@QUAD, post #90
LICZBA1: LICZBA1=Rnd(48)+1 LICZBA2=Rnd(48)+1 LICZBA3=Rnd(48)+1 LICZBA4=Rnd(48)+1 LICZBA5=Rnd(48)+1 LICZBA6=Rnd(48)+1 If LICZBA1=LICZBA2 Then Goto LICZBA1 If LICZBA1=LICZBA3 Then Goto LICZBA1 If LICZBA1=LICZBA4 Then Goto LICZBA1 If LICZBA1=LICZBA5 Then Goto LICZBA1 If LICZBA1=LICZBA6 Then Goto LICZBA1 If LICZBA2=LICZBA1 Then Goto LICZBA1 If LICZBA2=LICZBA3 Then Goto LICZBA1 If LICZBA2=LICZBA4 Then Goto LICZBA1 If LICZBA2=LICZBA5 Then Goto LICZBA1 If LICZBA2=LICZBA6 Then Goto LICZBA1 If LICZBA3=LICZBA2 Then Goto LICZBA1 If LICZBA3=LICZBA1 Then Goto LICZBA1 If LICZBA3=LICZBA4 Then Goto LICZBA1 If LICZBA3=LICZBA5 Then Goto LICZBA1 If LICZBA3=LICZBA6 Then Goto LICZBA1 If LICZBA4=LICZBA2 Then Goto LICZBA1 If LICZBA4=LICZBA3 Then Goto LICZBA1 If LICZBA4=LICZBA1 Then Goto LICZBA1 If LICZBA4=LICZBA5 Then Goto LICZBA1 If LICZBA4=LICZBA6 Then Goto LICZBA1 If LICZBA5=LICZBA2 Then Goto LICZBA1 If LICZBA5=LICZBA3 Then Goto LICZBA1 If LICZBA5=LICZBA4 Then Goto LICZBA1 If LICZBA5=LICZBA1 Then Goto LICZBA1 If LICZBA5=LICZBA6 Then Goto LICZBA1 If LICZBA6=LICZBA2 Then Goto LICZBA1 If LICZBA6=LICZBA3 Then Goto LICZBA1 If LICZBA6=LICZBA4 Then Goto LICZBA1 If LICZBA6=LICZBA5 Then Goto LICZBA1 If LICZBA6=LICZBA1 Then Goto LICZBA1 Print LICZBA1 Print LICZBA2 Print LICZBA3 Print LICZBA4 Print LICZBA5 Print LICZBA6 Repeat Until Mouse Key
@sordan, post #91
@g0trek, post #92
@mwb113, post #83
@sordan, post #93
rozmiar = 6 DIM liczby(rozmiar) START: FOR X=0 TO rozmiar-1 tablica(X) = Rnd(48)+1 NEXT X FOR X=0 TO rozmiar-2 FOR Y=X+1 TO rozmiar-1 IF tablica(X) = tablica(Y) THEN Goto START NEXT Y NEXT X FOR X=0 TO rozmiar-1 Print tablica(X) NEXT X
@sordan, post #94
@QUAD, post #98
curs off x=20 y=10 Do losuj=rnd(3) If losuj=0 then y=y-1 If losuj=1 then y=y+1 If losuj=2 then x=x+1 If losuj=3 then x=x-1 Rem <--- tutaj beda instrukcje ograniczajace ruch malpy za ekran Print At(x,y);"@"; wait 10 Print At(x,y);" "; loop
@selur, post #99
If Joy(1)=16 Then BOMBA2 : Wait 100 : WYBUCH
'glowna petla Do If Joy(1)=16 Then BOMBA2 ... Loop Procedure BOMBA2 ROZNICA_CZASU=Timer-STARY_CZAS If ROZNICA_CZASU>50 and BOMBY=0 STARY_CZAS=Timer Sam Play 1 Pop Proc End If If BOMBY=0 Then Pop Proc If ROZNICA_CZASU>50 : Sam Play 5 STARY_CZAS=Timer BOMBY=BOMBY-1 Screen 1 Locate 30,1 Print BOMBY;" " Screen 0 B$="Anim 1,(77,6)(78,6)(79,6)(80,6)(81,6)(82,6)" Channel 9 To Bob 54 Bob 54,X Bob(1),Y Bob(1),77 Amal 9,B$ Amal On 9 End if End Proc Procedure WYBUCH G$="Start: " G$=G$+"Anim 1,(84,2)(85,2)(86,2)(87,2)(88,2)(89,2)(90,2)(91,2)(92,2)(93,2)(94,2)(95,2);" Bob 22,X Bob(54),Y Bob(54),37 Channel 9 To Bob 22 Amal 9,G$ Amal On 9 End Proc
@sordan, post #103
@sordan, post #103
@RAL, post #104
@selur, post #106
@RAL, post #104
@sordan, post #107
@sanjyuubi, post #114
@Koyot1222, post #113
@selur, post #106