[#2521] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2518

[#2522] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2521

Kiedy Heroes 3?
[#2523] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@WojtekX, post #2522

Jak zalatwisz zrodla Heroes 3. Zrodla Heroes 3 zreszta kiedys wyciekly na pewno.
[#2524] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Don_Adan, post #2523

Chyba nie wyciekły, bo nie trzeba by było robić cyrków z .erm oraz próbować odtworzyć silnik przy pomocy vcmi.
[#2525] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2521

Jest Warcraft na Amigę?
[#2526] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@AD99, post #2525

Jest pod Maca 68k czyli jest na Amigę.
1
[#2527] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@AD99, post #2525

link





Stratagus is a free cross-platform real-time strategy gaming engine

Stratagus is a free cross-platform real-time strategy gaming engine. It is possible to play against human opponents over LAN, internet, or against the computer. The engine can be used to build real-time strategy games similar to C&C, Warcraft2, StarCraft, AOE, etc. It successfully runs under Amiga, GNU/Linux, BSD, BeOS, MacOS/X, MacOS/Darwin and MS Windows.

Note: The Stratagus engine is the continuation of the Freecraft engine, all game-data from Freecraft will be split out into seperate projects.
[#2528] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2527

Z czego lepiej grac pod SS albo Fusionem.
[#2529] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Don_Adan, post #2523

Źródla MK3 albo UMK3 na PS1 są lata dostępne i nikt nie zrobił portu, zródła Macosa 7.x też są dostępne i nikt nie zrobił portu, nawet tego emulatora FPU co oni tam go mają. Podobnie jak Gry Polanie. Zrodla kajka i kokosza na amigę też są dostępne i nikt nie zrobił portu na Aga z wykorzystaniem danych z peceta wiec amigowa wersja jest bardziej szarobura. W sumie nie licząc portów z Atari St to na Amigę nie ma portowanego nic sensownego co by działało dobrze na Aga i nie wymagało 060.
[#2530] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2529

Nie widzialem nigdzie zrodel gry Polanie. W sumie to mogl byc przyzwoity RTS na Amidze. A MK3 to nie wiem, pewnie za malo pamieci chip na animacje, moze wersja RTG.
[#2531] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Don_Adan, post #2530

Polanie kod cpp masz tutaj, dość mało plików i same pliki tez małe.
https://polanie.prv.pl/pliki.html

Co do MK3 to bardziej myslalem o generowaniu do ramki i dopiero ramka do chipu, zupelnie nieamigowo, ale pewnie 030 by dało rade, a takie MK3 na Amidze to byłby wypas (owiec).
[#2532] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260
Powiedzmy tak, mialem dostep do zrodel AmigaOS pare lat wczesniej niz w sieci pojawilo sie info o ich wycieku. A nie bylem pierwszym, ktory mial do nich dostep. Zreszta nawet tutaj maly kawalek z tych zrodel wkleilem, chyba do tematu o tej karcie 68030 lub 68060 do Amigi 4000, i ktos sie pytal skad to mam. Dostalem dostep wtedy jak optymalizowalem moduly ROM-u. Zreszta wystarczy przejrzec moje zresourcowane zrodla, zeby zobaczyc, ze zaczalem zmieniac nazwy procedur na oryginalne, dodawac oryginalne komentarze, uzywac oryginalne nazwy prywatnych funkcji LVO exec library itp.
[#2533] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2531

Tak, na 68030, moglo by byc cos na ksztalt c2p w 256 kolorach. Ale czy to Amigowe by bylo? Bez sprajtow, bobow i ich limitow? Czesc Amigowcow by marudzila, jak to zwykle ma w naturze. Ale pomysl fajny, do rozwiazania jeszcze kwestia sterowania by byla, no i muzyka, ktora ktos musial by skonwertowac.
[#2534] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Don_Adan, post #2533

do rozwiazania jeszcze kwestia sterowania by byla


Klawiatura lub joypad z CD32, nie wiem w czym akurat tutaj problem. Oba Super Street Fighter mają obsługę wszystkich sześciu przycisków jak w.w.
[#2535] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2531

Co do MK3 to bardziej myslalem o generowaniu do ramki i dopiero ramka do chipu, zupelnie nieamigowo, ale pewnie 030 by dało rade, a takie MK3 na Amidze to byłby wypas (owiec).

Arti (nic do niego nie mam, tak wyjaśniając wątpliwości) tłucze więc pełno "nieamigowych" portów i jakoś nikt nie marudzi.
[#2536] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2521

Warp Amiga MacOS emulator Shapeshifter on 68060@100Mhz


[#2537] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2536

Dziwnie masz ustawione parametry ekranu - color depth 24bit, ale sam ekran 8bit, tak ma być? Nie jest to jakiś błąd? Może lepiej dać 15/16bit w obu miejscach?
[#2538] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@madman15, post #2537

Tak ustawiłem
Mogę przestawić tak jak w oryginalny mac 8 bit i 256 kolorach wtedy szybciej chodzi.

Testuje różne ustawienia.


Ostatnia aktualizacja: 06.12.2020 13:08:37 przez Dorian3d
[#2539] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2536

Mini Metal Slug



Amiga Warp 1260@85Mhz

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2020 13:18:51 przez Dorian3d
[#2540] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2539

Mini Metal Slug



Amiga Warp 1260@85Mhz
[#2541] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2540

ScummVM Amiga Warp 1260@85Mhz


[#2542] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2540

Strasznie wolne, albo ludzie zaczną robić sensowne porty albo zostaje PPC dla klasyków, skoro dla takiej gierki Warp się nie nadaje.
[#2543] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2542

Port był zrobiony dla V2

Tu na Warp 1260@100Mhz

[#2544] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2542

Przecież PPC nie kupisz, to wezmą ARM. Tu jest pies pogrzebany.
[#2545] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2543

Czyli pewnie na 120Mhz byłoby akceptowalnie. Z drugiej strony na Vampire2 jest płynnie. Ciekawe czy to efekt szybszej emulacji 68k na Vampire2 czy może Warp1260 ma jakieś niedoskonałości/wąskie gardła.
[#2546] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@michal_zukowski, post #2545

Faktycznie porównując filmy na Warpie i to co na żywo widzę u siebie na V2 pod A1200 jest mega różnica. Warcraft 2, Heroes 2 cz tam Doom są po prostu płynne pod V2. Paleta kolorów przeważnie 256.
[#2547] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2541

Na Apollo 1260 scumm działa tak samo szybko. Odpal Course of Monkey island ten jest w hires do porównania bo tam mam już spowolnienie
[#2548] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@pong777, post #2546

Co tu porównywać
V2 to inna karta.

W diablo na v2 chyba jest z 30 do 50 Fpu
Warp 1260,a od 13 do 15 Fpu
Warp 1260 to karta oparta na starym procesorze.

Stworzona jako alternatywa dla starych psujących się kart.

To projekt hobbistyczny łączący stary poczciwy procesor z dodatkami




Warcraft 2 uciekła mi ostrośc

Kolory wglądają całkiem inaczej na filmie niż na żywo


Ostatnia aktualizacja: 06.12.2020 17:49:28 przez Dorian3d
[#2549] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2548

W diablo na v2 chyba jest z 30 do 50 Fpu
Warp 1260,a od 13 do 15 Fpu




W diablo na v2 chyba jest z 30 do 50 fps

Warp 1260 od 13 do 15 fps

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2020 18:12:56 przez Dorian3d
[#2550] Re: Nowe Turbo A1200/060 - WARP 1260

@Dorian3d, post #2548

Oczywiście, że jest co porównywać. Kupującego może nie jarać to że w Vampire2 nie ma procesora 68k. Chce mięc dość szybkiego 68k. Właśnie brakuje sensownego porównania Vampire2 z Warpem1260, gdzie jest szybciej, gdzie jest wolniej, jaka jest różnica w kompatybilności. Warp1260 jest z prockiem 2x droższy niż Vampire2.

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2020 18:34:35 przez michal_zukowski
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem