Komentowana treść: AmiWigilia - odcinek #26
[#61] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@Krashan, post #60

Zgadzam się z Krashim, też przesłuchalem, ze smakiem, jeden z lepszych, luźniejszych odcinków. Natomiast nie czuję, żeby rozmowa pozostawiła jakieś otwarte pytania do dyskusji. No może poza wątkiem zbiornik.com ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[#62] Re: AmiWigilia - odcinek #26
Nie jestem muzykiem ale nawet dla mnie 8 bit Protrackera to za mało.
Jakbym miał marnować czas na konwersje 16 -> 8 bit to bym sobie dał spokój.
Na szczęście na nowych Amigach nie ma problemu z dźwiękiem 16 bit.


Ostatnia aktualizacja: 24.05.2017 18:20:47 przez swinkamor12
[#63] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@Krashan, post #60

Owszem, użyłem skrótu myślowego, ale czy naprawdę tak trudno się domyślić, że miałem na myśli jedynie dyskutujących w tym wątku? Myślę, że nie. Dlatego z mojej strony EOT.
[#64] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@Krashan, post #60

Kłócą się etatowe trolle, te same nicki co zawsze.


Może i masz rację, lepiej ignorować jak ktoś głupoty pisze...
[#65] Re: AmiWigilia - odcinek #26
Choć odcinek odsłuchany "na raty", to ogólnie bardzo fajny. Dzięki i czekam na kolejne. A poboczne dyskusje można zawsze najzwyczajniej zignorować (co zazwyczaj czynie).
[#66] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@pong777, post #15

Też posłuchałem AmiWigilii z AceMan'em i odcinek mi się podobał. Czy ktoś z Was wie jaki jest tytuł utworu, który jest puszczony na końcu odcinka ?
[#67] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@adi, post #66

Do każdego odcinka jest mini-artykuł z linkami (to jest to co widzisz po kliknięciu w linka z "niusa"). Napisane jest:
Odcinek wzbogacony jest twórczością mojego gościa jako tło muzyczne, a na sam koniec możecie odsłuchać cały utwór - Monkey Business. Te i inne utwory możecie odnaleźć na stronie - http://www.juicycube.net.
[#68] Re: AmiWigilia - odcinek #26

@adam_mierzwa, post #67