Komentowana treść: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
[#31] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@waldiamiga, post #30

To jest poświęcenie - dał się zabić, żeby móc grać dalej w Fortisa. Szacun i respekcio dla tego pana .
[#32] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
Dzięki MDW! Zaraz przetestuję grę :). Tak śmiesznie niskiej ceny, to się chyba nikt nie spodziewał. Z chęcią dorzucę te parę groszy, choć na granie nie mam za bardzo czasu. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie jakaś inna możliwość "rejestracji" produktu, bo w chwili obecnej, to nie mam nawet dostępu do windowsa, o produktach apple nie wspominając.

Jeśli ktoś mógłby kupić grę w AppStore bardziej masowo i zbierał listę chętnych, to ja również chciałbym się podpiąć.
[#33] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
Jak zwykle ostatnio nie ma mnie w domu i echo związane z upublicznieniem Fortis przeglądam na iPhone jadąc pociągiem, stojąc w kolejce w banku, jadąc tramwajem...

Dziękuję wszystkim za komentarze i maile. Jeżeli chodzi o cenę wersji dla MorphOS to uważam, że jest ona adekwatna do rezultatu. Niestety wyszło co wyszło i źle bym się czuł biorąc za to od szeroko pojętego środowiska amigowego choćby grosz/cent. Wersja dla MorphOS bardzo mi pomogła. Na początku dzięki niej miałem trson silnika, a potem gdy gra już była prawie skończona to właśnie pod MorphOS-em ujawniła się większość błędów. Krashan wyjaśnił mi kilka podstaw co do debugowania pod MorphOS-em i to się naprawdę przydało. Zapewne przez cholerną ochronę pamięci wiele błędów w wersji dla Windows nie dało znaku życia. MorphOSowy debuglog pokazywał wszystko pięknie i przy odrobinie uporu udało się wszystko wyśledzić i poprawić.

Proponuję tę grę traktować jako naukę czy opracowanie pewnej technologii pozwalającej w przyszłości tworzyć gry prawie jednocześnie dla iPhone/iPod/iPad, MorphOS, Windows. Nie wykluczam też AmigaOS4, MacOSX, Androida, Linuksa. Jednak ja i tak już zmniejszyłem ilość snu z 5:30 do 3:30. Jak ktoś zapyta czy da się spać 3:30 na dobę to odpowiem: nie da się. Jeszcze tydzień i padnę.
[#34] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
Dzięki MDW ;)
[#35] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@G. Kraszewski, post #5

Krashan:
Twój upór jest równie wielki co uczciwość. Wiesz, że Ty (jak i kilka jeszcze osób) możecie spokojnie czuć sie legalnymi właścicielami tej prostej gry. Pomogliście mi w końcowym etapie i chwała Wam za to po wsze czasy! Nauczyłeś mnie kilku bardzo przydatnych rzeczy, a to jest więcej warte niż jakakolwiek dotacja.
Jeżeli mimo to chcesz spełnić jeden z wymaganych warunków to po prostu napisz na Twitterze o Fortis. Twój profil na pewno śledzi jakiś użytkownik mobilnego urządzenia Apple.

Rekomendację proszę traktować bardzp szeroko. To może być tweet, blip, opis na gadugadu przez 2-3 dni, wzmianka na stronie prywatnej. Coś co sprawi, że jakiś iFanboj będzie miał szansę dowiedzieć się o Fortis. To wystarczy żeby mieć moralne prawo do naciśnięcia w grze przycisku "Już to zrobiłem" i nie widzieć więcej pytania przed grą.

Wszystkich, którym ten sposób "rejestracji" wydał się głupi czy niezrozumiały przepraszam. Człowiek uczy się na błędach. Postram się żeby wszystkie następne proukcje w wersji dla MorphOS miały możliwie najniższą cenę. Nie oznaza to, że tak niską jak Fortis. To jest raczej wyjątek.
[#36] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
Podczas gry, gdy pojawia się jakieś menu, albo między etapami, np. przy "zakupach w sklepie" muzyka w grze chodzi mi o 2 razy wolniej...

