@mailman, post #30
@beniamin-gt, post #31
Druga sprawa, to identyczność konstrukcyjna. Każda misja ma dokładnie taką samą ilość faz, jak w pierwszym Cannon Fodderze. Nie byłoby w tym nic niewłaściwego, gdyby również miejsca były identyczne. Tymczasem miejsca są różne, a układ taki sam. Jeśli już bym wprowadzał jakieś zmiany, to właśnie odwrotne - że miejsca są identyczne, a ilość faz różna. Każdy miłośnik CF ma swoje ulubione misje i nie wyobraża sobie, żeby misja 5, 7, 9, czy 12 nie były misjami zimowymi, a misja 4, 8, czy 11 - dżunglą. Natomiast ilość faz jest rzeczą wtórną.
Ile czasu zajęło Wam zrobienie tych map?
@mailman, post #32
@beniamin-gt, post #37
Nie wiem, czy mnie to dziwi, natomiast wciąż chciałbym się dowiedzieć, jakiego sprzętu potrzebuję do komfortowego użytkowania wspomnianego programu
czy wielkość map jest stała, czy zależy od pamięci RAM?
@mailman, post #38
@beniamin-gt, post #31
Nie podoba mi się sytuacja, w której ostatnia faza jakiejś misji jest w innym miejscu, niż pozostałe. Gram przykładowo w dwie fazy dżungli, a następna faza, ostatnia właśnie, to zima. Z początku nawet myślałem, że gra się wysypuje, ale ten manewr powtarza się i później.
Druga sprawa, to identyczność konstrukcyjna
Sukcesem CF było to, że w grę się wchodziło powoli