[#1] Pytanie Lalika
Witajcie Amigowcy . Jakiś czas temu przypadkiem wpadłem na ten serwis. Przyznam się szczerze nigdy wcześniej nie miałem styczności z Amigą . Jednak ostatnie wydarzenia a mianowicie poruszenie wywołane wywiadem z Panem Pampuchem zaciekawiły mnie i zaczołem dogłębnej studiować tajniki tego komputera . w końcu podjąłem decyzję o zakupie mojej pierwszej Amigi . Wybór padł na Amigę 500+ czy słusznie??

Podkreślam jestem laikiem kierowałem się faktem , że ma ona nowszy układ operacyjny w wersji 2.0 oraz faktem , że jest kompatybilna z Amigą 1000 oraz 2000 .

Amigi chciałbym używać wiadomo na początku są gry jednak po przyswojeniu sobie wiedzy chciałbym pomyśleć o tworzeniu muzyki.
[#2] Re: Pytanie Lalika

@Adrian Horn, post #1

A1200 + HDD + FAST

To jest minimum, oszczędzisz sobie sporo trudu. Z kompatybilnością też nie będzie problemów. Łatwiej o rozbudowę, nowszy system, większe możliwości. Z tworzeniem muzyki będzie lepiej na starcie (pewnie myślisz o trackerach jak mniemam :) ) 90% starszych gier przy pomocy WHDload działa dobrze również na A1200.

Ostatnia modyfikacja: 26.11.06 22:55
[#3] Re: Pytanie Lalika

@Korni, post #2

A wiec poproszę jeszcze o orientacyjną wycenę takowego zestawu.

Co masz namyśli poprzez rozbudowę? Pamięć, Procesor? , Układy graficzne?

Czy twardy dysk z Amigi 500+ pasuje do Amigi 1200?
Czy firma commodore wypuściła jakiś lepszy napęd od swojego modelu 570?

Czy takowy napęd cd rom pasuje do amigi 1200? Obydwa komputery mają podobne złącze z lewej strony tak przynajmniej zauważyłem na zdjęciach.
[#4] Re: Pytanie Lalika

@Adrian Horn, post #1

500+? Porażka. Tylko A1200.

[#5] Re: Pytanie Lalika

@Adrian Horn, post #3

Rozszerzenia A500(+) są niekompatybilne z A1200. A1200 jest o wiele łatwiej rozbudować w dzisiejszych czasach. Jest szybsza, ma więcej pamięci, lepsze układy graficzne, szybszy (lepszy) procesor. Jedyną "wadą" A1200 jest to, że są problemy z uruchamianiem niektórych starszych gier.

[#6] Re: Pytanie Lalika