• Wyszukiwarka

Szukaj w dziale:
Zakres czasowy:
Wyszukiwarka szuka w polach tytułu, treści i autora. Można przykładowo podać nazwę użytkownika i frazę. Np. SirLEO witamy
  • Wyniki

Wyszukiwarka nie znalazła czego szukałeś? Przeszukaj stronę dla frazy "wolfenstein" z Google lub Bingiem.

Forum: 640  postów zawiera frazę "wolfenstein"

wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 21:11, autor: michalmarek77

Dokladnie!!!!! Zobaczcie sobie jak bedzie wygladac Rick Dangerous na Atari 8-bit. Prawie Amiga, cholera....Magia, panowie, magia!!!!! Kiedys Amiga miala niezlych koderow. Najlepszych. Tyle ze to bylo 20 lat temu :( Moze kiedys Amiga dorobi się takich fanów (i programistow) jakich dzis ma scena Atari..........


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 21:07, autor: pinior

Ale co, beczki sobie jeżdżą dookoła, moze to prerender, bo żadnej interaktywności, żaden wróg nie wychodzi, tylko w koło beczki jadą.


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 21:04, autor: waldiamiga

Stary Frajerfox 3.6.28 na WinXP - Wolf działa bez problemów.


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 20:51, autor: MDW

Na OWB (Pegasos2/G4) pojawia się strona tytułowa, leci pasek postępu i potem czarne okno. :( Czyli podobnie jak na Internet Explorer 9. :) Na Safari (OSX Lion 10.7.4) chodzi najlepiej i bez błędów. Ciekawe, że to tylko trzyletni MacBook Core2Duo z GeForce 9400, a chodzi szybciej niż na Safari pod Windows7 uruchomionym na znacznie szybszym pececie. No ale Apple znane jest z tego, ze windowsowe wersje swojego softu (iTunes, Safari) robią strasznie dziadowskie żeby pokazać jaki to Windows jest gorszy od OSX. :) Ciekawe czy ktokolwiek kiedykolwiek im to udowodni i ich o to o to oskarży. :) Ostatnia aktualizacja: 10.05.2012 20:51:36 przez MDW


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 20:41, autor: PrzemasIII

na VBXE mialoby to sens


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 17:42, autor: azazel44

To chyba proste, koderzy Atari są o niebo lepsi od ich kolegów amigowców :)


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 10:08, autor: xeen

jeżeli chodzi o małe atari to polecam to: http://www.youtube.com/watch?v=qwcN9FraNjQ&feature=relmfu :thumbsup:


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 10:04, autor: _arti

Dokładnie tak chodzi na mojej 060. WTF :shock:


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 09:36, autor: BULI

Na starym FF portable (tuż przed czwórką) wszystko jest ok poza chodzeniem do przodu (nie chodzi tylko skacze o "parę metrów" do przodu)- niegrywalne :-|


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 09:05, autor: pinior

Plynny lotus z fajnym scrollem i szybka akcja. Chyba żartujesz, to wygląda jak "Rajd przez Polske", szczególnie skręcanie auta. :lol:


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 08:40, autor: azazel44

Na Chrome nie zauważyłem problemów


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 08:32, autor: MDW

Pewnie na IBrowse. ;) ;) A tak swoją drogą to na nowym FireFox trochę się gra krzaczy. Jak się podejdzie blisko drzwi to robią się spore dziury (brak całych pionowych linii tworzących ścianę) i widać co jest za ścianą nawet bez otwierania drzwi. Na Safari tego problemu nie ma. No i tekstury są filtrowane (wygładzone). Co akurat nie uważam za dobry efekt w przypadku takich produkcji. Ale dziur nie ma na pewno. Na Internet Explorer 9 menu chodziło bardzo wolno, a jak doszło do gry to zobaczyłem czarne okno i tak już zostało. No chyba, że trzeba było poczekać dłużej niż kilka minut. Ale nie czekałem, bo na innych przeglądarkach trwało to może 1 sekundę. :) Ostatnia aktualizacja: 10.05.2012 08:37:05 przez MDW


wolfenstein 3D w przeglądarce
10.05.2012 08:17, autor: azazel44

Zadziała to na Amidze ?


wolfenstein 3D on 68000
10.05.2012 08:07, autor: azazel44

Nie jest to prawdziwy ST, a tylko emulator, ale daje pojęcie jak wolfenstein 3D działa na MC68000 8Mhz. Proszę bardzo : film :thumbsup:


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 20:11, autor: azazel44

Chodziło mi o filmy z wolfa3d na realnej Amidze, a takich mało


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 19:57, autor: waldiamiga

skoro z recenzji wynika, że zaledwie 3 lata po premierze gry To w końcu w którym roku uwolniono źródełka?. Jedni piszą że 96 a inni że 95 roku.


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 19:54, autor: ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [

eee, no to filmiki z emulacji na pececie są youtube.


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 19:49, autor: azazel44

Nie na Amidze, bo tę posiadam w podstawowej wersji, nierozbudowaną. Emuluję na PC, emulatorem Steem


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 19:30, autor: ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [

Jakiego używasz emulatora Atari i na jakiej Amidze? Ostatnia aktualizacja: 06.05.2012 19:31:20 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 18:48, autor: azazel44

Rzeczywiście coś słabo szukałem, skoro z recenzji wynika, że zaledwie 3 lata po premierze gry, uwolniony kod źródłowy i pojawiła się wersja na Amigę. Może dlatego, że szukałem głównie po filmach video


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 18:11, autor: mailman

No to chyba źle coś wpisujesz w Google, bo archiwum z portem znajdujące sie na PPA jest na trzecim miejscu w wyszukiwarce.


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 14:25, autor: azazel44

Działa całkiem nieźle :) Emulacja 68000 8Mhz, 4MB RAM i gra jest całkiem grywalna ! Kolorów niewiele, bo chyba 16, ale efekt jest bardzo przyzwoity Nagrałbym film na youtube, ale nie wiem jakim programem, fraps, chyba nie nagrywa pulpitu windows Ostatnia aktualizacja: 06.05.2012 14:26:12 przez azazel44


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:40, autor: azazel44

Wersję na maca widziałem już. Spróbuję odpalić tę wersję na emulatorze Atari ST, ciekawe jak działa na 68000 :)


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:30, autor: RadoslawF

Nie chcesz wersji na Maka ? nie wiesz co dobre, w tej wersji była automapa, w pozostałych nie spotkałem. Pozdrawiam


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:24, autor: witekkk

Jak lubisz 2 fps na pełnym ekranie, to tak. Natomiast jest grywalna w małym okienku.


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:22, autor: mikser

Ta gra chodzi na gołej A1200? :D


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:19, autor: grxmrx

Przeszukuję internet i nie mogę znaleźć wersji na Amigę Nawet gdyby nie istniało Google, to w wyszukiwarce PPA.pl, a także w Aminecie można znaleźć... Być może robisz literówkę w nazwie, tak jak w tytule tego wątku ;)


wolfenstein 3D - mija 20 lat od premiery
06.05.2012 13:09, autor: azazel44

Przeszukuję internet i nie mogę znaleźć wersji na Amigę, a chciałbym sobie odpalić pod emulatorem. Natomiast jest wersja na Falcona czy nawet Atari ST. Istnieje natywny port na Amigę ? Nie chcę wersji pod Shapeshiftera Ostatnia aktualizacja: 06.05.2012 13:28:47 przez azazel44


Games TOP10 - wyniki za kwiecień 2012 - strona 2
04.05.2012 11:41, autor: kjb666

Gdyby sprzedaż nie była ograniczona do UK, byłby dużą konkurencją dla Amigi i PC. Czyli konkurencją nie był, sam odpowiedziałeś :) Mam jeszcze wymieniać ? Gry świetne, których na PC nigdy nie będzie. No właśnie! Gry, gry, gry... :) Amiga to nie tylko gry, pecety były drogie, miały dupiate możliwości, na Amidze mogłeś stworzyć rzeczy nieosiągalne na grzybie i byłeś gość. Żeby PS3 był tak samo kultowy, musiałby pobić i konsole i komputery, jak zrobiła to Amiga, a on pobił tylko konsole. RAmen. edit---- Z tego co widzę, ten wolfenstein jest odpalony na Acorn A3010, komputerze z 1992 roku :) Ostatnia aktualizacja: 04.05.2012 11:48:18 przez kjb666


Games TOP10 - wyniki za kwiecień 2012 - strona 2
04.05.2012 07:18, autor: azazel44

Tylko model A1000 wyprzedzał ówczesne PC, reszta Amig to eksploatowanie przez Commodore/Escom pierwotnej konstrukcji do granic możliwości stosując niewielkie ulepszenia. Poza tym nie zgodzę się, że nawet pierwsza A1000 wyprzedzała wszystko. A ten komputer to co niby ? Gdyby sprzedaż nie była ograniczona do UK, byłby dużą konkurencją dla Amigi i PC. Amigę wyprzedzał świetnym procesorem RISC ARM2 8Mhz - wydajność niemal jak 030/25Mhz. Zobacz po rocznikach jakie modele i z jakim wyposażeniem wypuszczał Acorn, a jakie w tym samym czasie Commodore. Ciekawostka - wolfenstein 3D na 8Mhz Acorna, odpalany z okienkowego wielozadaniowego systemu ;) Co do pytania o PS3 to przede wszystkim mogę na niej zagrać w gry niedostępne na PC... Seria God of War, Uncharted 1-3, Gran Turismo 5, Motostorm, Killzone, Resistance, Heavy Rain, Heavenly Sword... Mam jeszcze wymieniać ? Gry świetne, których na PC nigdy nie będzie.


Games TOP10 - wyniki za kwiecień 2012
02.05.2012 17:52, autor: azazel44

A gdzie napisałem, że pokazywałem na A500? Napisałem, że w grę Project Battlefield grałem na A500, a w tym czasie starałem się udowadniać znajomym, że Amiga (ogólnie Amiga) również potrafi wyświetlać taki efekt jak w Doomie czy wolfenstein 3D (bo o to właśnie wtedy chodziło, żeby pokazać, że wbrew słowom Johna Carmacka, Amiga daje radę)


Jakich gier brakuję na A500/A1200 ?
30.03.2012 11:11, autor: azazel44

wolfenstein 3D ;)


Laik i retrosentymentalista: o co chodzi z tymi OSami? - strona 3
13.02.2012 17:43, autor: Zuzikofon

procesor jest nadal produkowany ale nie sprzedawany na wolnym rynku konstruując naciaganie to najlepsze rozwiązanie; jakis jeden element niedostępny (czyli jak kiedys kości np. aga) ogólnie oceniam wartość sprzętu na 500-700$ teraz reszte ceny pomnózcie przez parę tysięcy (kilkanaście?) użytkowników i wszystko wiadomo (wcześniej pisałem o procesorze) co do Agi - oczywiście że powinna być rozwijana - z rozpędu i nie zabrakłoby na nia kasy kłopotem był jak dobrze pamiętam procesor, na którym nie mozna było dokonac jakiejś operacji (chyba hash) w jednym kroku i przez to cieżej było z obliczeniami do gier jak wolfenstein amiga powinna po pewnym czasie wykorzystywać karty graficzne pctowe (bo mac chyba takie wykorzystuje?) lub najlepiej korzystać z ich ukladów referencyjnych na własnych płytach stawiać na wielowątkowość i mozliwości graficzno-muzyczne uprościć (zresztą było proste) działanie systemu (aby był ekskluzywnie przyjazny w porównaniu do wind) wszystko powinno sie naturalnie komponować (czyli zrobić zwarty system) jak np. android czy IOS potem wprowadzic społeczności amigowe - czyli z amigi łączysz sie klasycznie z internetem lub ze społecznością amigi - to naturalne (gry sieciowe, społeczność, wymiana danych) system powinien byc jak najbardziej otwarty - żadnych zakazów kopiowaniu lub jakichkolwiek innych ograniczeń (jak np. w windzie na telefony lub w nokiach) wspieranie wielozadaniowości!!! potem wprowadzić tablety, telefony (które pracuja jak część systemu stacjonarnego - same sie synchronizują, program pocztowy i tu i tu to jedno i to samo itd) zobaczcie jakimi kombinacjami trzeba przenosic kontakty w windzie? jak trudno jest przenieść ustawienia z jednego kompa na drugi? tutaj nie powinno byc żadnego problemu - system zwarty i czytelny przecież z tego słynęła amiga że wszystko mozna było bez problemu zrobić - skopiować, sformatować, zmienić odczytać inne dyskietki - bez ograniczeń i zgrzytów oczywiście że zostały rozprzedane pomysły z commodora (nawet proces był jakiś pracowników) pamiętam że sprawa dotyczyła obsługi hdd (chyba system plików), grafiki i rozwiązań wielozadaniowości (a i tak to spieprzyli z pctami) dałoby się? dało, sentyment by został i sprawne urzadzenie do prac domowych i biurowych co do interfejsu, to prawie 20 lat temu napisalismy (nie skończone) workbench 3d najbardziej zblizony to jest win mobile 6.5 a uproszczony to android z panelami zrobilismy np. szuflady 3d zamiast katalogów gdzie mozna przewijać pliki jak akta i wyciagać (kopiować itd) i to prawie 20 lat temu jeżeli społeczność dalej rozwijałaby oprogramowanie a te łosie z commodore nie inwestowaliby w pecety (bo na tym padli) to teraz byłby wybor - winda microsyfu, ios jabłka i świetny przyjazny amigaOS Ostatnia aktualizacja: 13.02.2012 17:45:37 przez Zuzikofon


Amiga Games Award 2011 - wyniki
05.02.2012 11:24, autor: grxmrx

Ponieważ istnieje jej port dla systemu MorphOS i można zwyczajnie zainstalować i pograć w tę grę na wspomnianym systemie - stąd w treści newsa a na MorphOS-ie króluje Return To Castle wolfenstein.


Amiga Games Award 2011 - wyniki
05.02.2012 11:18, autor: azazel44

Return To Castle wolfenstein to pecetowa gra, czemu został uwzględniona ?


Amiga Games Award 2011 - wyniki
05.02.2012 09:52, autor: Jupiler

Ogólnie straszna bieda na Os4.Ten 1941 Extreme Mega Deluxe Super Dual Gold Player 2.0 to straszny stary oldskulowy dziad i ile lat można w to grac w te piksele .Widać ,że AROS i MorphOS zmiażdzył w tamtym roku Amigę pod wzgledem gier.Szczególnie Return To Castle wolfenstein,ta gra wyglada nadal niezle i jest miodna i całkiem niedaleko do sieciowej naparzanki Enemy Territory.Swego czasu Hyperion wspierał w miare swieże gry ale chyba porzucił to zajęcie.:evil:Jedynie co zostaje mi na OS4 to PSX. Ostatnia aktualizacja: 05.02.2012 09:53:31 przez Jupiler


wolfenstein 3-D
11.01.2012 21:25, autor: gx

ciekawe co to za 286, bo byly takie z szybka pamiecia cache, jak mnie pamiec nie zawodzi ? :)


wolfenstein 3-D
11.01.2012 18:30, autor: Deftronic/...

Masz na 10Mhz chodzi dobrze. Wolf3D AT10Mhz


wolfenstein 3-D
11.01.2012 16:24, autor: witekkk

Jak widać o 68020 tam nawet się nie wspomina, więc nie wiem skąd zdziwienie, że na 68020 chodzi tak jak chodzi :)


wolfenstein 3-D
11.01.2012 12:35, autor: reactor

Co nam z porównań do wymagań wolfa na x86. Raczej Macintoshowe wymagania powinny dla nas być punktem odniesienia tu znalazłem troche informacji na temat wolfensteina 3d dla 68k... Macintosh IIcx (30/16MHz) Ran surprisingly well, though only at 320×200, and I turned off the music.


AWolf3D 0.6 - strona 2
10.01.2012 20:39, autor: michalmarek77

Amiga byla bardzo popularna w Europie - glownie w Niemczech i Anglii. W USA gamingowo nie istniala zupelnie .Jak ktos chce moze poszperac w amerykanskich magazynach z lat 90-94, i poszukac jaki wybor gier byl oferowany dla Amigi na polnocnomaerykanskim kontynencie. Dla tak malej firmy jak iD, to byl nieoplacalny interes. Nie mowiac o grach shareware, ktore na Ami praktycznie nie wystepowaly. Konwersje na Amige mogli stworzyc giganci (EA), albo zlecic konwersje studiu , ktore znalo sie na Amidze (jak np zrobila Sierra z King's Quest VI kodowanym przez Revoution software) ale z racji tego, ze wolfenstein 3d wyladawal na Niemieckim "indeksie" z urzedu tworzenie takiej konwersji finansowo bylo z wszech miar nieoplacalne. To nie mozliwosci przekreslily konwersje (komercyjna) wolfensteina na amidze ( Doom'a zreszta tez) a raczej zerowe wrecz szanse na zarobek na takim projekcie.


AWolf3D 0.6 - strona 2
10.01.2012 19:26, autor: Andrzej Drozd

Zapewne da skoro Doom chodzi dobrze, a Wolf3D jest mniej wymagającą grą. Jak Kiero wspomniał - kwestia optymalizacji. Być może się da na 020 płynnie pograć, ale raczej 020/28 MHz z Fast RAM. Tak czy inaczej tego portu nie udało mi się odpalić na Apollo 040/40 MHz. Jeśli chodzi o pliki różnych wersji Shareware (a ściągnąłem dzisiaj nawet z PSP), to port odpalony z ikonki nic nie robi, natomiast odpalony z Cli/Shella, komunikuje że brakuje odpowiednich plików. Dopiero przy użyciu plików z wersji portu Sebastiana Jędruszkiewicza, który zrecenzował Mailman i podał link do ściągnięcia, to port z tego newsa udało mi się odpalić, jednak zawiesza się zawsze po drugiej planszy. Oczywiście wolfenstein (port Sebastiana Jędruszkiewicza)) do którego link podał Mailman pod recenzją, działa na Apollo 040/40 i spokojnie można grać na pełnym oknie. :) Ostatnia aktualizacja: 10.01.2012 19:29:41 przez Andrzej Drozd


wolfenstein 3-D
09.01.2012 13:22, autor: HOŁDYS

FPP i 286 usmiech Pierwotne wymagania Wolfa to chyba 386 25Mhz. jak najbardzije wystarczy procesor 16 bitowy AT 286/6 mhz .. wolf chodzi "plynnie" na na 286/20 MHz mialem dostep do IBM takim procesorem i VGA 256 kb dalo sie grac .. ale pc speaker zniechecal :( Ostatnia aktualizacja: 09.01.2012 13:23:21 przez HOŁDYS


wolfenstein 3-D
29.12.2011 23:43, autor: Hubez

Na 286 Robak płynnie chodził, a gdzie Wolftenstein.


wolfenstein 3-D
29.12.2011 19:09, autor: Norbert

wystarczy 286 http://pics.mobygames.com/images/covers/large/1021807217-00.jpg


wolfenstein 3-D
29.12.2011 09:19, autor: fazior

Gdzie:)? "IBM-PC and Compatibles MS-DOS(R) 5.0 or higher 640K RAM 3 MB available Hard Disk Space 386/33 MHz Processor VGA graphics Joystick and mouse optional Supports Sound Blaster and 100% compatible sound cards"


wolfenstein 3-D
24.12.2011 18:01, autor: waldiamiga

Pierwotne wymagania Wolfa to chyba 386 25Mhz. Hmm..Pamiętam jak grałem w to na bank na 12MHz AT-ku u kumpla. Gra nie podeszła mi wtedy, ale to wina monitora VGA mono. Na stronie ID Soft podają konfiguracje 386SX 33MHz i...640MB ramu :) LINK Ostatnia aktualizacja: 24.12.2011 18:09:35 przez waldiamiga


wolfenstein 3-D
22.12.2011 21:26, autor: Hubez

FPP i 286 :) Pierwotne wymagania Wolfa to chyba 386 25Mhz.


wolfenstein 3-D
20.12.2011 15:17, autor: HOŁDYS

na 286 nie dalo sie grac plynnie na pelnym ekranie .. pamietam ze w technikum uruchamialismy wolfa na 386 i ja oczywiscie odpalilem go na 286 z dyskietki 5.25 .. na 286 mial ok 10 FPS fullscreen


wolfenstein 3-D
13.12.2011 18:11, autor: flops

Pewnie na YT wstawił opis 286 jako wymagania, a tak naprawdę odpalił w dosbox na jakimś dwurdzeniowym procku. Bo wątpię żeby na 286 to tak popychało, pomimo tego że nie musi liczyć c2p.


wolfenstein 3-D
06.12.2011 12:03, autor: fazior

Wyniki jakie Ci podawałem były z aktywnym BlazeWCP. Bardzo ladnie mi chodzilo:).


wolfenstein 3-D
06.12.2011 11:37, autor: witekkk

Właśnie ta wypowiedź zainspirowała mnie do tego bym zrobił lepszy port, niż ten aktualny na aminecie. Tak nawiasem mówiąc do wszystkich testujących zapomniałem powiedzieć, że port nie używa własnych C2P dlatego sugeruję, by używać łatek WPA8(), ja używam BlazeWCP i widzę znaczące przyspieszenie na mojej A1208, na gołej A1200 w najmniejszym okienku gra jest już grywalna. A co do 68000, to zajmę się nim jak już będzie śmigać na A1200... Zastanawia mnie jedna rzecz, oglądałem filmiki na youtubie i na 286 Wolf śmigał na pełnym ekranie z maks. prędkością. Ktoś może wytłumaczyć mi jak to jest możliwe na 16 bitowym blaszaku? Podobno A1200 porównywalna była z 386, więc jak to jest?


wolfenstein 3-D
06.12.2011 07:46, autor: fazior

STE jest szybsze od a500, troszke.


wolfenstein 3-D
05.12.2011 16:12, autor: HOŁDYS

Gdzie masz informacje ze na 68000/8 MHz chodzi 15 FPS? w pliku readme.txt pisze autor portu dla ATARI STE Witek czy przewidujesz optymalizacje kodu po 68000 i ECS ? jak widacz wyzej da sie :) Ostatnia aktualizacja: 05.12.2011 16:15:17 przez HOŁDYS


wolfenstein 3-D
01.12.2011 00:08, autor: witekkk

Nie wiem czy warto, bo to jest bardzo wczesna wersja i aktualnie interesują mnie tylko 2 rzeczy: 1. Czy działa? 2. Ile wyciąga FPS? Myślę, że jak ktoś dorobi mi ikonkę i dokumentację (opisującą chociaż wymagania), to można by wrzucić to na aminet i aktualizować.


wolfenstein 3-D
01.12.2011 00:06, autor: witekkk

Nie wiem czy to będzie działać, bo aktualnie jest pod kości AGA


wolfenstein 3-D
30.11.2011 21:58, autor: mailman

A dlaczego nie podeślesz tego do PPA? W ten sposób zainteresowani pobiorą i będą mogli zgłosić uwagi.


wolfenstein 3-D
30.11.2011 13:59, autor: fazior

I ja i ja, konfig: 1200/060. Mail w profilu


wolfenstein 3-D
30.11.2011 13:27, autor: Czarek

Też chętnie potestuję - mam 060 + ECS / RTG Picasso IV. zlomowisko (sabaćka) me (toćka) com Ostatnia aktualizacja: 30.11.2011 13:28:32 przez Czarek


wolfenstein 3-D
24.11.2011 23:48, autor: mccnex

witam, to ja tez poprosze, sprobuje na 040 marcin@mooneclipse.pl


wolfenstein 3-D
24.11.2011 16:46, autor: witekkk

Wyślij wiadomość z mailem, to prześlę paczkę, wrzuciłbym na aminet, ale aktualnie nie mam czasu, a ciekawi mnie ile gra wyciąga na lepszym sprzęcie niż moja A1200 z 8 MB ramu.


wolfenstein 3-D
20.11.2011 21:32, autor: reactor

Jam jest chętny na przetestowanie nowego portu na 030.


wolfenstein 3-D
18.11.2011 11:06, autor: fazior

http://wolfenstein.wikia.com/wiki/B.J._Blazkowicz


wolfenstein 3-D
18.11.2011 08:59, autor: Duracel

Czy informacje na temat polskiego pochodzenia glownego bohatera sa pewne? :) To bylo zawarte w jakims opisie od wydawcy w wersji 8 bit? A moze w wersji na PC? Czy to tylko zwykly domysl autora powyzszego opisu? :)


MorphOS i kilka pytań.
17.11.2011 20:24, autor: Wojox

Mam 2 identyczne radeony 9000Pro/64 MB. Na grach, Quake 3 Arena, wolfenstein rtc, czy jedi outcast widać czarne kropeczki. Zmieniałem karty i efekt jest widoczny zarówno na MOS jak i MAC OS 10.4. Mam monitor 27'' może on tak rozciąga ....:lol: ale pamiętam ten efekt nawet z czasów PC. Na radeonach 8500/9000/9100 jest taki efekt. Może trzeba wyłączyć coś w ustawieniach grafiki nie wiem, ale na domyślnych to widać. Syn potwierdził..Nie zmyślam. Ktoś wspominał o miniaczu z 9200(R280), tam już tego nie widać....Nie nakręcę filmiku, bo za mała będzie rozdzielczość żeby to zobaczyć,, Ostatnia aktualizacja: 17.11.2011 20:25:56 przez Wojox


wolfenstein 3-D
02.11.2011 21:02, autor: witekkk

Czy byłby ktoś chętny na przetestowanie nowego portu na sprzęcie, mam na myśli maszynkę z prockiem 68030 albo 68040?


MACOWY BIOS DO Radeona 9250/128MB/AGP PILNE !!!
30.10.2011 11:14, autor: Wojox

Połączyłem styki 230, grafika dalej nie działa. Zależałoby mi na 9250/128 MB ponieważ seria 9000 (RV250) ma taką drobniutką siateczkę na grafice w grach, np. Quake 3, wolfenstein RTC, będę kombinował dalej...:x


Ile razy szybsza 040 od 060 - strona 2
28.10.2011 10:05, autor: Daclaw

Są to jednak karty do pracy, a nie do zabawy, zatem niewiele gier je wykorzystuje. Owszem, tak dla przykładu, fajnie wygląda "Warcraft II: Tides of Darkness" w wersji na Makówkę odpalony pod Shapeshifterem. No, ale "Warcraft", jakkolwiek genialny, nie jest "strzelanką" doomopodobną. Nie zapominajmy, że Shapeshifter zapewnia dostęp do naprawdę pokaźnej kolekcji gier, wydawanych w latach 90-tych dla Maca 68k. Poczynając od samego Dooma, poprzez np. Marathon (specyficzna ale ciekawa macowa strzelanka 3D) a kończąc na klasycznych "pecetowych" pozycjach, takich jak Commanche, Dark Forces, Phantasmagoria, czy podrasowany wolfenstein. Ponadto można uruchomić wszystko, co w tamtych czasach dodawano do macowych gazet. W porównaniu do tego, co w tym samym czasie ukazywało się dla Amigi, jest to zupełnie inny poziom jakości i doznań. Przykro to mówić, ale taka jest prawda - aby poznać prawdziwe możliwości rozbudowanej Amigi, trzeba sięgnąć po "obce" oprogramowanie. Rozbudowana Amiga oznacza w tym przypadku 040+ i kartę GFX.


wolfenstein 3-D
18.10.2011 17:31, autor: reactor

Gdzie masz informacje ze na 68000/8 MHz chodzi 15 FPS?


wolfenstein 3-D
17.10.2011 16:38, autor: HOŁDYS

nice :) nalezy dodac ze grupa z demosceny napisala port Wolfa na ST(e) 2 MB RAM 68000/8 mhz i jest on calkowicie grywalny ( 15 fps na standartowym Atari ST) http://pouet.net/prod.php?which=17247 a tu wersja mega szybka portu Wolf3d na 8bitowe Atari http://www.youtube.com/watch?v=Z3-J2-VeoH8&feature=related Ostatnia aktualizacja: 17.10.2011 16:51:03 przez HOŁDYS


MegaGlest 3.5.2
22.08.2011 07:13, autor: Jupiler

O kurde widze,że na Arosa wychodza najbardziej zaawansowane gry dla systemow amigopodobnych.Po Cube 2 z shadersami pora na kolejna ktora trzyma wspolczesny poziom.Zawsze brakowało mi gier typu Diablo na Ami ,choc ostatnio ukazała sie Flare na OS4.x notabene piekna wciagajaca i przemyslana gra RPG - hack and slash.I zamiast portowac cos na mosa(zreszta ostatnio ukazał sie tam miodny przeboj wolfenstein)lepiej jakby Pan Krzysztof uraczył jakim porcikiem dla przemiłych ortodoksów z OS4. Ostatnia edycja: 22.08.11 07:18:26


Return to Castle wolfenstein dla MorphOS-a - strona 2
07.07.2011 11:25, autor: MDW

Ha, czyżbyś miał "słynną" wersje Alpha Leaked która wyciekała na jakiś rok przed premierą Dooma 3? Też ją miałem, praktycznie zerowa optymalizacja. Myślę, że to właśnie tę wersję mi wtedy przyniesiono. W konsoli dało się tam dużo rzeczy włączać/wyłączać i można było jakąś sensowną prędkość. Doom 3 działa na kartach bez jednostek pixel shader. Czyli "Return to Castle wolfenstein" nie jest ostatnią grą id Software, którą zobaczymy na MorphOS i kiedyś możemy się spodziewać kolejnej ich produkcji. Pewnie normalmap nie będzie ale będzie działało. :)


Return to Castle wolfenstein dla MorphOS-a
06.07.2011 18:22, autor: AmiChris

Lepiej pozno niz wcale;)


Pomóżcie mi pokochać Amigę - strona 6
28.03.2011 20:23, autor: michalmarek77

Pięknie, pięknie :) EISA od 89 r :) ISA w ogóle się do grafiki nie nadawała. Kto myśli inaczej nie miał z nią doczynienia :) Poważnie. Panowie, na PC coś takiego jak scrolling nie działał do 94 r!!!!!! Nawet na 486 DX z LocalBus scroll to ył dramat!!! Zresztą, gdzie tu daleko patrzeć - jak ktoś ma okazję, proszę sprawdzić Dragons Lair, Guy SPy w wersji PC i porównać z Amigą. PC miał tam od lat 90 /i kart vga/ lepiej we wszystkim co opierało się na grafice wektorowej. Tyle tych przykładów kart graficznych PC, jakie to fantastyczne ustrojstwa wtedy były. Jak wiadomo w 87 wykorzystanie trybu 640x480 w dosie w 24 bitach /256 kol, podobnie/ było banalne ogólnodostępne. Tylko nie wiem dlaczego w 94 na 486z LocalBusem był cholerny bajzel z trybami powyżej 320x200x256kolorów w DOS - dziękuję za taki "standard" VESA. Czy pod ten hardware stworzono jakiś fajny program w latach 87-89 ? Dostępny do ogółu użytkowników - molochy za kilkanaście tysięcy dolarów się nie liczą :) Hmn, kiedyś był taki fajny program SCALA.....działął fajnie na 500. Na PC powstał ok 94 r . i chodził na 486 z LocalBus gorzej niż na Ami :) Dopiero na Pentium jako tako. z PCI. i kartą grafiki o równowartości A4000. Bomba :) Mantra technikalii nic nie znaczy gdy soft zorientowany jest na coś innego. Tak było z PC i grafiką. Tak było z Amigą i grafiką "pseudo3d ala DOOM, wolfenstein 3d. To przypomina/ło/ jedzenie zupy japońskimi pałeczkami. takiego rozgotowanego ejnlaufu :) Swoją drogą, Amiga miała coś takiego jak Copper i dzięki temu, np SotB choć korzystało z trybu 32 kolorów wyświetlało w 50 fps 128 kolorów!!! https://picasaweb.google.com/108261152480439453100/28Mar2011#5589196279624095202 Procesor Amigi 500 faktycznie był szybszy niż 386SX 16 mhz /25 pewnie też/ bo układy specjalizowane Amigi odwalały większość roboty. Proc nie działał jak na PC - wszystko naraz - w PC do czasu akceleratorów proc był jak 5 litrowy turbo silnik z ogranicznikiem mocy do 40 kW :) Wiecie, gdyby na Xbox'ie dało by się zainstalować windowsa, to oprogramowanie pod tym systemem działało by tak sobie. Gry - pewnie byle laptop byłby lepszy. Siła jest w tym jak hardware jest wykorzystywany, a nie jakie ma parametry :) Atari kiedyś tam wydało Jaguara, i powstał na niego DOOM. Najlepsza wersja do czasu portu z Saturna. I działał miodzio na Motoroli 68k 8Mhz. Jejku :) Oczywiście zupełnie pomijamy /w tekście/ chipy specjalizowane JAGA - musi być jak na PC - procesor i nic więcej :) A na 386DX z 4MB ram nie dało się w to grać. Choć ktoś na tym tego dooma skończył. Strike Commandera także /choć już z 8MB/:) Panowie, możecie znaleźć cokolwiek, pokazującego płynną animację na PC z okresu 85-92, coś z czym A500 miała by problem, z czym nie dała by sobie rady ? Proszę o przykłady - będą fajne , stawiam każdemu piwo /wyślę pocztą!/ o coś takiego np, mi chodzi: http://www.youtube.com/watch?v=bhMCngHf0Kk na praktycznie A500 z 1MB RAM. Oczywiście to moje odczucia, piszę to jako użytkownik, nie teoretyk. Amigę uwielbiałem do 94 r. Wtedy zminaiłem ją na Pentium 60. Był lepszy. Z PCI. :) A pierwszym gwoździem do trumny Amigi był Syndicate Bullfroga. W 640x480 i 16 kolorach był przepiękny!!!! Miażdzył AMigę! Dosłownie. Choć scrolling na 486 DX2 był dramatycznie kiepski. :) ehmn, w 93 roku. 8 lat po A1000, panujący wtedy 486 i scolling do dupy. miodzio :) To co, zaskoczycie mnie ? :) P.S: http://www.youtube.com/watch?v=cETl8PhUy_E pewnie wszyscy to widzieli ale to dobry przykład na "moc" PC. A First Samurai z końcówki po prostu zabijał dżwiękiem i grafiką. Pc - teraz ma power, wtedy miał proroków i marketing :) Ostatnia modyfikacja: 28.03.2011 20:30:36 Ostatnia modyfikacja: 28.03.2011 21:05:36


Gra z łezką w oku
01.01.2011 20:55, autor: Logan

Z łezką w oku wspominam wiele gier, a takich których nie chce konfrontować z rzeczywistością też jest wiele ale to raczej inna półka. Jest kilka tytułów które wolę pamiętać z czasów gdy miałem 10 lat i strasznie mi się wszystko podobało. Jedną z takich gier jest wolfenstein 3D. Kiedyś spędzałem przy nim całe dnie, dzisiaj pewnie nie zagrałbym nawet godzinę, nie wiem i wolę nie sprawdzać. Zdecydowanie wolę zasiąść do DOOMa lub Quake II (jedynka jakoś nigdy mi nie podeszła.)


MDW vs AmigaOS4 - strona 2
21.12.2010 22:23, autor: ruberum_ignis

to, ze ktos jest lepszy od czegos nie znaczy, ze zawsze jest to rozwiazanie sluszne. Oboz w Castle of wolfenstein (celowo uzyte w celu nawiazania do pewnego ciekawego tytulu dla Ami z maltanskim Polakiem w roli glownej) byl znacznie lepszy od obozu koncentracyjnego... Ale coz z tego, skoro w ostatecznym rozrachunku wszyscy mieli umrzec.... BTW: Uwazaj z kwantyfikatorem wszystkie systemy, bo np. taki Spartados nie ma swojego sklepiku :-) nie piszac juz o AtariDosie czy AmigaOS/Morphos :-)... (chyba, zeby uznac Aminet czy MorphOs files za cos w tym rodzaju...) Ja marudze glownie dlatego, ze moze by mi sie udalo cos tam skrobnac :-) ale sadzac po Twoim kiepskim zwrocie inwestycji i pracy nie wroze swojej produkcji zbytniego sukcesu (tj. wyjscia na zero) Tez sadze, ze kazdy kto sie mial wy-pregierzyc :-) sie wy-pregierzyl w tym watku i starczy... Ostatnia modyfikacja: 21.12.2010 22:26:30


Moja definicja Amigi - strona 3
22.09.2010 14:21, autor: G. Kraszewski

dla mnie w MOSie jest spora wada to ze klucz przywioazany jest do rev plyty/cpu danej maszny ...przy awari lub upgradzie mamy problem. Niewielki. Jak wykażesz zniszczenie płyty, klucz na nowy sprzęt masz free. kupujac licencje MOS 2.5 .. przy aktualizacji do 2.6 sa jakies rabaty? Kupując licencję na MorphOS-a 2.x masz wszystkie aktualizacje 2.x za darmo. Dopiero za 3.0 pewnie trzeba będzie wyskoczyć z jakiejś kasy. Jaka maszyna najpotezniejsza jest obslugiwana przez MOS/AOS? Oficjalnie na dziś to jest Mac mini 1,5 GHz. 2.6 chyba niewiele w tym względzie zmieni, bo ZTCW to PowerMace G4 doszły do 1,42 GHz. Są modele dual, ale na razie MorphOS nie potrafi skorzystać z drugiego rdzenia. glupie pytanie ..bo oprocz UAE nic pewnie tej mocy nie wykorzysta :-] Grałem dziś w Return To Castle wolfenstein, i G4 miał co robić...


Alien Breed 3D 2 vs Breathless
05.09.2010 22:33, autor: Torin

Mnie osobiście ani jedna ani druga nie przypadły szczególnie do gustu ale jeśli już miałbym wybierać to AB3D2 byłoby zwycięzcą. Zanim zagrałem w Breathless miałem już okazję grać w lepsze tego typu gry i ta gra niestety poczciwemu Doomowi nie dorastała do pięt grywalnością. AB3D2 to trochę inna bajka. Gra miała specyficzny klimat i to ją do pewnego stopnia ratowało. Trochę w nią pograłem ale na pewno jej nie skończyłem. O wiele ciekawsze były: - Trapped 2 - bardzo trudna ale miała chyba najlepsze efekty graficzne wśród czysto amigowych gier 3D - Genetic Species - fajna grafika i dźwięki, duża grywalność i chyba najszybszy engine spośród amigowych gier 3D - Cytadela - działa na A500 w stopniu grywalnym (przeszedłem na A500 chyba całą grę) co było niewiarygodnym osiągnięciem, świetne intro wprowadzające w klimat gry, fajny arsenał. Gra prymitywna jak wolfenstein 3D ale z lepszą grafiką i ciekawszą fabułą a poza tym rodzimej produkcji :)


Wolfek
15.08.2010 09:30, autor: Drako^lM

A to odnośnie ilośći klatek : [09:18:19] bigfoot, how much FPS in wolfenstein ? [09:20:37] 42 Czyli bardzo dobry wynik :) Ostatnia modyfikacja: 15.08.2010 09:31:46


Wolfek
14.08.2010 22:39, autor: waldiamiga

Świetna wiadomość. A czy sourcekody do Return To Castle wolfenstein też zostały opublikowane ?


Games TOP10 - wyniki za maj
02.06.2010 16:29, autor: MDW

Ja też nie rozumiem fenomenu SuperFroga. No ale skoro jest to tak popularny tytuł to naprawdę się dziwię, że właściciele praw do tytułu nic z nim nie robią. Teraz gdy jest tak dużo tak bardzo opłacalnyh okazji do wypuszczenia remake czy wręcz powtórzenia wersji klasycznej na platformach mobilnych (patrz wolfenstein czy klasyczna Prince of Persia na iPhone/iPod/iPad). Ja myślę, że jakiś plany związane z SuperFrogiem jednak ktoś ma i wkrótce coś zobaczymy. :-)


wolfenstein 3D on 68000
07.05.2010 15:51, autor: fazior

Jak podeslesz dyskietke z wolfem to sprawdze na ste, nawet nie mam peceta zeby sobie taka spreparowac:)


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 23:46, autor: HOŁDYS

uklad DSP w falconie byl szybszy od samej 030 :) DSP: 32-bitowa Motorola 56001 32 MHz mial jeszcze 96 kb pamieci wbudowanej.. Sam falcon ograniczony byl przez szyne magistrali 16 bitowa (pozostalosc po ST) co w gruncie rzeczy go dusilo... nie jestem do konca przekonany o tym chunky Falcon obsluguje tryby plenarne czyli bitplany jak w amidze (zgodnosc blitera z STe) nie mialem jednak nigdy atari (i dobrze) :) sam Wolf na 68000/8mhz mnie zainteresowal Ostatnia modyfikacja: 07.05.2010 00:43:27 Ostatnia modyfikacja: 07.05.2010 00:44:06


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 22:26, autor: Ender

Jak mam rozumiec wspomagany? 1) Był na płycie głównej i zajmował się obliczeniami związanymi np. z dźwiękiem? 2) Wspomagał działanie układu graficznego w atari? I odciążał MC68000 ? Ostatnia modyfikacja: 06.05.2010 22:29:46


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 22:20, autor: waldiamiga

Ta 030 w atari to chyba 16 mhz miała Tak,do tego wspomagany DSP 56002 Motoroli.


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 21:52, autor: Ender

Hołdys miałem na uwadze układ graficzny w falconie. Dacław wytłumaczył mi ostatnio (czyli brałem korki ( 8-) ), że Falcon wyświetlał grafikę w trybie chunky pixel. Ta 030 w atari to chyba 16 mhz miała, czyli szału nie ma. Mnie ciekawi, co by bylo gdyby ktoś popieścił CD32, która miała akiko, to wtedy może wolf na amigę wyglądałby tak samo. Podobają mi się wersje na ZX spectrum, normalnie szok. PS. Powiedziałem mamie o pale (glanie, bucie, l..u) na PPA. :thumbsup: :twisted: Ostatnia modyfikacja: 06.05.2010 22:24:11


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 19:32, autor: HOŁDYS

Norbert .. ten wolf wymaga 2 MB pamieci STRAM ja juz 2 MB ze swojej A1000 (zakladana na CPU) sprzedalem .. A1000 tez leci niebawem...


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 19:31, autor: HOŁDYS

Ender nie zrozumiales znowu tematu ! Siadaj Pala !!! :) chodzilo mi o proesor 68000 to ze na 030 dziala ladnie to wiem na amidzie tez pyka na 030 mi chodzi o wersje 16 bit taka jaka byla na 286 !!


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 18:30, autor: Ender

No na Falconie fajnie wygląda wolfstein3D http://youtube.com/watch?v=IJ2IYGh2jy0 http://youtube.com/watch?v=WoAMnFpQ23c&feature=related A tu ciekawostka znaleziona przy okazji (zx spectrum) http://youtube.com/watch?v=n_ODNdKanGc http://youtube.com/watch?v=3v7cFGneuaw&feature=related


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 18:05, autor: fazior

Ja odpalalem jakis doom engine na ste, dzialalo niezle. Wogole jakos takos calkiem zwawo pomyka 68000 w atarynie, jakby szybciej niz u nas. Bawilem sie przegladarka na 68000 i tez jakos to dzialalo.


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 16:59, autor: Norbert

Widze za masz A1000. Uruchom emulator AtariST zamiast kickdisku i sprawdz W3D


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 16:49, autor: Koyot1222

Wolf jest fajny ale moim marzeniem zawsze bylo zrobienie podobnej gry na amige: http://youtube.com/watch?v=25pRW08U7NQ&feature=related Plynny lotus z fajnym scrollem i szybka akcja.


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 16:33, autor: alekc

Niekoniecznie, ponieważ w 92 zarówno ST jak i Amigi zaczynały już początek końca swojej świetności - ID wybrało tą platformę gdzie był największy rynek. Z drugiej strony super że ktoś to zrobił na 68000 :D Ale dla małego Atari jest demo Numen prezentujący silnik do FPSa więc 6502 też daje radę.


wolfenstein 3D on 68000
06.05.2010 16:14, autor: HOŁDYS

Czy ktos ma ... (ehrrrr tfuuu) .. Atari ST/STe i moze powiedziec jak to dziala na 68000/8 Mhz ? Scenowcy sa niezli w te klocki ID Software chyba sie zaczerwienilo skreslajac te plafromy ... http://www.pouet.net/prod.php?which=17247


Gry, których nie było - aktualizacja
24.02.2010 13:27, autor: (V)(I)mothe(P)

Szkoda że jednak nie wydano tych gier - bo z tego co widać na zamieszczonych screenach to AMRWolf wygląda fajnie ( coś ala Fears tylko z lepszą grafiką - płaskie tereny raczej ). Dent a Wolf tu troszkę jest inaczej - kombinowanie grafiki z Doom`a w świecie wolfenstein`a, i raczej coś w stylu fpp/rpg.


GRY KTÓRE ZMIENIŁY ŚWIAT(GIER) - strona 2
03.08.2009 16:21, autor: Red_Bullet

Jako fan wyścigówek przejechałem w zasadzie większość rzeczy od Power Drift na c64 po GRiD na pc. Amigowy Lotus był pierwszą grą w której czuć było prędkość. Nie zapomnę tego uczucia kiedy pędziło się autem ze wzniesienia i zaraz wyskakiwał zakręt (pierwsza trasa w drugiej części). Druga rzecz to pinballe. Przy nich mogę wsiąknąć na długi czas. Jak wszystkim wiadomo najlepsze pinballe były na Amidze (Dreams, Fantasies, Illusion, SlamTilt). W pecetowe też trochę pogrywałem, ale coś mi w nich nie pasiło. Do dzisiaj nie potrafię powiedzieć co. Nie trzeba było chodzić do salonów gier i przepuszczać kasy na flipperach, wystarczyło odpalić Ami i jazda. Jeżeli miałbym wymienić współczesne tytuły, to z całą pewnością byłaby to Mafia i Call of Duty (z naciskiem na Modern Warfare). Fabuła liniowa do bólu, ale dzięki temu udało się uzyskać efekt filmu. Wcielając się w Thomasa Angelo z Mafii czy Soapa McTavisha z MW, mam wrażenie że oglądam film. Działania które podejmuję w trakcie gry prowadzą do wielkiego finału. Super sprawą jest że po przejściu gra się wcale nie kończy. W Mafii mamy piekielnie miodny Freeride Extreme a w MW tryb zręcznościowy (przechodzenie gry na czas, punkty, życia). W rzeczywistości gry które zmieniły rynek to chyba te "wiecznie żywe". Mimo tego że oprawa już nie dzisiejsza, ciągle się do nich wraca. Przechodząc np. Mafię n-ty raz ciągle świetnie się bawię. Instalując kolejny raz Modern Warfare czy nawet Return To Castle wolfenstein wiem że będę miał "ubaw po pachy" - mimo tego że znam te tytuły niemalże na pamięć. Na pewno każdy ma taki tytuł (bądź kilka) do których raz na jakiś czas wraca.


GRY KTÓRE ZMIENIŁY ŚWIAT(GIER) - strona 2
02.08.2009 09:23, autor: Olo

Tak prawdę mówiąc to w tamtych czasach to każda gra była przełomem. wolfenstein 3D był pierwszą grą tego typu ( w sumie nie pierwszą bo wcześniej był Catacomb, no ale to jest pierwsza gra która tak naprawdę zdobyła rozgłos i się sprzedawała :) ) , Doom był pierwszą 3D która miała wszędzie tekstury, i wielopoziomowe levele. Quake był pierwszą prawdziwą 3D, w której wszystko było już "trójwymiarowe" łącznie z postaciami. Dune był pierwszą grą pseudo RTS, ale to Command&Conquer był pierwszym rasowym RTS-em, itd. Wszystko wtedy robiło się po raz pierwszy, dzisiaj z wiadomych powodów jest to coraz trudniejsze, ale i dzisiaj zdarzają się perełki. Half-Life, seria Battlefield, czy ultra trudny Operation Flashpoint, a z drugiej strony Crysis ze swoją genialną grafiką i fizyką (zniszczyć można w zasadzie każde drzewo, domek, kubeczek, ptaszka itd. ) Jakie nas czekają przełomy :?: , na pewno coraz bardziej realistyczna grafika i fizyka - PhysiX nVidii, bardziej rozbudowane światy i brak liniowej fabuły, tu kłaniają się natomiast sandboxy - dobrym przykładem są GTA IV, Stalker, Fallout 3 itd. można robić w zasadzie wszystko, a główną fabułą całkowicie pominąć. Czego ja sobie życzę w grach :?: , wiadomo coraz to lepszej grafiki i fabuły, ale także poprawy fizyki no i najważniejsze AI przeciwników, bo ta czasami stoi na tragicznym poziomie :) Jak to będzie wyglądać, zobaczymy za kilka lat ;)


GRY KTÓRE ZMIENIŁY ŚWIAT(GIER) - strona 2
02.08.2009 00:45, autor: Dart_Mage2

Dune2 oraz Dune (zaryzykuje stwierdzenia ,że miała w sobie elementy RTS'a), Pong -pierwsza masowa, że to tak nazwę gra, Fallout -RPG ,który wyniósł RPG z mroku średniowiecza, wolfenstein 3d( pierwszy FPS), Castle wolfenstein z 1982, Gauntlet, Diablo 2.


GRY KTÓRE ZMIENIŁY ŚWIAT(GIER)
30.07.2009 10:00, autor: Daclaw

Przełamały hegemonię Amigi w dziedzinie gier, co stało się początkiem jej schyłku jako komputera domowego. Skierowały oczy domowych userów w stronę PC i były pierwszym w historii poważnym czynnikiem wymuszającym lawinowy rozwój, a co za tym idzie, obniżkę cen tych maszyn (drugim był Win95, trzecim - mp3 i divx).


MorphOS na Mac Mini?
16.07.2009 11:39, autor: cactoos

pamiec spokojnie sobie rozszerzysz. ja mam m.mini z 1 gb ( widzialem na ebay'u jakiegos z 2 gb ram'u, chociaz nie jestem pewien, czy 2 giga w przypadku wersji g4 jest wogole do upchniecia na plycie). radeon 9200 z 32 mb pamieci. taki return to castle wolfenstein smigal w 800/600 ze hej (inne starsze pozycje oczywiscie tez. wkurzylem sie w momencie, gdy chcialem przetestowac wersje demo colin mcrae, bo okazalo sie, ze wymaga min 64 mb pamieci graficznej ;/ co do wymiany karty gfx... teoretycznie chyba jest to mozliwe. proca rowniez mozesz troche podkrecic ( http://www.lbodnar.dsl.pipex.com/macmini/ ) . kupilem to specjalnie dla mos'a i czekam ;] i tak sobie tez mysle o pewnych problemach "na przyszlosc", ale zwiazanych z wi-fi pod mos'em. ciekawe, czy mos team planuje dodac jakies sterowniki dla modemow wi-fi w wersji usb ( bo wiadomo, ze nie wszystkie makowki maja standardowo wi-fi ). przeraza mnie troche wizja wlaczonego laptopa sluzacego jako zrodlo sieci (ktora dostepna jest tylko przez wi-fi ), wiec mnie osobiscie najbardziej narazie martwia sterowniki dla modemow(?)


<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 > >>
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem