kategoria: AMOS
[#181] Re: Gra w Amosie

@sordan, post #167

Bardzo fajne to jest! OK
Uważam że przy odrobinie większej wprawy uda Ci się jeszcze sporo wycisnąć z Amosa!
Trzymam kciuki za skończony projekt i za kolejne! OK Brawo!
[#182] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@sordan, post #172

Sordan, pamiętam dzień, w którym założyłeś ten temat i napisałeś w poście #1:

Z gory chcialbym zaznaczyc ze nie jestem zadnym programista (...)

Jak na 'żadnego' programistę, to wyszło ci to naprawdę świetnie OK
Można powiedzieć, że parę dni temu minęła rocznica twojego "dziecka" szeroki uśmiech.
[#183] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@Umpal, post #182

Dzieki. Jednak w tej kwestii sie nic nie zmienilo. To, ze gra lepiej wyglada teraz niz rok temu to zasluga Aszu i jego grafiki, a moje umjejetnosci `programistyczne` od roku sa praktycznie na tym samym poziomie, czyli na mocno miernym.

W ogole obejrzalem sobie wlasnie filmik z pierwszego postu w tym watku jak rok temu wtedy wygladala gra i musze przyznac, ze niezle gra dostala metamorfozy, wtedy to wygladalo calkiem komicznie wszystko :)
[#184] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@sordan, post #183

No właśnie rozbawiła mnie ta zielona "mrówka" z pierwszego filmiku - chwilę mi zajęło zanim się zorientowałem, który to bohater

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2016 18:18:38 przez Umpal
[#185] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@sordan, post #183

Grafika, muzyka, idea + kod = hit
Przykładowo popatrz na taką logiczną zręcznościówkę Dimo’s Quest.
To właściwie to samo co twoja gra... różni się lewelami i grafiką.
OK
[#186] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@Vato, post #185

Najpierw pomyślałem, że zrobiłeś literówkę i chodziło ci o Limbo's Quest, ale po odszukaniu tytułu jestem zaskoczony, że tego nie znałem. A wygląda naprawdę super!
[#187] Re: Crazy Priest - Nowa gra w Amosie

@sordan, post #183