[#48]
Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
il_capitano:
Postaram sie namowic znajomych iphoniarzy na ten hit.
Wystarczy ich powiadomic. Nie trzeba namawiac. To byloby juz naciaganie. ;)
Szkoda, ze nie ma wersji na androida
No niestety przepisanie tego wszystkiego na Jave zajeloby mi mnostwo czasu, a androidowe NDK raczej nie sluzy do pisania calych natywnych aplikacji tylko bibliotek (przynajmniej na razie). Poza tym nie wyobrazam sobie sterowania bez multitouch (albo strzelasz albo kierujesz), a amerykanskie wersje androidowych urzadzen niestety sa pozbawione multitouch. Ale plan jest taki zeby od trzeciej gry robic tez wersje dla Androida. Zasada dzialania drugiej gry wymaga multitouch wiec tez nie wchodzi w gre nic poza mobilnymi urzadzeniami Apple.
quaint:
konto w appstore mozna bez problemu zalozyc i kupic spokojnie gre nawet nie posiadajac iphona, wiec kazdy moze spelnic wymagania autora
To byloby zbytnie poswiecenie. Dla nieapplowych ludzi jest ta druga opcja, ktora mnie satysfakcjonuje w pelni.
Przy okazji dzieki za zakup i promowanie Fortis dla iPhone/iPod. Sprawa portu jest oczywiscie nadal aktualna tylko musze sie troche pozbierac i chyba zrobic jeden malutki update do wersji 1.1. Wtedy bedzie mozna naprawde pogadac.
stefkos:
Dziekuje Ci serdecznie za ta gre. Narazie jestem w pracy ale jak tylko wroce do domu to ja przetestuje.
Mysle ze i z dotacja problemu nie bedzie
Cala przyjemnosc po mojej stronie. :) A co do dotacji to wystarczajaca dotacja jest spelnienie drugiego warunku, czyli zaniesienie gdziekolwiek slowa "Fortis". :) To naprawde wystarczy w zupelnosci. Nie planuje pieniedzy z MorphOS. Nie przy okazji tej gry.
mailman:
Sam tego nie moglem zrozumiec, nawet czytajac odpowiednik w angielskiej wersji...
Moze faktycznie trzeba byloby to troche przeredagowac w wersji 1.1. Pomysle...
Logan:
MDW zaskoczyl cena...
Ale znacznie prosciej byloby zwyczajne zaznaczenie:
"Gra za darmo ale kosztowala mnie czasu i wysilku - wplac dowolna kwote wedle checi i uznania". Wtedy mimo iz nie mam MOSa sam wplacilbym "na duze piwo" z samej racji ze MDW sie nie poddal i gre ukonczyl a co wiecej udostepnil ja za darmo
Jakos lepiej sie czuje jak MOSowcy nie beda placili za cos z czego ja nie jestem zadowolony. Niech tym razem tak bedzie. W trzeciej grze pomysle juz inaczej. Mam juz plan zwabienia do roboty ciekawych ludzi. Ale to oczywiscie na razie tylko marzenia ludka, ktory nie ma czasu, jest cienki i tak naprawdę niewiele moze.
skipp:
Brawo MDW & Spolka
Przesle brawa spolce, ktora na pewno Ciebie pozdrawia. :)
PS. Dziala na Efice?
Krashan juz Ci odpowiedzial odnosnie wersji dla Efiki. Smiga podobno az milo. Akurat w tym przypadku wiekszym problemem jest mala ilosc pamieci graficznej niz RAMu. Gra wymaga ok. 45 MB wolnego RAMu.
eastone:
Ja niestety mimo, ze uzywam iTunes, to niestety nie moge skorzystac z mojej karty platniczej. MDW dorzuc button PayPala na swojej stronce i po sprawie
Bede uparty jak Krashan i nie dorzuce. :) Jak ktos nie moze kupic to jest durga opcja. Bede dokladnie tak samo wdzieczny za jakakolwiek wzmianke o Fortis gdziekolwiek.
Andrzej Drozd:
Jednak najprosciej bedzie wrzucic do koperty 10 zl i wyslac je za pomoca poczty analogowej.
No nawet nie mow takich rzeczy, bo jeszcze komus przyjdzie do glowy zeby naprawde tak zrobic. :)
Dorrr:
EeE Krashan nie marudz, znasz mnie ... polec mi ta gre i juz jestes legalny...
No pewnie. Spokojnie by wystarczylo. Kazdy zna kogos z iPhone/iPod/iPad nawet jezeli sobie z tego sprawy nie zdaje. W najgorszym wypadku mozna napisac mail do Waldemara Pawlaka, ktory ostatnio mocno obnosi sie ze swoim iPadem. ;)
JaCoP:
Jako apple user bez problemu wesprÄ kolegÄ przez appstore
Dziekuje bardzo za wsparcie. TO nie pojdzie na marne, obiecuje. :)
Jak mocno trzeba byc uprzedzonym do firmy, produktu, aby miec problem z instalacja iTunes i jego obsluga?
Instalacja ciezka faktycznie nie jest. Jednak zeby miec mozliwosc kupowania czegos w AppStore trzeba miec prawdziwa karte kredytowa, a to niestety nie jest jeszcze takie oczywiste w Polsce.
Minniat:
Gratulacje dla MDW i wspolautorow gry! Oby wiecej takich autorskich gier dla systemow amigowych. Sam nie posiadam, ani iPhone'a, ani komputera z MorphOSem, wiec nie moge na zywo zagrac w te gre, ale juz po screenshotach i trailerze widze, ze to wielka produkcja! Brawo!
Dziekuje bardzo. Ale wielka gra to na pewno nie jest. :) To raczej prosta gierka, ktora jednak jest dosyc waznym kamieniem milowym w mojej zabawie w klepanie kodu. Nie grajac w Fortis wiele nie straciles. :)
nimrod7:
gratulacje dla ekipy i dla MDW, to musi byl niezly boost, gdy w koncu produkt sie ukazuje. szkoda, ze dystrybucja jest na dziwnych zasadach
Boost jest jezeli czlowiek jest przekonany o tym, ze to co zrobil jest takie jak mialo byc. Tutaj niestety efekty nie sa takie jak mialy byc. No ale nie jest tez tak tragicznie i mini-boost jest na pewno. Gdybym tego nie skonczyl (teraz mowie tylko za siebie) to na pewno nic nastepnego bym nie zaczal, bo juz by mi akumulatorow nie wystarczylo. A tak to troche sie podladowaly i moze troche jeszcze pociagne. :)
Jezeli chodzi o zasady to mialem nadzieje, ze raczej sprawia chocby sekude radochy. Chcialem zeby gra byla darmowa w wersji dla ami-systemow ale jednoczesnie zeby moze rozpuscila troche informacji o wersji dla iPhone/iPod, ktora niby miala cos zarobic. Zobaczymy czy slupki sprzedazy w AppStore chocby troche skocza po wypuszczeniu wersji dla MorphOS. Pierwsze wyniki juz dzisiaj ok. godz. 13:00.
MaveRick:
Dzieki za gre MDW. Gre juz kupilem na AppStore na kolegi koncie (ma mily prezent). Nie znalazlem nigdzie jakiejkolwiek pozycji w ktorej moglem wpisac rekomendacje.
To ja dziekuje. Jak kupiles to nie musisz nic juz robic. To i tak za duzo. :) Ale kazdy kto kupil jakis produkt w AppStore moze ten zakup raz skomentowac. Kazdy pozytywny komentarz bedzie mile widziany, a negatywny przyjety z pokora. Za kazdy komentarz zgodny z odczuciami kupujacego bede wdzieczny. :)
waldiamiga:
Juz jest OK. Dalem sie zabic i zaczalem gre od nowa, teraz jest gitara.
No to fajnie, ze juz jest ok. :) Gra poczatkowo wydaje sie prosta ale zeby dojsc np. do stage 3 to trzeba naprawde niezle uwazac. I wbrew pozorom stanie w jednym miejscu i krecenie tylko dzialkiem nie pozwoli dojsc dalej niz do ok. 10 levelu. Jak sie nie pozbiera bonusow i nie ucieka przes pociskami strzelajacych wrogow to nie da sie dalej dojsc.
Adam_K:
Tak smiesznie niskiej ceny, to sie chyba nikt nie spodziewal.
Taka forma dystrybucji amigowych wersji sprawia mi wiecej radochy. :) I tak rewelacji ze sprzedazy by nie bylo, bo gra jest jaka jest. Gdyby byla platna, czulbym sie troche jak zebrak. :(
Mam tylko nadzieje, ze wyjdzie jakas inna mozliwosc "rejestracji" produktu, bo w chwili obecnej, to nie mam nawet dostepu do windowsa, o produktach apple nie wspominajac
Ale masz przegladarke www, dostep do IRC, Gadu Gadu. Wystarczy tylko przez pewien czas gdzies napisac, ze cos takiego jest w wersji dla iPhone/iPod (wkrotce tez dla iPad) i juz po sprawie.
Podczas gry, gdy pojawia sie jakies menu, albo miedzy etapami, np. przy "zakupach w sklepie" muzyka w grze chodzi mi o 2 razy wolniej...
Dziwna sprawa. Nie spotkalem sie z tym. Moglbys jeszcze raz sciagnac archiwum i sprawdzic? Wrzucilem na strone jeszcze raz spakowane archiwum. Mialem jeden sygnal, ze przy rozpakowywaniu LHA z XAD przy pliku z muzyka pojawia sie checksum error. Pomimo tego gra dziala normalnie. U mnie tego nie ma. Wszystko bylo pakowane standardowym LHA z MorphOS 2.5. No ale spakowalem ponownie i moze teraz bedzie ok. Jak znajdziesz sekunde to sprawdz prosze.
Valwit:
mdw, zapodaj maila coby ci na piwo paypalnac. niezaleznie od niesienia dobrej nowiny fanbojom
Dziekuje bardzo za chec. Tylko ja PayPal nie uzywalem w te strone (tylko placilem za MorphOS-a). Umowmy sie, ze przy okazji tej gry wystarczy szepniecie slowka gdziekolwiek o grze w wersji dla iFanatykow. :) Dzieki temu komercyjna kleska wersji dla iCostam moze bedzie odrobine mniejsza.
FOrest:
Czy moglbys takze nie wykluczac AROS-a?
No oczywiscie, ze AROS tez jest ok. Jezeli tylko SDL + chocby podstawowy OpenGL na tym dzialaja to powinno sie udac bez problemu. Program jest endianoodporny wiec Intel/AMD mi nie przeszkadzaja. :)
Dzieki za gierke zaraz przetestuje i juz namowilem jednego uztkownika iPhone'a
To ja dziekuje. Jestes zatem legalny i mozesz spokojnie pozbyc sie requestera na poczatku gry. :)
APC74:
Tak moze byc? Czy cos zmienic?
Jest bardzo dobrze. Nawet za dobrze. :) Tylko nie zapomnij za kilka dni zdjac ze strony reklame. Tyle spokojnie wystarczy. Dzieki!
Wprawdzie nie mam MOSa (jeszcze) - ale te wszystkie, obslugiwane przez MorpOS "macki" sa coraz tansze i kusza...
No to jak kupisz to juz bedziesz legalnym uzytkownikiem Fortis. :) A co do Mackow to faktycznie teraz mamy bardzo nieamigowa sytuacje w ktorej system jest czasem wiekszym wydatkiem niz sprzet. I to calkiem fajny sprzet. Co za czasy, swiat sie konczy...
Logan:
Ale przydalby sie taki graficzny userbar "Fortis Fan" ktory moznaby umiescic na forach w sygnaturce (i odpowiednio podlinkowac). Na kilku roznych sie udzielam wiec moze by cokolwiek dalo.
To calkiem nieglupi pomysl. Sa jakies standardy jezeli chodzi o rozdzielczosc takich banerow? Mozna faktycznie cos przygotowac.
MaveRick:
A jak zachowac nazwe gracza ? Za kazdym razem musze wpisac `nick` ?
Ano niestety trzeba za kazdym razem. Ale fajnie, ze zwrociles na to uwage. Dzieki temu w wersji 1.1 postaram sie zrobic zapamietywanie ostatnio wpisywanego nicka. Mialem juz nic nie dorabiac ale to faktycznie moze wkurzac. Dzieki!
rolpho / D6:
Co do promocji, to są
jeszcze filmiki na jutjubie, wiec mozna podbic je nieco, wrzucic komentarz... moze jakos pokretnie posrednio to pomoze.
A pewnie, ze mozna. Dobry pomysl, sluszna uwaga. Niezbadane sa wyroki marketingu. :)
W kazdym razie ponowny szacuneczek dla MDW i ekipy. Ciekawym tez jak dalej potocza sie losy gry i maksymalnego powodzenia zycze!
Losy tej gry w AppStore tocza sie juz niestety z gorki. Delikatnie mowiac totalna kleska. Troche mnie to nie dziwi. Jeszcze moze po drodze wyjdzie wersja dla iPada (jeszcze bardziej przypominajaca wersje dla MorphOS), jakies drobne promocje. I tyle. Czas zaczac konczyc druga gre i zabierac sie za trzecia, ktora chcialbym zeby byla fabularnie mocno amigowa. :)