Komentowana treść: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi
[#61] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@skipp, post #60

no to przeciez zobaczyleś Fortisa
[#62] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@skipp, post #60

Caro ledwo się przyznaje do tego co tam narobił. To jest mniej więcej 0% jego obecnych umiejętności. I tu też byłby poważny problem, a nawet dwa. Pierwszy to taki, że nie miałby czasu na zrobienie czegoś takiego. Drugi to taki, że ja nie pasowałbym już do tego duetu. Mój crapowy mikro-pseudo-silnik nie dałby nawet kilku procent tego czego wymagałby Caro żeby pokazać co potrafi. Ja ciągle siedzę w epoce około roku 2000. Już nawet mobilne platformy mnie wyprzedziły. A ciągle coś robię, nie siedzę bezczynnie. :)

A co do tego co Caro tam teraz potrafi to można popatrzeć na Bioshock 2 (głównie multiplayer). Wiele elementów otoczenia tam robił (3D i tekstury) i chyba jakieś bronie bohatera. No i gdzie jest w czymś takim miejsce dla mnie? Z czym do ludzi? :D Chociaż oczywiście jakieś tam drobne rzeczy czasem zrobi na doliny sprzętowo-softwareowe. Na przykład Fortis - całe 3D/2D oprócz dwóch scen i ich obrazków (wulkan i lawa). Uważam, że na środowisko pracy jakie mu dostarczyłem to zrobił wielką robotę. Nie chciałbyś wiedzieć jak np. robił particle. No dobra, powiem - w arkuszu kalkulacyjnym, mając za podgląd tylko własną wyobraźnię. Za stworzenie leveli wraz z Anką powinni dostać nagrodę Nobla w dziedzinie cierpliwości. :) Teraz zrobiłem już mały edytor particli i w następnej grze (mechanika już działa) będzie normalniej.

Rety, ale się offtopic zzrobił. Jakbym miał władzę to sam bym się zbanował na 2 tygodnie. Mailman, możesz to zrobić? ;)

Ostatnia edycja: 04.05.11 13:03:22
[#63] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@MDW, post #62

A czy chciałbyś w przyszłości zrobić kilka gierek i dem dla Natami? Kupimy Ci ten komputer. :)
Wiesz, zrobisz dla Natami, a później sobie przekowertujesz na OSX czy inne komórki, zarobisz i wszyscy będą szczęśliwi. :)
[#64] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@Andrzej Drozd, post #63

Z tego co pamietam planowane jest uruchomienie jakiegos rozwiazania dla pragnacych wspomoc Natamowych programistow przy konkretnych projektach oraz po ich ukonczeniu :)

Ostatnia edycja: 05.05.11 02:20:06
[#65] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@Andrzej Drozd, post #63

Jeżeli tak zarobię jak na Fortis to raczej nie będę szczęśliwy, bo co miesiąc w etatowej pracy dostaję dwa razy tyle ile gra zarobiła przez ponad rok. :D

A tak na poważnie to nie przewiduję cofania się przed MorphOS 2.x i AmigaOS 4.x. Żadnych 68k, klasyków, przeróbek, powrotów do korzeni. No może na emeryturze skuszę się na Atari XL/XE. :)
[#66] Re: Kolejne prezentacje możliwości NatAmi

@MDW, post #65

A tak na poważnie to nie przewiduję cofania się przed MorphOS 2.x i AmigaOS 4.x.


Jezeli bedziesz tworzyl swoje gry na bazie OGL - OGL ES, to w koncu bedzie mozliwe przeniesienie na Natami, jezeli tylko chetnymi do wykonania konwersji udostepnisz taka mozliwosc... Co prawda ekranu multidotykowego nikt na ten czas na Natami nie przewiduje, ale na AOS4 i MOS2 rowniez ;)

ps. gorzej jak to bedzie DirectX ;)

Ostatnia edycja: 05.05.11 10:43:09
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem