@sordan, post #151
@twardy, post #152
@twardy, post #152
@sordan, post #154
@twardy, post #155
@sordan, post #159
@Vato, post #161
@sordan, post #149
Ilosc zabitych potworow raczej sensu nie ma
ale czas w jakim udalo sie ukonczyc dany poziom to bardzo dobry pomysl. Pomysle jak to zrobic i najprawdopodobniej dodam do kazdego levelu najlepszy czas z zapisem wynikow na stale do osobnego pliku, tak zeby przy nastepnym odpaleniu gry, program pobieral poprzednio zapisane wyniki. Zawsze mnie we wszystkich grach denerwowalo to high score, ktore po resecie nie zapisywalo naszych najlepszych wynikow.
@mailman, post #163
Dlaczego? Przecież nie trzeba zabijać wszystkich, aby poziom ukończyć.
Pracujecie dalej nad grą? Na kiedy planujecie jej "wydanie"?
@pong777, post #164
@sordan, post #168
@aszu, post #170
@selur, post #171
@sordan, post #172