[#241] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@teh_KaiN, post #240

To "nie" jest w porządku, że ktoś wraca po latach do Amigowania i programowania, mija krótki okres czasu i tworzy taką grę! Normalnie jestem pozytywnie wk.....ny Szok
[#242] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@teh_KaiN, post #240

Tunel obraca się zgodnie z kierunkiem strzałki na ikonie, widać to w 1m15s gdzie są kolejno dwa takie kafelki ale w różnych kierunkach. Jest to spore utrudnienie ponieważ kulka zostaje w miejscu a tunel pod nią ucieka i trzeba się wcześniej przyjrzeć ikonie w którą stronę. Można to też wykorzystać do ruchu o dwa pola w bok, wystarczy trzymać kierunek na joysticku przeciwny do obrotu tunelu. Ten sam trik jest przy strzałkach prawo-lewo.
Są kafelki działające przy wykorzystaniu losowości ale na krótkim filmie nie było miejsca żeby to pokazać. Kafelek szachownica losuje jedno z trzech pól przed sobą i zamienia je na dziurę lub pełne pole (zamienia na przeciwne to co jest).
Przyspieszenie tunelu włącza się po najechaniu na kafelek z podwójną strzałką '^' i działa przez 4 pola, dokładnie tak jak widać na filmie.
Kafelków akcji jest więcej ale nie mogę wszystkiego pokazać już teraz .

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2020 10:10:03 przez Kefir_Union
[#243] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #242

Muzyka już masz? Ilo kanałowa będzie? A może sampel hihi?
[#244] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #243

Sampel nie jest zły do gier (a adpcm), ale trzeba mieć minimum 030@50 więc podejrzewam że nie ma sampla.
[#245] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #243

Muzyka będzie w module, jakiś zapętlony sampel pewnie też.
[#246] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #235

klimat jak w
[#247] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #233

Co do kolorów ,to mam nadzieję, że wersja finalna będzie miała coś takiego, że kolejny etap będzie w innej palecie , jak to było na Atari, bo ta szarzyzna może być troszkę monotonna na dłuższą metę.

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2020 13:10:15 przez damianx
[#248] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Szczena w dół! Jeszcze tę muzę do gry!
[#249] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Brawo! Świetnie to wygląda. Czekam na pełna wersję gry.
[#250] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #245

A tak z ciekawości: masz już jakiegoś wydawce czy będziesz wszystko robił we własnym zakresie?
[#251] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@damianx, post #247

Mam kilka palet przygotowanych, będzie się też zmieniać tekstura tunelu.

Wydawcy nie mam, na razie nie zaprzątam sobie tym za bardzo głowy. Najbardziej prawdopodobne jest to że wydam grę samodzielnie.
[#252] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #251

A stronka amigajump.com kiedy rusza?
[#253] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #252

Wczoraj kupiłem domenę i jeszcze nie znalazłem czasu na zajęcie się tematem.
[#254] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@damianx, post #247

Mak kilka zrobionych palet, będą się zmieniać.
Sam tunel też da się lekko poprawić. Nie wyczaruję za dużo nowych kolorów ale można wykorzystać brązowy kafelek do podkolorowania szarych fragmentów tunelu.



Na filmie między 0:34 a 0:44



Ostatnia aktualizacja: 22.01.2020 21:42:35 przez Kefir_Union
[#255] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #254

Owszem ten brązik robi dobra robotę OK
[#256] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #254

Jasna cholera, ale to dobrze wygląda! Prawdziwa gra AAA.
[#257] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@marianoamigo, post #256

A w tym filmiku to jest 320x256 czy wyższa rozdzielczość?
[#258] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #257

No gra na AGA, circa 20-25 fps, zastanów się
[#259] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_arti, post #258

Chodzi chyba o to, ze to za dobrze wygląda na 320x256,
mam to samo wrażenie.
.
[#260] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #259

O to właśnie chodzi
[#261] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #260

Cytuje Kefira: "Na A1200 gra działa na pełnym ekranie w rozdz. 320x256 w 256 kolorach 25fps. " Pisał o tym wcześniej w tym wątku.
[#262] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@JakubH, post #261

Wiemy co pisał, po prostu patrząc na YT wygląda to na tyle świetnie. że ja osobiście zastanawiałem się czy demówka z YT nie jest puszczona w wyższej rozdzielczości "jakimś cudem".
Ale po daniu full screen dużo się wyjaśnia: po prostu grafika jest na tyle świetna, że aż tak nie widać low-res OK
[#263] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #262

To prawda, grafa zaje....a OK
[#264] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@JakubH, post #263

Kefir wpadł na PPA niedawno i pozamiatał, zazdraszczam takiej wiedzy ok, racjaOK
[#265] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@JakubH, post #263

Ja po takich polskich produkcjach jak np Preludium mam problem z uwierzeniem, że to naprawdę tak będzie wyglądać na Ami
[#266] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@tboniasty, post #265

Zdradzę wam w tajemnicy że zamierzam wybrać się na Amiparty do Chełma z moją Amigą i będzie możliwość zagrania w kilka poziomów obecnej wersji alpha.
[#267] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #266

super
[#268] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #266

Tylko przyslowiowa morda w kubeł bo to tajemnica
[#269] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #267

Rozkręćcie mu tą Amigę i zajrzyjcie czy tam jakiego peceta z 3dfxem nie wsadził.
.
[#270] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #266

Będziesz teraz w lutym?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem