydaje się fajna tym bardziej że na mapce widzę trochę Amigowców okupujących głównie okolice Wyzwolenia. Z tego co pamiętam w Szczecinie też działała jeszcze w miarę niedawno prężna grupka 8 bit atarowców nawet mająca ongiś swój magazyn dyskowy. W sumie i W.F.M.H wywodzi się chyba z jakiś okolic 8 bit atari - kiedyś widziałem na emulatorze jakąś produkcję sygnowaną ich podpisem...
[#33] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@xtro, post #32

;)

Ukłon w stronę miłośników smarowania chlebka naszym regionalnym przysmakiem:




Ostatnia aktualizacja: 15.08.2016 15:26:09 przez xtro
[#34] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@xtro, post #33

I wersja spikselowana dla małych Atarowców ;) - ewentualnie emulatorowców link
[#35] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@xtro, post #33

To jest tak dobre, że ja nie smaruję tym chleba, tylko jem widelcem prosto z puszki zakąsając przy tym jakąś bułeczką w małych ilościach szeroki uśmiech
[#36] Re: AmiSZCZECINA - może by tak...

@DiskDoctor, post #35