Komentowana treść: MUI 4.0 V20.6114
[#31] Re: MUI 4.0 V20.6114

@wali7, post #27

Ok. Tylko na przyszłość najpierw SPRAWDŹ a potem pisz. Typowo polskie "nie wiem nie znam się ale się wymądrzę"
[#32] Re: MUI 4.0 V20.6114

@wali7, post #29

No widzisz? Nawet nie wiesz co masz w Mosie. A podobno jesteś jego użytkownikiem.
[#33] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#34] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#35] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#36] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#37] Re: MUI 4.0 V20.6114
Panowie? Kłócicie się o MUI?pomysł

Pierwotny autor MUI już dawno olał sprawę, bierze raz do roku małą, jednostkową zapłatę, wysyła klucze na inne nazwiska, przy całkowitej świadomości że taki klucz możecie znaleźć sobie w internecie.

Czy warto się o to kłócić? :P
[#38] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#39] Re: MUI 4.0 V20.6114

@TomK, post #31

Typowo polskie "nie wiem nie znam się ale się wymądrzę"

Panowie, szanujmy siebie i inne nacje, i nie przerzucajmy własnych ułomności na całe narody!

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2014 18:55:13 przez BULI
[#40] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#41] Re: MUI 4.0 V20.6114

@KJB, post #40

A co komu przeszkadzają te ochy i achy? A Wali zasugerował że pieniądze biorą twórcy wersji dla OS4 a jak widać nadal pieniądze bierze Stuntz.
[#42] Re: MUI 4.0 V20.6114

@Radek_Cz, post #30

Rozumiem że jego ciężka praca dała podstawy pod wersje 3.9+, ale w tym wypadku chyba
zabrakło mu przyzwoitości.


No wydaje mi się że normą jest ciągnąć kasę do bólu...
Jakby dziś były stare oryginały na Amigę i producent by ciągle je oferował, jego sprawa.. Skoro są kupujący - sprzedaje się..

Widzę że nawet z powodu MUI jakaś wojenta powstała, Śpioch Wstydźcie się
[#43] Re: MUI 4.0 V20.6114

@TomK, post #41

A Wali zasugerował że pieniądze biorą twórcy wersji dla OS4 a jak widać nadal pieniądze bierze Stuntz.