[#121] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmmigaCDTV, post #120

Amiga umie analogowe joye, więc to kwestia odpowiedniej przelotki dla kierownicy i odpowiedniego oprogramowania samej gry. ;)
[#122] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmmigaCDTV, post #120

Pracujemy nad kontrolerem do JUMP! Na razie będzie to tylko dwu pozycyjna kierownica lewo-prawo. Wymyśliłem że to bardziej intuicyjny sposób gry niż joystick. Przesuwa się kulkę, nie tunel, choć planowałem zrobić taką opcję sterowania. Niestety okazało się to niewykonalne z powodu ilości pamięci jakiej potrzebuje silnik.

Ostatnia aktualizacja: 01.08.2019 10:30:24 przez Kefir_Union
[#123] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #122

A może coś w stylu "Driving Controler" z VCS/małego Atari?
[#124] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@perinoid, post #123

Albo może oryginalnego, amigowego Joyboardu?
[#125] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Projekt ciągle posuwa się do przodu. W chwili przerwy od pisania gry, przypomniałem sobie że są jeszcze inne języki programowania niż assembler i zrobiłem edytor poziomów.
Planuję go kiedyś udostępnić aby można było tworzyć własne zestawy poziomów do JUMP!



[#126] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #125

Pięknie OK
[#127] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #125

A gdzie Movie ?
[#128] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #127

Zrobię jeden sensowny poziom i wtedy będzie co pokazać.
[#129] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #128

ok fajnie
[#130] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #128

Super.Tez czekam na prezentacje :)
[#131] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #125

Kurcze, jakoś mi umknęły informacje o tej grze. Zapowiada się super i do tego jeszcze ten edytor. Brawo!
[#132] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmmigaCDTV, post #131

Pracuję nad pierwszym poziomem. To prawie tak trudne jak programowanie
[#133] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #132

A może puścisz w świat sam edytor poziomów?
[#134] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #132

Jak postępy ?
Czekamy na video ;)
[#135] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #134

Uwierzcie mi. Niema nic girszego niz popędzanie programisty.
[#136] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #134

Zrobiłem kilka pierwszych poziomów i jestem na etapie wymyślania i szlifowania schematu wedłgu którego będzie działać rozgrywka oraz zasad przechodzenia do kolejnych poziomów. Zostało też kilka kwestii technicznych związanych z optymalizacją użycia pamięci.
[#137] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #136

Prace nad grą idą pełną parą. Na horyzoncie nie widać nowych problemów technicznych, wszystko wskazuje że gra zostanie na 100% ukończona i wydana.

Jak pisałem wcześniej, rozgrywka różni się trochę od oryginalnej gry i mocno stawia akcent na zbieranie punktowanych kafelków. Gra jest podzielona na galaktyki. W każdej z galaktyk są 3 poziomy do przejścia oraz 4 poziom prowadzący do następnej galaktyki. Czwarty poziom odblokowuje się dopiero gdy w pierwszych trzech gracz zdobędzie odpowiednią liczbę punktowanych kafelków. Te trzy tunele wewnątrz galaktyki można wybierać i przechodzić w dowolnej kolejności co pozwala na proste taktyczne planowanie i np. odpuszczenie w miejscach gdzie nam nie idzie jeśli w pozostałych tunelach zdobyliśmy blisko maksa. W czwartym tunelu gra się inaczej niż w pozostałych ale to zobaczycie dopiero na video, które jest w przygotowaniu.

JUMP! to inna gra niż na Atari, cały czas zręcznościowa ale trochę bardziej logiczna z inną mechaniką. Rozgrywka jest szybsza a kafelków jest kilka razy więcej. Sterowanie i poruszanie po tunelu są takie same. Nowe kafelki pojawiają się stopniowo w kolejnych poziomach, utrzymując ciągłą ciekawość u gracza "co będzie w kolejnych poziomach?' Rośnie także powoli poziom trudności.

Na ten moment gotowa jest pierwsza galaktyka z czterema poziomami. Od dwóch miesięcy dzień zaczynam od przejścia zrobionych poziomów i ich szlifowania






[#138] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #137

O niebiosa ! Ale smaka narobiłeś :>>>>> czekamy niecierpliwie na chociaż krótki film ;)
[#139] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #137

Ciągle poszukuję muzyków i grafików do współpracy. Proszę o kontakt przez PW.

Ostatnia aktualizacja: 25.12.2019 18:35:15 przez Kefir_Union
[#140] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #139

bedzie dla ECS czy tylko AGA?
[#141] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@micromax, post #140

Wersja na Cd32 z muzyka audio by rzadzila.Chetnie zakupie :)
[#142] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Siege77, post #141

Nie tylko ty byś zakupił ja także chetnyOK
[#143] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #137

Zapodaj jakiś filmik, jeśli rozgrywka jest szybsza niż w Yoomp! to musi być fajne wrażenie. Tak z ciekawości: ile rodzajów kafli przewidujesz?
[#144] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Zbych, post #143

Po dwa nowe kafelki na galaktykę. Galaktyk będzie z 8.
Możliwości zrobienia wersji ECS z pewnością się dokładniej przyjrzę. Będzie to wymagało wielu uproszczeń.
[#145] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #144

A mógłbyś wrzucić jakieś realne screeny z gry działającej na Amidze?
Bo te z edytora chyba wprowadzają nas w błąd?
.
[#146] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #145

albo film OK
[#147] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #145

Screeny z początku wątku Masz z realnej Amigi
[#148] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #139

Gdybyś potrzebowal beta testerów to chętnie sie zajmę.
[#149] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #145

Wprowadzają w błąd? Tak. Gra na Amidze z animowanym tunelem, animowanym tłem, animowaną kulką, animowanymi symbolami na kafelkach i z dźwiękiem robi jakieś 100 razy lepsze wrażenie








Ostatnia aktualizacja: 26.12.2019 11:24:23 przez Kefir_Union
[#150] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #149

Wprowadzają w błąd? Tak. Gra na Amidze z animowanym tunelem, animowaną kulką, animowanymi symbolami na kafelkach i z dźwiękiem robi jakieś 100 razy lepsze wrażenie


No to wygląda za dobrze szeroki uśmiech
Nie masz tam gdzieś jakiegoś szczątkowego triala do poczęstowania w święta?
.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem