Komentowana treść: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
[#1] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
Czekam na pierwsze uwagi i sugestie co do mojego kolejnego "boskiego" newsa ;)
[#2] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
Nalezy dodac do newsa ze release byl mozliwy tylko dzieki temu ze firma "Sunbeam Business Solutions" zamowila pizze dla autora (byl to warunek aby port ten ujrzal swiatlo dzienne). Oto dowod - http://www.morphos-news.de/temp/quake3-pizza.jpg :D

[#3] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
sciągam własnie deme ale wolno leci więc sie przekonam czy i jak działa za 20 minut :)
[#4] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@grxmrx, post #1

O, to ja mam pytanie ;)

Czy ruszy na Classicu?
[#5] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Andrzej Drozd, post #4

Nieruszy. Korzysta z biblioteki TinyGL a MOS na classica jej nie posiada.
[#6] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #5



jezeli masz voodoo to powinno zadzialac teoretycznie. niestety nie przeskoczysz wymagan pamieciowych. no i przyjemnosci z grania w taka gre na klasyku nie ma zadnej.
[#7] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #5

No...wlasnie przeczytalem. I wymaga 256 MB ramu.

Ciekawe czy wersja WarpOS ma sens i jakby to chodzilo?
[#8] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #5

Choc nie - moj blad. Przy VooDoo w GRexie TinyGL powinno chodzic na MOSie na PUPa. Ale pozostaje problem skad wziac 256mb w Classicu :)
[#9] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #8

Do A1200 mozna podlczyc 256 MB (BPPC). Do A4000 juz nie.
[#10] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Andrzej Drozd, post #9

Podłącz i daj znać jak działa :)
[#11] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@rzookol, post #3

Z wersją demo nie zadziała, udostępnione źródła nie uwzględniają obsługi takowej.
[#12] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #8

UFF. Dobrze ze nikt nie pragnie wersji pod AGA... Cociaż kto wie?
[#13] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@MinisterQ, post #12

AGA? Niee, pod OCS ma byc.
[#14] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@grxmrx, post #10

Hehe. Popatrze na Allegro czy maja 2 simmy 128. Z drugiej strony to mala przesada, no ale taka Amiga1200 z odplonym Quake3, mogla by wywolac niemala sensacje :)
[#15] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Andrzej Drozd, post #14

Sesnsacja, owszem - predkosc dzialania byla by sensacja



Enyłej, milej gry zycze :)



[#16] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
No to czekamy na pierwsze recenzje na PPA :D
[#17] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Andrzej Drozd, post #14

z SharkPPC ;)
[#18] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
dzięki 3d pod MOS-em doczekamy się prawdziwego "wysypu" gier 8)
[#19] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@krismiszcz, post #18

Odgrzewanych kotletów a nie gier ;)
[#20] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@marcik, post #8

Jakie 256 MB ta gra jest stara jak swiat wtedy nikt tylnie nie mial w kompie :) Zreszta tu sa

wymagania.
[#21] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Sventevith, post #20

Problem w tym że MorphOS nie posiada pamięci wirtualnej, w przeciwieństwie do windows.
[#22] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@MinisterQ, post #21

to znaczy moze posiada ale my się tego nigdy nie dowiemy ;)
[#23] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@rzookol, post #22

Heh, faktycznie. ;)
[#24] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@mailman, post #16

u mnie na pegu 1 G3 z voodoo3 2000 chodzi srednio 25-35fps na default'owych ustawieniach, chociaz czasami zwlaszcza podczas strzelania z mg lub pg w walce z kilkoma botami potrafi zwolnic do 10fps. ale i tak sie gra zajeb...

[#25] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@MinisterQ, post #21

Wydawalo mi sie ze posiada. To zmiena postac rzeczy. Lecz i tak nie sadze aby Quake 3 zajmowal 200 MB w pamieci. Jutro sprawdze ile zajmuje umnie na windzie :)
[#26] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@DarQo, post #24

A w jakiej rozdzielczosci ??
[#27] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny


peg2, g4. radeon 7500. 800x600 (wiecej nie sprawdzalem). wszystkie opcje na max. gra w 6 nie sprawia zadnych problemow. grafika jak na 'amigowe' standardy wypas. tyle mam do powiedzenia:)
[#28] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@kiero, post #27

Engine Quake 3 byl ekspolatowany jeszcze w tamtym roku (Call of Duty) :)
[#29] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@DarQo, post #24

1. defaultowych - bez apostrofu

2. poniżej 42 fps q3 i inne zywajace tego engine gry nie maja zbytnio sensu :) 76 lepsze, a 125 to prawdziwy wypas :)
[#30] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Valwit, post #29



Wszystko zalezy jakim kto jest graczem. Zeby pobiegac sobie z kumplami to jest lepiej niz wystarczajaco (na mojej konfiguracji mam prawie zawsze kilkadziesiat klatek). Jezeli chcesz pobiegac sobie z maniakami spedzajacymi przy quaku kilka(nascie?:) godzin dziennie to podobno mogloby byc lepiej.

Dochodzi jeszcze kwestia modow (powinno dzialac wszystko. Dzialaja one na maszynie wirtualnej wiec nie jest wymagana rekompilacja dla konkretnej platformy) z ktorych niektore sa swietne. Sa tez mody dla pojedynczego gracza.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem