@michalmarek77, post #147
Wątpię by Linus Torvalds, i inne osoby go tworzące, narzekały na brak pięniędzy i musiały dorabiać ...
@zolty, post #150
W 1987 nawet do PC były już pierwsze karty 24 bit firmy TrueVision.
Że o takim SGI nie wspomnę.
Jedyne co te 320 na 256 HAM6 było tanie.
Zapomniałeś np o OS2, zapomiałeś również że GEM był dostępny wcześniej na pc niż na Atari. 1987 to również Windows 2.0.
Tak jak współczesne PC w niczym nie przypominają PC z 1992 roku.
Jeśli soft korzysta tylko z jednego rdzenia, to najszybszy PC z i7 jest tylko dwa z kawałkiem raza szybszy od naszych Amig.
Playstation 3 ma dość już przestarzałe układy nv47 NVidii.
XBox 360 ma też przestarzałe R500 ATI.
iPod/iPad mają grafikę z PowerVR.
@michalmarek77, post #153
@Andrzej Drozd, post #155
@michalmarek77, post #153
@Andrzej Drozd, post #154
Ja chcę SuperAGA, a nie Radeona.
@michalmarek77, post #153
W ich przypadku sprzęt definiuje oprogramowanie, jego dostępność, jakość, wygoda i profesjonalizm producenta a nie jakieś technologiczne pierdoły.
@michalmarek77, post #153
SGI w 1984 r wydało na świat Iris1000.
Do 89 r SGI sprzedało ok 3500 komputerów. Do 89 r SGI sprzedało ok 3500 komputerów. Jak widać niespecjalna konkurencja dla Ami.
Jak widać niespecjalna konkurencja dla Ami. Wspomniana karta na PC nadawała się w 87 jedynie do poklatkowego rysowania.
W 87, gdy na rynek wrzucono A500, na tej planecie nie było niczego lepszego.
W 87 te systemy były acz wątpię by ktokolwiek je pamiętający nazwał je działającymi
Czy ja wiem - PC ewoluowały, to widać, ale generalnei są podobne - kto złożył PC w 92 zrobi to dziś, bez problemu.
Amiga dziś nei ma chipów specjalizowanych, nikt nie myśli by takowe stworzyć,
Dzisiejsze "pseudoami" poza epitetami i lekko podobnymi systemami kompletnie nic wspólnego z protoplastą nie mają.
Ale soft, który korzysta z jednego rdzenia na tym zapieprza.
Wątpię by użytkowników tych systemów interesowały technikalia. To neisistotne.
@zolty, post #161
To tak jak z Amigą, ktoś kto umiał coś zrobić z Amigą w 1992 poradzi sobie z obecną.
Chyba że znajomość Amigi ograniczała się do A500 i gier z dyskietek jak u ciebie.
@zolty, post #161
A w 1987 roku Iris 2000.
Ze sprzętowym wspomaganiem 3d.
@1989, post #166
@1989, post #166
@michalmarek77, post #168
@Andrzej Drozd, post #169
@Andrzej Drozd, post #169
@michalmarek77, post #170
@Andrzej Drozd, post #173
@michalmarek77, post #171
Na PC oczywiście w cenie sprzętu wliczona jest dożywotnia licencja na darmowy soft.
@Tomahawk, post #175
@michalmarek77, post #168
EISA od 89 r
ISA w ogóle się do grafiki nie nadawała.
Procesor Amigi 500 faktycznie był szybszy niż 386SX 16 mhz /25 pewnie też/ bo układy specjalizowane Amigi odwalały większość roboty.
A pierwszym gwoździem do trumny Amigi był Syndicate Bullfroga.
Swoją drogą, Amiga miała coś takiego jak Copper i dzięki temu, np SotB choć korzystało z trybu 32 kolorów wyświetlało w 50 fps 128 kolorów!!!
Panowie, możecie znaleźć cokolwiek, pokazującego płynną animację na PC z okresu 85-92, coś z czym A500 miała by problem, z czym nie dała by sobie rady ?
@michalmarek77, post #171
Na PC oczywiście w cenie sprzętu wliczona jest dożywotnia licencja na darmowy soft.
@1989, post #177
ale co ?. moze to
http://www.youtube.com/watch?v=ptDwSVe9Hkg&feature=related
@michalmarek77, post #179
Nie ma w tym niczego pokazujący power ówczesnych PC.