Komentowana treść: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
[#31] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@kiero, post #30

teoretycznie tak, ale jak grac to porzadnie, nie :) mnie tam q3 i tak cieszy, to jest engine enemy territory w koncu. moze kiedys ktos przeportuje reszte (OS od dawna) i bedzie et na pegu (choc jak tez tak malo fps to jedynie w ramach ciekawostki)
[#32] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Andrzej Drozd, post #9

Do A1200 mozna podlczyc 256 MB (BPPC).



BPPC nie jest konieczny. Miałem Blizzarda1260 z podpiętym kontrolerem SCSI i też miałem dwa banki na SIMMy. 2 x 128 na tym też by (chyba) poszło.

no ale 68k to nie do tego Quake'a :)

[#33] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Valwit, post #31

Może w końcu SIN wyjdzie. W końcu podobno jest zrobiony ale nie było sprzętu który by go uciągnął. A teraz jest i jedno i drugie
[#34] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Arbuz, post #33

SIN jest na ulepszonym engine Quake'a 2 więc ze sprzętem nie jest tak źle - na PPC 240 + Voodoo 3 było by znośnie :) Niech tylko wyjdzie Unreal Tournament pod MOS-a a chyba naciągne rodziców na "nowy komputer" ;) Pegasosa rzecz jasna ;)
[#35] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@malin666, post #34

W newsie jes napisane, że gra wymaga połączenia z internetem. A co jeśli ktoś nie ma, to jak, nie pogra sobie ? Chociaż z tego co pamiętam na PC dało się grać bez sieci ?

[#36] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #35

To jest gra stworzona pod rozgrywki sieciowe. Bez połączenia z siecią owszem, odpalisz sobie, pobiegasz sobie po planszy, nawet z bootami, ale to nie jest chyba "to", nieprawdaż?
[#37] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Valwit, post #31

to jest engine enemy territory w koncu. moze kiedys ktos przeportuje reszte (OS od dawna) i bedzie et na pegu (choc jak tez tak malo fps to jedynie w ramach ciekawostki)




o, grywasz w ET? :)

Nawet gdyby przeportowano (ale niby jak?) to nie ma takiego pegasosa co by ET uciagnal. No i na etmainie grac? Jakos nie moge sobie wyobrazic Baniego portujacego etpro na morphosa...
[#38] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@MinisterQ, post #36

No nie jest, ale lepsze to niż nic nieprawdaż ?
[#39] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@MinisterQ, post #36

Jak się w ogóle instaluje tego qłeja ? Wrzuca się zawartość oryginalnej płytki z PC, czy może wpierw instaluje na PC a potem przerzuca zainstalowaną grę na Pegaza?

[#40] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@elf, post #37

Elf co z rozwojem Froggera ?
[#41] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #40

Elf co z rozwojem Froggera ?


Nic sie nie dzieje, nie mam czasu, bo gram w ET :)
[#42] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #39



jest dolaczony installer. dodatkowo sciaga on z sieci update do najnowszej wersji i go instaluje.
[#43] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@elf, post #37

Bez przesady ja zacinalem bez problemow na Duraku 650 i GF 2 MX :)

Mysle ze G4 1 Ghz + ATI 8500 to az za duzo :)
[#44] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Sventevith, post #43

Mysle ze G4 1 Ghz + ATI 8500 to az za duzo


ty myslisz, a ja wiem :) mac G4 1.2Ghz, radeon 9200. maxymalnie jakies 40 fps w zamknietych pomieszczeniach, na radarach czy fuelu spada do 20-30. poogladac mapy mozna, o grze w miare przyjemnej mozna zapomniec...
[#45] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #35

Nic straceonego jeśli nie masz połączenia z internetem ;) Przecież MorphOS i tak nie zawiera stosu tcp/ip ;)
[#46] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@elf, post #44

ojj bardzo się mylisz :)

na AEM w QIII pocinaliśmy na PM G3 400, 256 i ATI 16mb i gra chodziła bez "zacięcia"

ale co Ci będe tłumaczył, wiesz chociaż jak chodzi MacMini ?
[#47] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@krismiszcz, post #46

ojj bardzo się mylisz

na AEM w QIII pocinaliśmy na PM G3 400, 256 i ATI 16mb i gra chodziła bez "zacięcia"




Dla przypomnienia, mowa o ET. Wprawdzie engin z q3 ale ficzery, ktore pododawano do tej gry sprawiaja, ze mocy trzeba naprawde sporo. I to glownie cpu.
[#48] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@elf, post #44

Nie gralem na PPC w ET wiec nie wiem. Ale miedzy 9200 a 8500 jest duza roznica.
[#49] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
Szkoda tylko, że nie wyjdzie Quake2 (mosowy port tego samego autora). Ponoć został kiedyś skradziony autorowi z dysku podczas jakiejś imprezy i później wystawiony na sieć przez kogoś. No i przez to chyba już nigdy nie wyjdzie ten port, no chyba że ktoś inny od początku zrobi. Dodam tylko, że ta wersja z linku co ktoś kiedyś podawał na MorphZone najprawdopodobniej nie działa na radeonach (no bo ja mam radeona i u mnie się wiesza;). Na pewno jest jakaś nowsza wersja, szkoda że nigdy nie wyjdzie.

Swoją drogą to jeśli kiedyś był skradziony mos 1.5 (a raczej jego kawałki) gdzieś na sieci p2p to czy przez to nigdy nie będzie nowszego kernela mosa dla użytkowników? Mam nadzieję, że będzie..., chociaż nadzieja to raczej tylko ze względów kulturalnych została wprowadzona w to zdanie ;)
[#50] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@kiero, post #42

Tzn., że jeśli ja mam tylko modem (TPSA SUXX) to mogę zapomnieć o zainstalowaniu QIII?
[#51] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@Arbuz, post #50



mozna grac w pojedynke. nie jestem pewien czy modem wystarczy do gry po sieci.
[#52] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
quake3 działa, gra całe szczescie nie zajmuje 256 ramu tylko mniej, nie należy jej instalowac na partycji ffs bo sie zasnie przy wczytywaniu, na voodoo3 2000 działa tak sobie ale grac sie da :) !!!!
[#53] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@grxmrx, post #49

Właśnie wczoraj dotarł do mnie Radeon 9000 i pierwsze co zrobiłem (rzecz jasna po instalacji) to kliknąłem w ikonkę Quake II (tego portu z MorphZone). Odpalila się od razu. Pierwsz pomiar fps 800x600 180 klastek/sec. Chyba, że problem dotyczy tylko modelu 9200 ?
[#54] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #53

To jeszcze nie wiesz? U grx-a wiele rzeczy nie działs.
[#55] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@yackar, post #53

Prześlij mi tę wersję, Może mamy po prostu inne?

Szkoda tylko, że autor olał użytkowników przez taki incydent jak opisałem pare komentarzy wyżej :( Sam nie zrobie portu bo nie umiem, ech...
[#56] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@elf, post #37

zdarza mi sie. codziennie zazwyczaj :> wpadnij kiedys wieczorem: http://www.crew-nexus.net/servers/330
[#57] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@kiero, post #51

teoretycznie modem styka, praktycznie to jest przyjemnosc na pierwsze 10h grania. potem powolnosc polaczenia juz przeszkadza.
[#58] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny
Na Voodoo3 2000 i P1 chodzi calkiem niezle. Q3 to chyba jedna z lepszych gier fpp. Chetnie bym zagral z kims meczyka, ehhh...kogo zlac? ;)
[#59] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@GregLM, post #58

Macie okazje mi podskoczyć i złoić dupy. :D

Tylko trzeba jakiś serwer dobry wyczaić, a ja musiałbym przypomnieć sobie, jak w to się skacze. Swego czasu grałem kilka razy z chłopakami w QuakeWorld, marnie im szło. Macie szansę się odegrać. ;)
[#60] Re: Quake III dla MorphOS-a już dostępny

@SirLEO, post #59

Ja się mogę przyłączyć. Tylko jakiś termin proszę ustalić :D
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem