@Krashan, post #34
@michal_zukowski, post #35
@Krashan, post #36
@Krashan, post #34
@jimiche, post #37
Nie można by było zrobić takiej mikro dystrybucji Linux z przeglądarka kierowaną z amigi.Pewnie by można, tylko nie wiem po co. Możesz sobie postawić Malinę obok, zainstalować Raspbiana, odpalić Firefoxa... Efekt ten sam. Dla mnie Amiga to retrocomputing i z przeglądarkami tego nie mieszajmy.
@Cizar, post #38
Projekt pomysłowy tylko ten 1MB cholernie wąskie gardło.Tak, to jasne. Będzie to zasadnicza i podstawowa wada SeaPiggy. Karty, w których pamięć VRAM jest bezpośrednio zmapowana w przestrzeni adresowej procesora Amigi – na przykład Wasz projekt, czy karta w Vampire – będą miały tutaj dużą przewagę, zwłaszcza wobec sposobu, w jaki pisało się gry czy dema pod RTG. Najczęściej taka gra wywołuje co ramkę LockBitMap(), renderuje procesorem i woła UnLockBitmap(), jednocześnie zmieniając bufor dla podwójnego buforowania. Przy mapowanej VRAM LockBitMap() jest bardzo szybka. Ja będę musiał skopiować całą bitmapę z Maliny do pamięci Amigi i skopiować z powrotem przy UnlockBitMap(). Co prawda API CGX-a pozwala na kopiowanie tylko zmienionych fragmentów, ale można założyć, że w grach i demach i tak zmianie ulega cała zawartość ekranu. Podobnie sytuacja będzie wyglądała z filmami – w zasadzie jedyna na to szansa to streamowanie z Amigi skompresowanego strumienia i dekodowanie po stronie Maliny.
@snajper, post #10
przecież pisze na screenie. Świnka Piggy, nie znasz?
@Krashan, post #25
@sanjyuubi, post #46
@sanjyuubi, post #46
@Krashan, post #48
@forge, post #51
@forge, post #56
@sanjyuubi, post #57