Czy ktoś wie o co może chodzić? Dlaczego zwalnia mi muzyka, choć gra chodzi płynni. Sprawdziłem i podobnie dzieje się np. przy grze VGPII. Czyli chyba przy grach pod SDL. Używam pegasosa I, 128 MB pamięci graficznej.
[#37] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #35

mdw, zapodaj maila coby ci na piwo paypalnac. niezaleznie od niesienia dobrej nowiny fanbojom
[#38] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #35

po prostu napisz na Twitterze o Fortis. Twój profil na pewno śledzi jakiś użytkownik mobilnego urządzenia Apple.

Zatwitterzyłem (jak tylko znikło moje ulubione "Twitter is over capacity" . Ale ja mam tylko 22 followerów... No to jeszcze ustawiłem opis na GG.

Wszystkich, którym ten sposób "rejestracji" wydał się głupi czy niezrozumiały przepraszam.

Przede wszystkim jest po prostu bardzo nietypowy i zaskakujący. To chyba pierwszy przypadek aplikacji "advertisementware" w amiświatku . Myślę, że zwykła komercha (płacę i mam) będzie bardziej dla nas, użytkowników, oczywista.

Aha i ja naprawdę nie mam nic do Appla. iTunes instalowałem jak każdy inny program, nawet sobie licencję przeczytałem do połowy... A tu zonk. No ale było, minęło.
[#39] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #33

tworzyć gry prawie jednocześnie dla iPhone/iPod/iPad, MorphOS, Windows. Nie wykluczam też AmigaOS4, MacOSX, Androida, Linuksa.

Czy mógłbyś także nie wykluczać AROS-a? :D

Dzięki za gierkę zaraz przetestuję i już namówiłem jednego użtkownika iPhone'a :)
[#40] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@G. Kraszewski, post #21

Zainstalowałem program, postępując zgodnie ze wskazówkami pięciokrotnie otrzymałem komunikat o błędzie.

Prawdopodobnie masz coś nie tak z systemem na tym pececie albo firewall blokuje.

Co do samych iTunes to używam je bardzo często i uważam, że to bardzo dobry kawałek softu, doskonale robiący to co ma robić. Jestem pewien, iż też doszedłbyś do takiego poglądu gdybyś go używał w całości i tak jak ma być używany, 100MB to owszem dużo gdy się chce tylko zapłacić 0,99$ ale jeśli się korzysta z wszystkich możliwości iTunes to już nie tak dużo.
[#41] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@smith, post #40

Prawdopodobnie masz coś nie tak z systemem na tym pececie albo firewall blokuje.

Wszystkie inne usługi sieciowe, jakich używam, działają bez zarzutu, łącznie z P2P i innymi wycinanymi czasem tu i ówdzie, ale nie u mnie. Z systemem nie miałem dotychczas żadnych problemów.

Jestem pewien, iż też doszedłbyś do takiego poglądu gdybyś go używał w całości

Nie jestem zainteresowany ofertą. Tym bardziej, że ten PC to sprzęt służbowy i staram się go prywatą nie obciążać.
[#42] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@G. Kraszewski, post #41

Nie jestem zainteresowany ofertą. Tym bardziej, że ten PC to sprzęt służbowy i staram się go prywatą nie obciążać.

Nie nie, nie chciałem nic sugerować ani namawiać. To była taka uwaga ogólna.
[#43] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #35

To może być (...) wzmianka na stronie prywatnej.

Tak może być? Czy coś zmienić?

Wprawdzie nie mam MOSa (jeszcze) - ale te wszystkie, obsługiwane przez MorpOS "maćki" są coraz tańsze i kuszą... :)
[#44] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
Rekomendację proszę traktować bardzp szeroko. To może być tweet, blip, opis na gadugadu przez 2-3 dni, wzmianka na stronie prywatnej. Coś co sprawi, że jakiś iFanboj będzie miał szansę dowiedzieć się o Fortis. To wystarczy żeby mieć moralne prawo do naciśnięcia w grze przycisku "Już to zrobiłem" i nie widzieć więcej pytania przed grą.

Nie mam iUrządzenia ani nie znam nikogo kto ma, opis na gg nic nie pomoże, twittera, blipa, bloga, fejsbuka nie posiadam. Ale przydałby się taki graficzny userbar "Fortis Fan" który możnaby umieścić na forach w sygnaturce (i odpowiednio podlinkować). Na kilku różnych sie udzielam więc może by cokolwiek dało.
[#45] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
A jak zachować nazwę gracza ? Za każdym razem muszę wpisać `nick` ?
[#46] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@eastone, post #16

Też tak myślę. W końcu donationware jest coraz popularniejsze - a na pewno ktoś da "od siebie" choćby tyle ile może
[#47] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@Solo Kazuki, post #46

Jak to miło zobaczyć, że COŚ się dalej kręci :D

Co do promocji, to są jeszcze filmiki na jutjubie, więc można podbić je nieco, wrzucić komentarz... może jakoś pokrętnie pośrednio to pomoże.

W każdym razie ponowny szacuneczek dla MDW i ekipy. Ciekawym też jak dalej potoczą się losy gry i maksymalnego powodzenia życzę!
[#48] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony
il_capitano:

Postaram sie namowic znajomych iphoniarzy na ten hit.

Wystarczy ich powiadomic. Nie trzeba namawiac. To byloby juz naciaganie. ;)

Szkoda, ze nie ma wersji na androida

No niestety przepisanie tego wszystkiego na Jave zajeloby mi mnostwo czasu, a androidowe NDK raczej nie sluzy do pisania calych natywnych aplikacji tylko bibliotek (przynajmniej na razie). Poza tym nie wyobrazam sobie sterowania bez multitouch (albo strzelasz albo kierujesz), a amerykanskie wersje androidowych urzadzen niestety sa pozbawione multitouch. Ale plan jest taki zeby od trzeciej gry robic tez wersje dla Androida. Zasada dzialania drugiej gry wymaga multitouch wiec tez nie wchodzi w gre nic poza mobilnymi urzadzeniami Apple.


quaint:

konto w appstore mozna bez problemu zalozyc i kupic spokojnie gre nawet nie posiadajac iphona, wiec kazdy moze spelnic wymagania autora

To byloby zbytnie poswiecenie. Dla nieapplowych ludzi jest ta druga opcja, ktora mnie satysfakcjonuje w pelni.

Przy okazji dzieki za zakup i promowanie Fortis dla iPhone/iPod. Sprawa portu jest oczywiscie nadal aktualna tylko musze sie troche pozbierac i chyba zrobic jeden malutki update do wersji 1.1. Wtedy bedzie mozna naprawde pogadac.


stefkos:

Dziekuje Ci serdecznie za ta gre. Narazie jestem w pracy ale jak tylko wroce do domu to ja przetestuje.
Mysle ze i z dotacja problemu nie bedzie


Cala przyjemnosc po mojej stronie. :) A co do dotacji to wystarczajaca dotacja jest spelnienie drugiego warunku, czyli zaniesienie gdziekolwiek slowa "Fortis". :) To naprawde wystarczy w zupelnosci. Nie planuje pieniedzy z MorphOS. Nie przy okazji tej gry.


mailman:

Sam tego nie moglem zrozumiec, nawet czytajac odpowiednik w angielskiej wersji...

Moze faktycznie trzeba byloby to troche przeredagowac w wersji 1.1. Pomysle...


Logan:

MDW zaskoczyl cena...
Ale znacznie prosciej byloby zwyczajne zaznaczenie:
"Gra za darmo ale kosztowala mnie czasu i wysilku - wplac dowolna kwote wedle checi i uznania". Wtedy mimo iz nie mam MOSa sam wplacilbym "na duze piwo" z samej racji ze MDW sie nie poddal i gre ukonczyl a co wiecej udostepnil ja za darmo


Jakos lepiej sie czuje jak MOSowcy nie beda placili za cos z czego ja nie jestem zadowolony. Niech tym razem tak bedzie. W trzeciej grze pomysle juz inaczej. Mam juz plan zwabienia do roboty ciekawych ludzi. Ale to oczywiscie na razie tylko marzenia ludka, ktory nie ma czasu, jest cienki i tak naprawdę niewiele moze.


skipp:

Brawo MDW & Spolka

Przesle brawa spolce, ktora na pewno Ciebie pozdrawia. :)

PS. Dziala na Efice?

Krashan juz Ci odpowiedzial odnosnie wersji dla Efiki. Smiga podobno az milo. Akurat w tym przypadku wiekszym problemem jest mala ilosc pamieci graficznej niz RAMu. Gra wymaga ok. 45 MB wolnego RAMu.


eastone:

Ja niestety mimo, ze uzywam iTunes, to niestety nie moge skorzystac z mojej karty platniczej. MDW dorzuc button PayPala na swojej stronce i po sprawie

Bede uparty jak Krashan i nie dorzuce. :) Jak ktos nie moze kupic to jest durga opcja. Bede dokladnie tak samo wdzieczny za jakakolwiek wzmianke o Fortis gdziekolwiek.


Andrzej Drozd:

Jednak najprosciej bedzie wrzucic do koperty 10 zl i wyslac je za pomoca poczty analogowej.

No nawet nie mow takich rzeczy, bo jeszcze komus przyjdzie do glowy zeby naprawde tak zrobic. :)


Dorrr:

EeE Krashan nie marudz, znasz mnie ... polec mi ta gre i juz jestes legalny...

No pewnie. Spokojnie by wystarczylo. Kazdy zna kogos z iPhone/iPod/iPad nawet jezeli sobie z tego sprawy nie zdaje. W najgorszym wypadku mozna napisac mail do Waldemara Pawlaka, ktory ostatnio mocno obnosi sie ze swoim iPadem. ;)


JaCoP:

Jako apple user bez problemu wesprę kolegę przez appstore

Dziekuje bardzo za wsparcie. TO nie pojdzie na marne, obiecuje. :)

Jak mocno trzeba byc uprzedzonym do firmy, produktu, aby miec problem z instalacja iTunes i jego obsluga?

Instalacja ciezka faktycznie nie jest. Jednak zeby miec mozliwosc kupowania czegos w AppStore trzeba miec prawdziwa karte kredytowa, a to niestety nie jest jeszcze takie oczywiste w Polsce.


Minniat:

Gratulacje dla MDW i wspolautorow gry! Oby wiecej takich autorskich gier dla systemow amigowych. Sam nie posiadam, ani iPhone'a, ani komputera z MorphOSem, wiec nie moge na zywo zagrac w te gre, ale juz po screenshotach i trailerze widze, ze to wielka produkcja! Brawo!

Dziekuje bardzo. Ale wielka gra to na pewno nie jest. :) To raczej prosta gierka, ktora jednak jest dosyc waznym kamieniem milowym w mojej zabawie w klepanie kodu. Nie grajac w Fortis wiele nie straciles. :)


nimrod7:

gratulacje dla ekipy i dla MDW, to musi byl niezly boost, gdy w koncu produkt sie ukazuje. szkoda, ze dystrybucja jest na dziwnych zasadach

Boost jest jezeli czlowiek jest przekonany o tym, ze to co zrobil jest takie jak mialo byc. Tutaj niestety efekty nie sa takie jak mialy byc. No ale nie jest tez tak tragicznie i mini-boost jest na pewno. Gdybym tego nie skonczyl (teraz mowie tylko za siebie) to na pewno nic nastepnego bym nie zaczal, bo juz by mi akumulatorow nie wystarczylo. A tak to troche sie podladowaly i moze troche jeszcze pociagne. :)
Jezeli chodzi o zasady to mialem nadzieje, ze raczej sprawia chocby sekude radochy. Chcialem zeby gra byla darmowa w wersji dla ami-systemow ale jednoczesnie zeby moze rozpuscila troche informacji o wersji dla iPhone/iPod, ktora niby miala cos zarobic. Zobaczymy czy slupki sprzedazy w AppStore chocby troche skocza po wypuszczeniu wersji dla MorphOS. Pierwsze wyniki juz dzisiaj ok. godz. 13:00.


MaveRick:

Dzieki za gre MDW. Gre juz kupilem na AppStore na kolegi koncie (ma mily prezent). Nie znalazlem nigdzie jakiejkolwiek pozycji w ktorej moglem wpisac rekomendacje.

To ja dziekuje. Jak kupiles to nie musisz nic juz robic. To i tak za duzo. :) Ale kazdy kto kupil jakis produkt w AppStore moze ten zakup raz skomentowac. Kazdy pozytywny komentarz bedzie mile widziany, a negatywny przyjety z pokora. Za kazdy komentarz zgodny z odczuciami kupujacego bede wdzieczny. :)


waldiamiga:

Juz jest OK. Dalem sie zabic i zaczalem gre od nowa, teraz jest gitara.

No to fajnie, ze juz jest ok. :) Gra poczatkowo wydaje sie prosta ale zeby dojsc np. do stage 3 to trzeba naprawde niezle uwazac. I wbrew pozorom stanie w jednym miejscu i krecenie tylko dzialkiem nie pozwoli dojsc dalej niz do ok. 10 levelu. Jak sie nie pozbiera bonusow i nie ucieka przes pociskami strzelajacych wrogow to nie da sie dalej dojsc.


Adam_K:

Tak smiesznie niskiej ceny, to sie chyba nikt nie spodziewal.

Taka forma dystrybucji amigowych wersji sprawia mi wiecej radochy. :) I tak rewelacji ze sprzedazy by nie bylo, bo gra jest jaka jest. Gdyby byla platna, czulbym sie troche jak zebrak. :(

Mam tylko nadzieje, ze wyjdzie jakas inna mozliwosc "rejestracji" produktu, bo w chwili obecnej, to nie mam nawet dostepu do windowsa, o produktach apple nie wspominajac

Ale masz przegladarke www, dostep do IRC, Gadu Gadu. Wystarczy tylko przez pewien czas gdzies napisac, ze cos takiego jest w wersji dla iPhone/iPod (wkrotce tez dla iPad) i juz po sprawie.

Podczas gry, gdy pojawia sie jakies menu, albo miedzy etapami, np. przy "zakupach w sklepie" muzyka w grze chodzi mi o 2 razy wolniej...

Dziwna sprawa. Nie spotkalem sie z tym. Moglbys jeszcze raz sciagnac archiwum i sprawdzic? Wrzucilem na strone jeszcze raz spakowane archiwum. Mialem jeden sygnal, ze przy rozpakowywaniu LHA z XAD przy pliku z muzyka pojawia sie checksum error. Pomimo tego gra dziala normalnie. U mnie tego nie ma. Wszystko bylo pakowane standardowym LHA z MorphOS 2.5. No ale spakowalem ponownie i moze teraz bedzie ok. Jak znajdziesz sekunde to sprawdz prosze.


Valwit:

mdw, zapodaj maila coby ci na piwo paypalnac. niezaleznie od niesienia dobrej nowiny fanbojom

Dziekuje bardzo za chec. Tylko ja PayPal nie uzywalem w te strone (tylko placilem za MorphOS-a). Umowmy sie, ze przy okazji tej gry wystarczy szepniecie slowka gdziekolwiek o grze w wersji dla iFanatykow. :) Dzieki temu komercyjna kleska wersji dla iCostam moze bedzie odrobine mniejsza.


FOrest:

Czy moglbys takze nie wykluczac AROS-a?

No oczywiscie, ze AROS tez jest ok. Jezeli tylko SDL + chocby podstawowy OpenGL na tym dzialaja to powinno sie udac bez problemu. Program jest endianoodporny wiec Intel/AMD mi nie przeszkadzaja. :)

Dzieki za gierke zaraz przetestuje i juz namowilem jednego uztkownika iPhone'a

To ja dziekuje. Jestes zatem legalny i mozesz spokojnie pozbyc sie requestera na poczatku gry. :)


APC74:

Tak moze byc? Czy cos zmienic?

Jest bardzo dobrze. Nawet za dobrze. :) Tylko nie zapomnij za kilka dni zdjac ze strony reklame. Tyle spokojnie wystarczy. Dzieki!

Wprawdzie nie mam MOSa (jeszcze) - ale te wszystkie, obslugiwane przez MorpOS "macki" sa coraz tansze i kusza...

No to jak kupisz to juz bedziesz legalnym uzytkownikiem Fortis. :) A co do Mackow to faktycznie teraz mamy bardzo nieamigowa sytuacje w ktorej system jest czasem wiekszym wydatkiem niz sprzet. I to calkiem fajny sprzet. Co za czasy, swiat sie konczy...


Logan:

Ale przydalby sie taki graficzny userbar "Fortis Fan" ktory moznaby umiescic na forach w sygnaturce (i odpowiednio podlinkowac). Na kilku roznych sie udzielam wiec moze by cokolwiek dalo.

To calkiem nieglupi pomysl. Sa jakies standardy jezeli chodzi o rozdzielczosc takich banerow? Mozna faktycznie cos przygotowac.


MaveRick:

A jak zachowac nazwe gracza ? Za kazdym razem musze wpisac `nick` ?

Ano niestety trzeba za kazdym razem. Ale fajnie, ze zwrociles na to uwage. Dzieki temu w wersji 1.1 postaram sie zrobic zapamietywanie ostatnio wpisywanego nicka. Mialem juz nic nie dorabiac ale to faktycznie moze wkurzac. Dzieki!


rolpho / D6:

Co do promocji, to są… jeszcze filmiki na jutjubie, wiec mozna podbic je nieco, wrzucic komentarz... moze jakos pokretnie posrednio to pomoze.

A pewnie, ze mozna. Dobry pomysl, sluszna uwaga. Niezbadane sa wyroki marketingu. :)

W kazdym razie ponowny szacuneczek dla MDW i ekipy. Ciekawym tez jak dalej potocza sie losy gry i maksymalnego powodzenia zycze!

Losy tej gry w AppStore tocza sie juz niestety z gorki. Delikatnie mowiac totalna kleska. Troche mnie to nie dziwi. Jeszcze moze po drodze wyjdzie wersja dla iPada (jeszcze bardziej przypominajaca wersje dla MorphOS), jakies drobne promocje. I tyle. Czas zaczac konczyc druga gre i zabierac sie za trzecia, ktora chcialbym zeby byla fabularnie mocno amigowa. :)
[#49] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #48

To calkiem nieglupi pomysl. Sa jakies standardy jezeli chodzi o rozdzielczosc takich banerow? Mozna faktycznie cos przygotowac.

Standardowo "userbar" to około 350x20 pixeli, ale na niektórych forach spokojnie mogę wrzucić max.500x120 więc nawet taka może być.
[#50] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@Logan, post #49

Sorry za podwójny komentarz ale mam pytanie do MDW:

Wysyłałeś kody na grę do portali itp... Wysłałeś do CDAction ?? Dosyć poczytne pismo a mają jakiś dział z grami na IUrządzenia z tego co wiem (bo sam czytuję rzadko) - raczej nie powinni Ci odmówić (tym bardziej że Fortis to pierwsza rodzima gra na AppStore (jeżeli się pomyliłem to przepraszam))
[#51] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@Logan, post #50

Wysyłałeś kody na grę do portali itp... Wysłałeś do CDAction ??

Do każdej wersji aplikacji sprzedawanej w AppStore developer dostaje 50 kodów uprawniających do darmowego ściągnięcia gry z US AppStore. Zrobiłem sobie listę ponad 40 najwazniejszych portali zajmujących się grami dla iMaszyn. Rozesłałem prośby o zrecenzowanie gry lub zamieszczenie newsa. Zawsze dołączałem kod żeby mogli sobie za darmo ściągnąć Fortis. Efekt dosyć mizerny. Kilka portali opisało Fortis. W Polsce wyglądało to lepiej, bo MyApple.pl zorganizowało dwa konkursy (jeden dla posiadaczy gry, drugi dla tych którzy jeszcze jej nie mają). W pierwszym zwyciężył naewt znany tutaj quaint. :) Applemania.pl też dostała 3 kody do cotygodniowego konkursu. Po akcji w MyApple.pl gra była przez kilka dni w TOP10 polskiego AppStore. Ale w polskim to nie jest trudno. Wystarczy 20 ściągnięć i już jest TOP10. :) O CD Action nie pomyślałem. Zostały mi jeszcze 3 kody (47 poszło w świat) ale chyba ich nie wyśle, bo niedługo wyjdzie wersja 1.1 i kody do wersji 1.0 przestaną działać. Wyślę im kody do 1.1 jak już wyjdzie. Dzięki za info.
[#52] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #51

Działa na Efice, 1280x1024 -> http://i46.tinypic.com/2ltgffq.jpg
[#53] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@olahughson, post #52

@olahughson

Kozacki masz lampion, ten który odbija się w monitorze. :D
U mnie też ładnie hula w 1024x768 (z racji posiadania LCD 15").Na początku miałem lekkie problemy, ale udało się je rozwiązać.

@MDW
Gra naprawdę fajna, IMO dużo bardziej "miodowa" niż BOH (grałem tylko w demo na AROSie).
[#54] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@olahughson, post #52

Słaby wynik . Pobij to: http://teleinfo.pb.edu.pl/krashan/u/fortis.jpg szeroki uśmiech
[#55] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@G. Kraszewski, post #54

Doszedłeś do trzeciego etapu?!?! Twój upór jest nieskończony. Żeby tam dojść to naprawdę trzeba ostro ćwiczyć.
[#56] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #55

Żeby tam dojść to naprawdę trzeba ostro ćwiczyć.

A Ty mówiłeś, że jest niska grywalność. A pomyśl co by się działo, jakby gra wysyłała rekodry i nicki graczy do jakiegoś serwera w sieci i topten możnaby oglądać live?

Kilka podpowiedzi dla graczy. Podstawowa zasada to zbieranie kasy za wszelką cenę. Nawet cenę zderzenia się z enplem (nie za często rzecz jasna). Za kasę na samym początku upgradujemy standardowe działko do 4/4. Do pierwszych 6 epizodów wystarczy. Potem jedyna broń w jaką warto inwestować to rakiety. Oczywiście też upgrade 4/4 i za całą kasę jaką mamy cały czas kupujemy rakiety. W ostatnich epizodach drugiej części mam na starcie zwykle ponad 100 rakiet. Rakiety po pierwsze mają dużą siłę rażenia (największe twardziele, oprócz bossów, wymiękają po 2 trafieniach), po drugie precyzja celowania nie musi być zbyt duża. No i rakiety mają duży zasięg, np. plazma, chociaż świetna na krótki dystans, nie liczy się, gdy chcemy kontrolować całą planszę.
[#57] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@G. Kraszewski, post #56

No to pewnie w PPA#4 można liczyć na reckę Fortisa i poradnik "Jak zdobyć pierwszy milion (punktów)" autorstwa Krashana?
[#58] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MDW, post #48

Taka forma dystrybucji amigowych wersji sprawia mi wiecej radochy. I tak rewelacji ze sprzedazy by nie bylo, bo gra jest jaka jest. Gdyby byla platna, czulbym sie troche jak zebrak.


Niepotrzebnie jesteś aż tak skromny. Gra naprawdę jest bardzo dopracowana, wręcz dopieszczona i wymagała wiele pracy. Osobiście nie mogę jeszcze stwierdzić jak bardzo jest grywalna, bo pograłem na razie zaledwie w kilka pierwszych etapów, ale sądząc po innych komentarazch, to jest z tym całkiem nieźle.

Widziałem produkcje znacznie mniej pracochłonne, za które autorzy chcieli zapłaty i to wcale nie małej lub bardzo nieadekwatnej do jakości. Tu akurat nie byłoby się o co wstydzić, gdyby była otwarta jakaś możliwość wyrażenia wdzięczności jakąś zapłatą, choćby dobrowolną.


Dziwna sprawa. Nie spotkalem sie z tym. Moglbys jeszcze raz sciagnac archiwum i sprawdzic? Wrzucilem na strone jeszcze raz spakowane archiwum.


Sprawdziłem. To samo. To nie kwestia Twojej gry, tylko ja coś muszę mieć chyba z SDLem namieszane, albo z czymś w systemie. Pytanie tylko co... Muszę w końcu sie za to zabrać i dojść do tego.
[#59] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@Adam_K, post #58

Sprawdziłem. To samo. To nie kwestia Twojej gry, tylko ja coś muszę mieć chyba z SDLem namieszane, albo z czymś w systemie. Pytanie tylko co... Muszę w końcu sie za to zabrać i dojść do tego.

Trudno coś z SDLem namieszać. Po prostu trzeba ściągnąć PowerSDL 14.0 i wszystkie biblioteki wrzucić do SYS:Libs/. Jeszcze dla pewności sprawdź czy nie dublują się w MOSSYS:Libs i SYS:Libs. Niby do MOSSYS: się już od dawna nic nie wrzuca (tylko w wyjątkowych sytuacjach) ale wiesz jak to jest. Licho nie śpi. :)
[#60] Re: Fortis dla MorphOS-a upubliczniony

@MaveRick, post #45

Ja dodam że nicka nie muszę wpisywać za każdym razem, ale za to przydałoby się jednorazowe ustawienie rozdziałki. Np tylko za 1 razem by się pytało a potem byłaby opcja zmiany w samej grze.

Edit: acha, przydałaby się obsługa pada

Ostatnia edycja: 20.06.10 11:51:48
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem