Hej Andrzeju,
"Jak juz napisalem z WinXP na p3 500, spokojnie nagrasz material 16-to sciezkowy. Bez "latencji" (alez to prymitywne slowo i tak kiepskie jak moje slowo - "aplikacja" :P , no ale trudno)."
Tak samo jak na PM 400 mhz... Troche na ciebie naskoczylem, bo porowanles nowego Maka z uzywanym pecetem, a wtedy cenowo to zawsze bedzie przepasc :)
"chociazby dzieki ukladowi Altivec velocity engine,
Tu jest problem, poniewaz nie jestem pc-sprzeto-filem, ale to o czym piszesz - kojarzy mi sie z pecetami, aos4"boksami", pegazami i macami (ktore juz sprzetowo niczym nie roznia sie od siebie.
Pozatym co mi to da? Ja jestem "prosty" czlowiek (poki co jeszcze z akademika nie "wylazlem"). ;)
Pozatym nie jestem z wyksztalcenia muzykiem (choc prywatne szkoly i nuty robia swoje)."
No wlasnie o to chodzi w Makach-ze to "cos ci da"!!!! To nie jest dodatkowy chip dla szpanu, ale od razu czujesz roznice w muzyce.
Np w instrukcji dla wielosciezkowego sekwencera Reason jest taka uwaga co do sprzetu, a to przy okazji zalaczania opcji "High Quality Interpolation":
-uzytkownicy AMD itp- ta opcja nie moze byc uzyta na waszych komputerach
-uzytkownicy Intela-ta opcja moze byc uzyta, ale tylko na szybszych procesorach, bo wlaczenie interpolacji podwyzszonej jakosci powoduje zwolnienie sprzetu
-uzytkownicy Apple Macintosh- niezaleznie od pozycji wlacznika ON/OFF, ta opcja jest automatyznie CIAGLE wlaczona, bo nie stwierdzono aby miala znaczacy wplyw na predkosc kompa.
"Wieloslad podlaczasz sobie do karty zewnetrznej.
Mialem na mysli "magnetofon wielosladowy" czyli zwykly program typu Saplitude Producer, Cool Edit."
Aaa, to Ci chodzi o taki udawany wielosciezkowiec... No to masz tego kupe na Maku, nawet sharewary. Sa nawet jakies darmowe, ale ja nie ryzykuje.
"Czy Ty slyszales o programach typu Reason, ReCycle, Ableton Live, Logic Pro, Pro Tools, Digital Performer, Emagic, cala rodzina Native Instruments, Bias-to tak tylko kilka z przodujacych na swiecie?