[#211] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nogorg, post #210

Ależ ja nie Tobie odpisałem pierwszego posta...
[#212] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #211

Pisałeś o wszystkich, którzy dyskutują o grafice.
[#213] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nogorg, post #212

W tonie narzekań i oceniania. U Ciebie tego nie widziałem. Zresztą nieważne.
[#214] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nogorg, post #201

Kodersko, to by wyglądało, gdyby w twojej modyfikacji zredukować liczbę kolorów do 8 bez ditheringu, grafika w mojej ocenie ma ładną paletę próżni kosmicznej, do której pasują obrazy o mniejszym nasyceniu kolorów (+ przytłumiony i rozmyty dźwięk). Całkiem dobry kawał roboty w kwestii graficzno-estetycznej jak na kodera, grafikowi zostanie tylko polerowanie brylantu.
[#215] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #209

Ja się zgadzam. To tak jak ocenianie książki po okładce. Zobaczymy jak w ruchu to będzie. Może cieniowanie będzie zastosowane.
[#216] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #203

Kilka dni przedłużyło się do dwóch tygodni.
Pierwsza zapowiedź gry.

1
[#217] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

No i to się nazywa ZAPOWIEDŹ :)
[#218] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Gdzie można składać preordery?
[#219] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Wow! Jestem pod dużym wrażeniem. Ta końcówka była przyspieszona naturalnie w grze czy tylko na filmie?
[#220] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Ja poroszę wersję pudełkową ślina
[#221] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Na tę chwilę całość robi bardzo dobre wrażenie.

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2020 20:08:36 przez amikoksu
[#222] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #219

No raczej naturalnie OK. Na 1-dnej strzałce wysoki skok, na 2-dwóch przyspieszenie widać :)

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2020 20:25:12 przez RokiS
[#223] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Na wypasie. Już bym mógł grać.
[#224] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Gameplay wygląda świetnie - zapowiada się pierwsza godna konwersja z Atari 8-bit OK
(na C64 sporo brakuje jeśli chodzi o dopracowanie)
[#225] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

No i to jest godna konwersja z Atari na Amigę.
Trzapki z głów
.
[#226] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #225

No świetne, pewnie zakupie jak będzie w wersji elektronicznej. Tylko muzyka taka trochę agresywna jak nas mój gust. To teraz jeszcze czekam na opis jak to działa :)
[#227] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Shut up and take my money. Poproszę wersję pudełkową ze wszystkimi dodatkami jakie możliwe
Uwielbiam muzykę i synchrony! To jest mióóóód!!!
[#228] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

ślina
[#229] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

brawo! szczęka opada!
[#230] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@WojT_GL, post #227

O! To to! OK
[#231] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

nareszcie coś na age wyglądające jak na age OK
[#232] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #231

Nie wywołuj wilka z lasu
[#233] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #231

Tu jakby lekko mniej kolorów
https://www.ppa.pl/forum/strefa-gier/40284/jump-amiga-yoomp ale i tak dobrze to wygląda jak na 256 kol.
[#234] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #224

Jump Kefira wygląda że pozamiata w dziale zapowiadanych gier :>
Co do niedopracowania wersji Zbycha na C64 to ciutkę się nie zgodzę, sam podjął wyzwanie zmagania się z niedoskonałościami C64 i ograniczeniami tego komputera w stosunku do małego A i z sukcesem dobił do brzegu po przepychankach z wydawcą.
Tak czy siak brawo Kefir i czekam z niecierpliwością na obie wersje które z przyjemnością przytulę
[#235] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #232

Kurcze, nienawidzę klakierować, ale w tym przypadku inaczej się nie da..
Pierwszy film, pierwsze uderzenie i od razu knockdown! bije, boksuje

Narzuciłeś sobie tak wysoki poziom tym video, że jeśli grywalność nie będzie na równie wyśrubowanym poziomie to ludzie Cię.. zjedzą(?!) lub stopa
A póki co, zapłacą każde pieniądze, żeby ten sen trwał.. w serduszkach

Moja rada:
Jeśli w jakimś momencie poczujesz, że nie dasz rade.. to zbierz kasę z preorderów i leć.. do ciepłych krajów? cool

Dobra, trzymam kciuki OK, nie przeszkadzam i nie daje dobrych rad cisza
Innym też to radzę pomysł
[#236] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #235

Tak na marginesie nie mogło być inaczej i lameriada EAB pod sztandarem mcgeezer'a już zaczęła dogryzki.
Co za człowiek...... sugestia żeby gra najlepiej wymagała 060 jest tak niskich lotów...... przypuszczalnie taka produkcja w jego wykonaniu wymagałaby 060 pod UAE z ustawieniem procesora Fastest Possible.
[#237] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #236

Moim zdaniem szkoda miejsca w tym wątku aby wspominać tego gościa. Niech tam sobie robi spektakl na EAB. Olać go.
[#238] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #236

Liczyłem na to że gdy dodam debila do ignorowanych to nie będzie mógł pisać w wątku, który założyłem. Niestety na EAB to tak nie działa.
[#239] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #238

Wyzwisko niepotrzebne. Proszę się pilnować.

@temat: Bardzo zacnie to wygląda. Będę z niecierpliwością czekał na Q3 2020.
[#240] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #216

Właśnie obejrzałem, poszedłem zjeść śniadanie, wróciłem do komputera i muszę przyznać, że muzyka cały czas mi siedzi we łbie. Dobra robota. ;)

Graficznie to naprawdę fajnie wygląda, niby prerendery ale bardzo schludne, nic się z niczym na krawędziach nie gryzie. No i praca kamery, Panie, przegiąłeś Pan z tym!

A co do kodu to z niecierpliwością czekam na jakiś dłuższy opis jak to wszystko działa. No i jestem ciekawy wersji OCS, jak to będzie wyglądać, jak dużo będziesz musiał zjechać względem wersji AGA. ;)

Jedna mała uwaga. Jako totalnie nieobeznany z grami typu "skacząca piłeczka", to to co robi kafel od obracania tunelu było dla mnie zaskoczeniem względem tego jak ten kafel wygląda. Patrząc na ikonkę spodziewałem się że to kulka coś zrobi, nie wiem, wykona obrót wokół własnej osi czy coś, a tu nagle tunel się obrócił (w losową stronę?). No ale potem już było to jasne. Sam w sumie nie mam lepszego pomysłu na to jaką ikonką to przedstawić, może takie coś?

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem