@Voyox, post #154
@Hexmage960, post #177
Myślę, że karta Vampire V2 nie przyczyni się do wzrostu oprogramowania. Bo komputery AmigaONE ścigają PC-ty, a mimo to oprogramowania jak na lekarstwo.
@XoR, post #183
@Hexmage960, post #184
Na takim X5000 mogliby zrobić podobne i bardziej zaawansowane gry. Mimo to, powstają jakieś porty setnej wersji Quake o prędkości 5 FPS. O co tu chodzi? Programistom brakuje motywacji by robić takie gry.
@recedent, post #186
@twardy, post #188
@Hexmage960, post #187
@recedent, post #191
Swoją drogą - ciekawe ile MultiRacer FPSów wyciągnie na Vampire 600 V2 :)
@abcdef, post #160
@Don_Adan, post #194
@twardy, post #195
@Hexmage960, post #197
@pisklak, post #196
@Voyox, post #199
@Voyox, post #199
@XoR, post #181
@Don_Adan, post #194
I juz ci tlumaczylem, ze instrukcja 32 bitowa movem.l (A0),D0/D1, moze byc traktowana jako instrukcja 64 bitowa.A ja też dokładnie opisałem dokładnie jakie zagrożenia niesie takie a nie inne implementowanie 64b więc może warto zacząć od tego jak to w rzeczywistości Gunnar robi.
Zadne niwe opcode nie jest tez potrzebne
@pisklak, post #161
@abcdef, post #204
@sanjyuubi, post #207
@Don_Adan, post #203
@XoR, post #209