Komentowana treść: LibreOffice wszedł w fazę beta testów
[#61] Re: LibreOffice wszedł w fazę beta testów

@rwks, post #18

dlaczego?

Nie lubię softu biurowego, uważam że to co jest na rynku jest powielaniem jednego, nietrafionego schematu. No i generalnie nie jestem księgowym i soft biurowy jest na szarym końcu moich ewentualnych potrzeb. Jeżeli w ogóle używam to tylko arkusza kalkulacyjnego i jakiegoś bardzo prostego (nawet webowego). Jak dla mnie office mógłby prawie nie istnieć. Ciągle mam nadzieję, że ktoś kiedyś pokaże coś odkrywczego w procesorach tekstu czy arkuszach kalkulacyjnych. Myślę, że nie będzie to ani Office od Microsoftu ani żadna z mutacji OpenOffice, które ślepo i nieudolnie naśladują ten MS Office powielając wszystkie jego ułomności.

Gdyby (hipotetycznie) wyszedł darmowy LibreOffice dla MorphOS to może z ciekawości bym go raz ściągnął i odpalił. Potem pewnie bym go skasował. Zupełnie nie moja bajka i prawdę mówiąc nie rozumiem co takiego wszyscy ciągle robią w tych arkuszach kalkulacyjnych i procesorach tekstów? szeroki uśmiech Uważam, że dookoła "offisów" jest zdecydowanie za dużo szumu.

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2017 17:27:38 przez MDW
[#62] Re: LibreOffice wszedł w fazę beta testów

@radzik, post #34

Pojawienie się LO na AmigaOS na pewno jest fajne. (...) Mimo wszystko przeglądarka obecnie jest bardziej istotna.

Zgadza się. Moim zdaniem przeglądarka jest tak około 16 milionów razy bardziej istotna. szeroki uśmiech
[#63] Re: LibreOffice wszedł w fazę beta testów

@MDW, post #62

"...ślepo i nieudolnie naśladują ten MS Office powielając wszystkie jego ułomności. "

a jakieś 2-3 można prosić, na szybko, by nie wchodzić w offtop?
[#64] Re: LibreOffice wszedł w fazę beta testów

@rwks, post #63

On nie używa LO, korzysta z google docs jeśli mnie pamięć nie myli. MDW ciut popłynąłeś, sorki, ale ja się w LO odnajduję w przeciwieństwie do MS Office, no ale to rzecz gustu.
[#65] Re: LibreOffice wszedł w fazę beta testów

@KM, post #64