[#31] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #30

Dobrze wiedzieć, cieszy taka informacja. :)
[#32] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@softiron, post #23

wyślij mcgeezerowi.... From Poland... with love....


Z dopiskiem - tak się robi gry na AGA. Do Ryśka od Reshoot też można.

Fajnie wygląda i z zapowiedzi ciekawie może być. Mechanika tuneli Stardusta i gier na tym opartych nie jest często brana na warsztat a szkoda.

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 06:26:32 przez mailman
[#33] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #30

Na EAB mcgeezer już Ci dowalił, że "wideło" nie ma. Żałosne z jego strony. Ale to zapewne efekt zazdrości


Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 06:38:38 przez mailman
[#34] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Gra Powinna zostać umieszczona na płycie z Amiga OS.39!
OK

Rewelacja !
[#35] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #33

A mówią że Polak polakowi wilkiem.
[#36] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Aby tradycji stało się zadość:

1. Mandi

Ale taka uwaga, proponuję z racji jakości wydania wydawać poprzez RGCD, niby dla nas wysyłka wyjdzie ciut drożej, ale jakość ich wydań to rekompensuje, mam wszystko amigowe co wydali i chawlę sobie, jeśli byś się pokusił o współpracę z nimi to +105 do respektu (wersje elektroniczne upychają przez itch.io) nawet jakby gra miała być darmowa, to zawsze znajdzie się odsetek ludzi co przez itch.io wesprze kwotą w myśl zasady, ściągam - płacę - doceniam...
[#37] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Mandi, post #36

Aaaa i jeszcze jedna uwaga.....

Z niecierpliwością czekam na amigowego Canabalta, Luftrauzers też bym nie pogardził
[#38] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Mandi, post #36

1. Mandi
2.Dorian3d
[#39] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #33

jak zwykle nie moge znalezc na eab tego czego szukam, podasz url?
[#40] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@juen, post #39

TU
[#41] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Prezentuje sie to zacnie, silnik wyglada na rewelacyjny. Gratuluje wynikow ciezkiej pracy. Jestem swiadom tego ze zaraz posypia sie gromy na moja glowe ale powiem szczerze ze niestety sama gra kompletnie nie w moim stylu (nigdy nie rozumialem fenomenu Yoompa bo jest wg mnie niegrywalny i broni go tylko fakt ze jest to kawalek swietnego kodu od strony techniczniej), wiec jak dla mnie zmarnowany potencjal, bo ten silnik zasluguje na fajna strzelanke. Podkreslam jednak ze doceniam jednoczesnie wlozony trud i zaangazowanie Kefira.

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 09:33:43 przez Axi0maT
1
[#42] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Mocno trzymam kciuki za udaną operację! Jestem fanem Yoompa na Atari Xl/XE i widzę po screenach , że ta wersja będzie naprawdę godna Amigi i jej bebechów!
Powodzenia!
[#43] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #33

What exactly should I be jealous of?
[#44] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #33

Właśnie zaczyna się kolejna awantura.
Prosiłem o usunięcie tego konta z forum.
Proszę ponownie o usunięcie. DEFINITYWNE.
[#45] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #44

@Kefir
Obawiam się że to tak nie działa.

@mcgeezer i panowie
Nie ma potrzeby wywoływania wojny PPA vs EAB Jeśli nam wszystkim granie czy tworzenie na Amigę sprawia radość po prostu to róbmy, bez trolowania, prowokacji, docinek, itp, itd. Proszę!
[#46] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #44

A tam zaraz awantura. Wystarczy nie dolewać oliwy do ognia...
A co do meritum, czyli wstępnej wersji gry, to wygląda to naprawdę nieźle !
Gratuluje dotychczasowych wyników ciężkiej pracy !

PS. A może w planach jest w menu ustawianie wiecej bajerów dla mocniejszych konfigów ?

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 13:19:48 przez pisklak
[#47] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@retronav, post #45

Very well said...

The game looks good, i'm looking forward to seeing it running.
[#48] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mcgeezer, post #47

could not agree more. no need to start another childish flame here, as no one wants it. well done to both of you and i'm really looking forward to see both games. keep the momentum going, guys!OK
[#49] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Graficznie bardzo przypada mi do gustu OK
[#50] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Żałuję, że nie mam Amigi z AGA
[#51] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #30

I żeby warpa to używało na rtg.


Wersja Atari jest super z każdej strony ,
Wersja C64 jest gorsza ,nawet muzycznie.

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 10:03:54 przez damianx
[#52] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@damianx, post #51

Świetnie się zapowiada, ale bardzo istotne będzie udźwiękowienie i muzyka, które moim zdaniem powinny nawiązywać do wersji atarowskiej.

Chodzi o to, żeby był dźwięk odbijanej piłeczki komponujący się idealnie z muzyką i tak samo efekty dźwiękowe przy polach specjalnych.
Tworzy to bardzo dobrą dynamikę rozgrywki, a na C64 ktoś poszedł swoją drogą i wyszedł duży brak w porównaniu z wersją Atari (pomijając wielkość pola rozgrywki czy kolory )

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 10:24:15 przez Jacques
[#53] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Widać, że nie marnujesz czasu OK
Całość piszesz w asemblerze czy korzystałeś również z innych języków programowania?

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 10:29:57 przez Adinfo
[#54] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@softiron, post #23

W sumie Twój komentarz lekko bez sensu jest. Rozumiem jego kontekst związany z flejmem, który mcgeezer wywołał niepotrzebnie i głupio strzelając fochami na prawo i lewo. Tyle, że macgeezerowy Rygar miał być perfekcyjną konwersją z automatu. I to, że komuś się wizualnie nie podoba (za mało AGA w grze wymagającej AGA) to jest tylko jego problem. To jest idealna konwersja z automatu i taka właśnie miała być według założeń autora. Nie ładniejsza, nie brzydsza. Dokładnie taka. Nie wnikam w technikalia, bo to zdaje się macgeezer tu już wytłumaczył. Abstrahując od tego, że zrobił to w buracki sposób. A żeby nie było, że mój komentarz zupełnie bez związku z newsem, to widzę, że kawałek naprawdę fajnie wyglądającej gry się zanosi. Trochę mnie tylko font z Wipeouta razi (albo mocno podobny). ;)

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 10:36:50 przez Corwin
[#55] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Adinfo, post #53

Tylko assembler.
Co do dźwięku to OFICJALNIE OGŁASZAM POSZUKIWANIA muzyka, który podejmie się tematu. Proszę o kontakt przez PW.
[#56] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #32

Kiedyś (tak ze sto lat temu) Miklesz^Damage pokazywał szoty z Dies Irae. Nigdy nie ukończone latadło stardustopodobne. Zaginęło w mrokach historii prawdopodobnie.
[#57] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #55

No to koparka opada OK
Zastanawia mnie jak wrócić do ASM po tylu latach - ile czasu trwa przypomnienie sobie wszystkiego (jeżeli te 20 lat temu ktoś dobrze programował).
[#58] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Wygląda bardzo zacnie :) trzymam kciuki za ukończenie prac nad tą grą.
[#59] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Adinfo, post #57

Bez problemu, siadłem do asmone jakby to było wczoraj. Nawet pamiętałem sporo adresów rejestrów coppera.

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 11:12:37 przez Kefir_Union
[#60] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #52

A guzik,wersja na C64 jest swietna. Muzyka rewelacja, a czytałeś może z czego wynika różnica w grafice między wersją na Atari i C64 ? Gratuluje wersji Atarowskiej, bo jakby dobrze poszukać to zaledwie kilka sztuk prezentuje się lepiej ma A niz na C.

O różnicach i problemach w tworzniu w wywiadzie z autorem

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 11:53:38 przez mikecios
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem