Komentowana treść: Breakpoint 2010 zakończone
[#1] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Brawo dla Kiera i spółki :)
[#2] Re: Breakpoint 2010 zakończone
kierownik i reszta ekipy rulez ...
[#3] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Kciuki w górę, gacie w dół!
Elude rulez, Amiga rulz!

Świetny poziom pełnych Amigowych dem w tym roku, dzień wcześniej załamałem się trzema pchełkami w kategorii 64k i 4k... z czego 1 dało się oglądać.
[#4] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Polacy rządzą w Amiga demo - nie wiem czy wiecie, ale Ghostown to polska grupa :)

I to demo powinno moim zdaniem wygrać - bez umniejszania Elude, to co robią budzi respekt i doskonale o tym wiedzą. Po prostu "Metropolice" ma klimat typowego dema i świetną oprawę audiowizualną, podczas gdy pełen patosu i scenek 3D styl Elude nie do końca do mnie trafia. I myślę że publika też już jest nieco znudzona takimi produkcjami.

Tulou również pokazało bardzo stylowe i pomysłowe demo, na uwagę zasługuje też Ozone (powrót po 11 latach, szkoda że krótkie to demo) oraz Software Failure (muza, grafa i kod to robota jednego człowieka).

Traktor = fuj. Haujobb = nuda. Reszta produkcji poza konkurencją.

Co do 4k, Blueberry rozwalił mnie na kawałki. I długo się jeszcze nie pozbieram.

[#5] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@AceMan, post #4

"nie wiem czy wiecie, ale Ghostown to polska grupa :)"

Właśnie coś tak podejrzewałem jak zobaczyłem że JAZZCAT robił do tego muzę. ;)
To przejście na "tryb C64" było genialne. Szkoda że takie krótkie...

Ostatnia edycja: 06.04.10 20:26:16
[#6] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@AceMan, post #4

Slayer grafe ..

wiemy wiemy ...
[#7] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Gratulacje!
bardzo dobre - TBL style.
[#8] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Właśnie obejrzałem demka tj.Elude "We Come in Peace" oraz Ghostown/RNO "Metropolice".Obie produkcje są bardzo dobre,chociaż stylowo zupełnie inne.Dodam iż bezproblemowo działają na MorphOSie i Efice.
[#9] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Kierowi już na IRCu gratulowałem.
A tutaj chciałbym pogratulować Acemanowi który aż 3 nagrody zgarnął - 2 drugie i 1 trzecie miejsce :P
[#10] Re: Breakpoint 2010 zakończone
A ja chciałem pogratulować i zasalutować chłopakom z Elude oraz całej reszcie za samozaparcie i wolę tworzenia! :)
[#11] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Trudno jest po Starstruck zrobić już coś odkrywczego w kwestii dem na Ami, ale mimo wszystko chylę czoła przed Elude i Ghostown/RNO. Jak dla mnie "We Come in Peace" i "Metropolice" powinny być ex aequo na pierwszym miejscu :)
[#12] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@AceMan, post #4

można odbić piłeczkę i zapytać, ile razy można oglądać te same efekty z "jeszcze designiejszym desingiem"?
[#13] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@rzookol, post #12

rzokool: można całe życie :) Tak, wiem o co ci chodzi i tu jest właśnie sedno. Komuś może się podobać styl Elude, komuś styl Ghostown a komuś innemu jeszcze Traktora (o zgrozo ;D). Ja lubię taki a nie inny klimat dem, takie lubię oglądać a do tego zwykle przekładam design/pomysł/klimat/synchro itp. ponad aspekt techniczny (z wyjątkami oczywiście).
[#14] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Uuuu, demko kiera wymiata :). Gratulacje :) OK OK :D :D
[#15] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@AceMan, post #13

Nie ogladalem wszystkich 9 demek ale np. Desire - Menace 2 wyglada jakby zywcem wzięte z 96 roku, plazmy tunele i bump. Zakodować to w C/SDL to by było max 2 dni roboty. To ma byc rozwój sceny czy zjadanie własnego ogona? Pozostałe demka >4 miejsce nie wygladają lepiej, albo tekstury bez cieniowania albo samo cieniowanie torusów phongiem i gourandem. Najwieksza (jedyna?) różnica w tych demach to większa ilość nakładanych obrazków na pierwszy plan gdzie w tle leci efekt.

Ostatnia edycja: 07.04.10 10:34:42
[#16] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Dobra, zaciagam wszystkie dema, przerzucam do Ami z Apollo 040/40 i jade z tym koksem. Nawet nie wiem czy cos wymaga GFX, w razie czego odpale na drugiej Ami z BVision. Jak dziecko. Jak dziecko ze swoimi zabawkami. :P

Ostatnia edycja: 07.04.10 10:48:48
[#17] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@Andrzej Drozd, post #16

"Jak dzieci, jak dzieci... tylko dziwki i karty."

Nie wiem z czego to jest cytat ale mi się podoba (mówiony jest z rosyjskim akcentem i wymową). :)
[#18] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@MDW, post #17

we he he he dobre :)
[#19] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Zakodować to w C/SDL to by było max 2 dni roboty.


O, fajno. Robimy demo na Riverwash? :)
[#20] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@Andrzej Drozd, post #16

Ja zaciągnąłem wczoraj cały stuff z BreakPointa (ponad 10GB) i już szykuje się fajny weekend :D
[#21] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Czy te 3 demka uruchomią się na 1200/040 16MB i jak będą działać?

- Lightshaft 2009PL
- We come in peace 2010PL
- Metropolice 2010
[#22] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@Leon, post #21

Wydaje mi się że masz za mało pamięci.16MB to niewiele nawet jak na amigowe warunki.Nio i przydał by się 060.
[#23] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@rzookol, post #15

Chcesz pisac demo na Amige w SDLu? To chyba by je umiescili w Ksiedze Rekordow Guinnesa w kategorii najwolniesze amigowe demo. A to chyba nie o to chodzi.
[#24] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Czy udalo sie komus odpalic 4k Ikadalawampu pod WinUAE ?
[#25] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@Pawelek, post #24

U mnie hula bez problemu.
[#26] Re: Breakpoint 2010 zakończone
Poza Elude ofcoz, Metropolice wydaje się być wyśmienitą pozycją - sugerując się tytułem myślałem, że demo będzie bardziej aluzją w stronę dzieła Fritza Langa - ale i tak jakoś pięknie refleksyjnie to działa, właśnie katuję się jego muzyką :). Cóż, może trochę fajnej grafy, wykorzystanie rocznicy zabaw głupich dzieci z atomem (nota bene w czasach, kiedy w Kaliningradzie właśnie buduje się kolejne dziecko zafascynowanych rozszczepianiem fizyków, którzy nie słyszeli jeszcze o fuzji ;) + parę cytatów fajnych gości... i demo "gada". Bardzo przyjemne = ultra szacuneczek :)
[#27] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@rzookol, post #15

Żukol po części masz rację, dla mnie efekty sprzed 10 lat też nie są niczym ciekawym.

Ale co do "tekstur bez cieniowania" i tak dalej - nie wiem czy wiesz, ale najszybszy procek 68k obecnie to powiedzmy 80MHz (nie licząc WinUAE oczywiście, tam wszystko trzyma "ramkę") - jakim cudem oczekujesz czegoś więcej, skoro limit przepustowości kopiowania FAST-CHIP w C2P już dawno został osiągnięty i raczej w tym temacie nie ma już miejsca na innowacje. Limit megaherców w Blizzardzie czy Apollo też już dawno został osiągnięty.

Konkludując - ja 100x bardziej wolę dema z "jeszcze dizajniejszym dizajnem" (vide "Raybong" albo "Klone", lub intro "2CB" albo "Elektra") które chodzą płynnie i mają idealną synchronizację z muzyką, niż monstra z tysiącami face'ów które oglądam jak slideshow na 060/50. Ale to kwestia gustu, ja lubię dema, które niekoniecznie opowiadają historię, ale są "eye-candy" (jak te wymienione właśnie).

Oczywiście wielki respekt mam dla Kiero + reszty Elude za wysiłek i dopracowanie szczegółów w "WCIP", dla mnie ex aequo z "Metropolice" - a oba dema były zupełnie różne ;)
[#28] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@Leon, post #21

2 pierwsze na 100% nie. 64MB i szybka 060. nawet nie ma sensu wlaczac na 040.
[#29] Re: Breakpoint 2010 zakończone
aha, no i dzieki wszystkim za gratulacje. co sie komu podoba nie bede komentowal bo nie ma to po prostu sensu. do jednych tafia to co pokazalismy my a do innych krecace sie przyczepy;)
[#30] Re: Breakpoint 2010 zakończone

@skipp, post #27

ale najszybszy procek 68k obecnie to powiedzmy 80MHz (nie licząc WinUAE oczywiście, tam wszystko trzyma "ramkę") - jakim cudem oczekujesz czegoś więcej, skoro limit przepustowości kopiowania FAST-CHIP w C2P już dawno został osiągnięty i raczej w tym temacie nie ma już miejsca na innowacje.


Nie zrozumiałeś.

Jeśli 68k nie wyrabia, to trzeba po prostu pisać na ppc.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem