@michal_zukowski, post #88
@swinkamor12, post #94
Ja synku używałem arosa jak ty jeszcze nie byłeś w planach mamusi i tatusia.
@rwks, post #93
i w ogóle teraz naturalna byłaby jakas głebsza współpraca MOSistów z AROSem
@wawrzon, post #95
@swinkamor12, post #98
Ściągnąłem se arosa 68k 2017-03-11 i zune dalej jest niekompatybilne.
Dwadzieścia lat minęło od wrzucenia na aminet ostatniego oryginalnego mui 68k
3.8 i zune jest dalej niekompatybilne.
Aros to powinno być amigowe gui i grafika na podstawie z unixa.
Dopracowany klon mui open source to powinna być podstawa.
Jak amigowe gui nie działa to po co używać takiego szajsu?
@*y, post #77
3. Naprawdę znam tylko jednego użytkownika, który zaczynał przygodę z Amigą od poznawania systemu i oprogramowania, nie od gierek. Wiesz kto to był? JA!!!
5. Dla mnie "system" to nie tylko kod. To sprzęt + oprogramowanie. W Morphosie takiej kontynuacji nie widzę.
7. Dlaczego twierdzę, że Morphos to zabawka dla programistów? Na to pytanie odpowiedziałeś sobie sam. Wielu użytkowników Morphos'a pyta o języki programowania bo nie potrafi się doczekać sensownie i współcześnie wyglądającego i działającego oprogramowania. Mają nadzieję, że będą w stanie stworzyć je sobie sami.
8. Po co mam na Morphosie odpalać UAE jak mogę odpalić na windzie lepszy od niego WinUAE. Mało tego odpalę na nim AOS 4. Nie zauważasz też, że ten natywny soft pod Morphosa za chwilę może być ciężko uruchamialny na Intelu, bo się może wlec, bo może zabraknąć w nowym Mosie emulatora PPC. No chyba, że skorzysta się z gotowych rozwiązań z na przykład jakiegoś Linuxa szeroki uśmiech
9. Jestem elektrykiem nie informatykiem więc nie przygotuję Ci rozwiązania pod tytułem jak udawać Morphosa pod Linuxem. Jest to jednak możliwe co udowodnił Apple oraz Google w swoich systemach operacyjnych.
@michal_zukowski, post #32
@michal_zukowski, post #106
W skrócie: MorphOS ma lepszą zgodność z AmigaOS3.x, ale nie jest w żadnym wypadku oparty na źródłach AmigaOSu ...
@wawrzon, post #101
@swinkamor12, post #109
Sprawdziłem i zune dalej nie działa tak jak trzeba.
Wystarczyło pięć minut żeby wyłapać różne bugi.
aros to powinno amigowe gui i grafika na unixie.
Wszystko poniżej powinno zostać odcięte i wyrzucone.
Tak jak zrobił Microsoft przy przejściu na 32 bit, tak jak zrobił Apple - zostawili grafikę i gui a przestarzałe bebechy wyrzucili.
aros powinien się zacząć od zrobienia porządnego klonu mui na amiga os, a potem
postawienia tego na unixie.
Tu po dwudziestu latach dalej nic.
Aros to był szajs dwadzieścia lat temu, jest szajs i pewno szajsem zostanie.
@swinkamor12, post #110
Kontynuacja klasycznej amigi ?
A po co?
Jay Miner skonstruował chipset w 1983, ale nawet on pięć lat później zrobiłby je zupełnie inaczej.
Nie można nadmuchać a500 nic z tego sensownego nie wyjdzie.
@R-Tea, post #108
@recedent, post #84
@swinkamor12, post #109
Tak jak zrobił Microsoft przy przejściu na 32 bit, tak jak zrobił Apple - zostawili grafikę i gui a przestarzałe bebechy wyrzucili.Że niby co Apple zrobiło? zostawiło grafikę i GUI? o którym momencie Ty mówisz?:) Z systemów classic na os x? Chyba nie wiesz o czym mówisz....
@R-Tea, post #108
do dziś byłem przekonany, ż że MorphOS powstał ze źródeł OS3.1