@Mandi^ATO, post #27
@wuk, post #31
@wuk, post #31
@wuk, post #31
Firma ma narzędzia, niech sobie dochodzi swojego, jeśli Natami team umieści na płytce nazwę Amiga.
@grg, post #34
@wuk, post #16
@Elder_ppa, post #36
@wuk, post #33
Masz linie komputerów, nazywane zyczajowo Pecetami (czyli x86), Amigami (czyli 68k).
Ano właśnie. Jeśli jakaś firma czuje, że jej prawa są naruszone, może dochodzić odszkodowania w sądzie.
@Elder_ppa, post #38
@recedent, post #40
@Mandi^ATO, post #27
@Dopuser, post #28
@grg, post #34
@Andrzej Drozd, post #46
A szybka, nowoczesna Natami stanowi niewątpliwie zagrożenie marketingowe dla Mos/AOS4
@Andrzej Drozd, post #45
Albo niektórzy mają jakiś komercyjny problem do Natami lub po prostu nie są klasykowcami i nie kumają bazy. Dla nich wystarczy UAE.
@Banter, post #41
@wuk, post #16
@Andrzej Drozd, post #46
Ludzie którzy wrócą do środowiska z odległych lat 90-tych, siłą rzeczy zaczną się także interesować AOS4 i być może staną się nowymi użytkownikami AOS4.
@michalmarek77, post #51
@recedent, post #53
czemu Jay Miner z kolegami nie nazywali swojego sprzętu "kolejnym modelem Atari"?
@1989, post #54
@recedent, post #53
@recedent, post #55
Część oprogramowania z Amigi klasycznej odpalisz na nowych Amigach natywnie
@1989, post #57
Amiga opierała się na doświadczeniach, które projektanci zdobyli podczas tworzenia Atari 2600/Atari 800.
W dokumencie podpisanym między Atari Corp a Amigą 21 listopada 1983 dokładnie opisano specyfikację maszyny. opartej na Motoroli 68k .
Między Atari 800 a Amigą 1000 jest podobna analogia do tej pomiędzy Volkswagenem Garbusem a Porsche 911. Nie zaprzeczysz, prawda?
@1989, post #52
Natami da kopa AOS3