Komentowana treść: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje
[#1] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje
Mam wyżej notowane miejsce niż w 2015 r. Wtedy byłem 14-ty na 14-ście możliwych. A teraz 10-ty :) na 10.
A tak serio, dzięki za spotkanie i możliwość opublikowania swojej twórczości.
[#2] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@Risc, post #1

Bardzo Dziękuję Wam za głosy, Organizatorom za wyrozumiałość i Wszystkim za pomoc w sprawach graficzno-technicznych takiemu nowicjuszowi jak ja.
Sprawiliście mi wielką, wielką radość, po tylu latach...
Przyznam, że warto było wrócić do Amigi i mam nadzieję, że to dopiero początek tej przygody w nowym wydaniu.
Cieszę się jakby to było pierwsze miejsce. Kiedy rano wyczytałem siebie na liście oczom nie mogłem uwierzyć. Aż sobie założyłem konto na demozoo i pozwoliłem jako pierwszy wrzucić obrazek.
Amiga Rulez!
[#3] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@Schizo_, post #2

OK

Mnie nie udało się dokończyć mojego obiecanego rysunku (niestety studia). Tutaj można obejrzeć wersję WIP. Tytuł nosi "Port gwiezdny". Udało mi się ukończyć niebo z gwiazdami, ale to tylko część rysunku.

Ukończyłem za to ten rysunek, ale on najpewniej będzie na jakiś konkurs świąteczny.

W każdym razie mimo studiów, moja praca na Amidze idzie do przodu.
[#4] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje
Ano, piknie było :)

PS. szkoda, że na mjuzik kompo trackerów nie pokazywali - a wystarczyło podczas przełączania skrina/łotewer kliknąć numer sampla na jakiś neutralny, gdzie nie było napisanego autora... no i ogólnie nagłośnienie było trochę za głośno podczas wszystkich kompotów (co było widać czasem po niektórych ludziach delikatnie przytykających uszy podczas co bardziej agresywnych dźwięków) - ja wiem, że pewnie na koncertach w GAK jest zapewne tak samo, ale ten "trend" - im głośniej = tym lepiej, naprawdę się nie sprawdza. Na tzw. "zachodzie" poziom decybeli przy nagłośnieniu imprez jest nieco mniejszy - tak mi się wydaje z obserwacji.

PSS. a - i jeszcze szkoda, że nie było jakiejś opcji "scenicznych" wejściówek jednodniowych - tylko na sobotę dla takich para-tubylczych scenowych frików, którzy mieszkają rzut beretem do trójmiejskiej wioski

- to nie zmienia faktu, że impreza była super, i aż dziw bierze, ilu scenowców/amigowców wyszło nagle z podziemia OK - czad!
[#5] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@rolpho / D6, post #4

Ilość produkcji jest naprawdę imponująca, może organizatorzy podzielą się wskazówkami jak zrobić taką imprezę aby ludziom chciało się wysyłać produkcje, na pewno niejedno party mogłoby skorzystać z przykładu.
[#6] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@rolpho / D6, post #4

Co do pokazywania trackera - było to wyjaśniane przez organizatorów. Jak się okazało, organizatorzy nie zaopatrzyli się w poprawną wersję trackera i posiadali jedynie taką, która okazała się niezbyt zgodna z A1200 (tak, wczesne wersje takie były - nie wszystkie nuty były odgrywane z jakiegoś dziwnego powodu). Padło więc na Eagle Playera (powiedziałem, żeby nie używać Hippo Playera, który ma tę wersję protrackerowej procedury, która odtwarza moduły niekiedy zbyt wolno - minimalnie nawet ale w przypadku ewentualnych czyichś sekwencji byłoby to upierdliwie słyszalne).

Co do głośności - ok, moja wina (na compotach muzycznych). Skupiłem się na brzmieniu (żeby w tym roku nie było przebasowione oraz żeby było dostosowywane do konkretnych utworów) ale głośność rzeczywiście mogłaby być mniejsza - nie każdy lubi wersje "koncertowe" :). Tam, gdzie stałem (za mikserem) było dobrze ale w bliższej odległości od kolumn rzeczywiście mogło być za głośno. A sala nie była specjalnie przyjazna słuchaniu muzy (ciężko było znaleźć dobre miejsce nie zastawione stołami).

W ogóle zastanawiam się czy nie lepiej byłoby robić music compo na jakiejś innej sali, gdzie wystawiłoby się porządne, normalne głośniki (takie do słuchania muzyki a nie wielkie, koncertowe kloce), ustawiło krzesełka i zaprosiło ludzi do słuchania. Może to byłoby jakimś ciekawym pomysłem. Chociaż znając życie byłoby to niemożliwe do zrealizowania bez naprawdę zaangażowanych i charyzmatycznych organizatorów, którzy przed każdym compo musieliby oblecieć wszystkie sale i tonem nieznoszącym sprzeciwu zaprosić wszystkich do uczestnictwa w compo.

Tak czy siak - mam nadzieję, że brzmienie chociaż było dobre.
[#7] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@XTD, post #6

No faktycznie, mialem zla wersje protrackera, moja wina, na szczescie udalo sie wszystko szybko poprawic i poprawnie odtworzyc, bez opozniania compo. Mea culpa, wytlumacze sie tylko ze bylem rezerwowym na prowadzenie tego compo i skupilem sie wczesniej na przygotowaniu pod katem exe i gfx. No ale ahx, digi i dbm byly juz koszernie, z trackerow i ostatecznie zadnych reklamacji nie bylo :)

Podglad na tracki nie zostal pokazany, bo wiekszosc uczestnikow nie zastosowala sie do naszej prosby zeby zanonimizowac moduly, a ze prodki byly dostarczane do ostatniej chwili, nie mieliśmy z Sachym czasu zeby to ręcznie korygowac :(

Zastanawia mnie z kolei co myslicie o sposobie w jaki prezentowalem Amiga Gfx? Chodzi mi o włączanie lupy w Ppaint i zoom na detale.
[#8] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@rolpho / D6, post #4

Kolego Rolpho/D6 - dziękujemy za Twoje cenne uwagi, ale ucziwie z Twojej strony byłoby również uderzenie się we własną pierś, bo to Ty i jeszcze jeden kolega przynieśliście nam prace z wpisanymi ksywami (czyli niezgodne z regulaminem), do tego grubo po deadline i na godzinę przed startem compo, gdy spinaliśmy ostatnie przygotowania (sprzęty, plansze, itp.). Mogliśmy je odrzucić, ale chcieliśmy docenić wasz wysiłek. Jednak chcieliśmy być również fair co do tych którzy zastosowali się do regulaminu, dlatego trackery nie były wyświetlane. Ja jestem prostym koderem a nie wyrafinowanym muzykiem i nie znam się na wszystkich wersjach DigiBoosterów - na chwilę przed compo nie było czasu na rozpoznawanie narzędzia. Prace dostarczone wcześniej (4 channel) zostały ze mnie zanonimizowane, łącznie z dość dziwaczną zmianą tytułu z "Lamesoft is back" do "Lxxx is back" (sorry Lamesoft :)

Co do pomysłu "biletów na godziny" tłumaczyliśmy nie raz, że zasady biletownia ustala SM GAK i wszelkie pomysły racjonaliztorskie należy wysyłać do nich. Pytanie jednak czy to byłoby fair w stosunku do tych, którzy jechali cały kraj i też wpadli na parę godzin, a wykupili bilet na całość. Na innych party też nie widziałem "opcji na godziny" ani w Polsce, ani za granicą. Szczerze mówiąc nie wiem jeszcze jak do tego podejść, ale zapewne przemyślimy temat.

Dzięki za udział w party i w compo.
[#9] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #8

Sachy, bez przesady - organizujecie party 3-dniowe, więc bilet jest na taką właśnie imprezę. Jak ktoś chce wpaść "tylko na chwilę", to powinien normalnie bilet kupić na imprezę. Nie widziałem, żeby na koncertach były bilety "tylko na 2 utwory" a na meczu np. "tylko na drugą połowę". Wprowadzenie biletów "tylko na competition" zamieniłoby party w spotkanie znajomych, do którego w pewnym momencie dołączyliby ci, którzy "wpadli tylko obejrzeć produkcje", a nie o to chyba chodzi w tego rodzaju imprezie.

Osobiście jestem zdania, że jak ktoś lubi tego rodzaju imprezy, to powinien całkowicie zarezerwować sobie czas. Jak ktoś chce łapać ileś tam srok za ogon (bo np. jest w piątek umówiony, w sobotę do południa coś załatwia a w niedzielę ustawił się z kimś innym), to musi zdawać sobie sprawę, że "zaliczy" wszystko - ale "po łebkach". I niekoniecznie najkorzystniej cenowo.
[#10] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #8

yhm, tego... no tak - oddałem utwory z ksywą w samplu - mea culpa. Wydawało mi się, że więcej ludzi zrobiło ten błąd.
Tylko gwoli wyjaśnienia - jednak oddawałem to ok. godz. 14, a deadline na składanie prac był chyba do 15? - tak pamiętam tak było napisane na "rozkładzie jazdy" ? Stąd grzecznie udałem się złożyć jakieś odgrzebane kotlety na kompo, "jak Pan Bóg przykazał", prosto po dojechaniu na imprezę. Sorry, wcześniej się nie dało, ale wygląda na to, że było to wciąż o czasie (?).

Stąd też pytanie (do GAK zatem) o te wejściówki "scenowe" - tak po prostu wyszło, że człowiek -tym bardziej nie z Trójmiasta - zalatany nie może sobie pozwolić na 3 dniowy pobyt (praca itp., zresztą "dyspensa" na 3 dni to też przerasta limit czasoprzestrzenny niejednej przykładnej "głowy" rodziny ;)) - choć byłoby miło oczywiście wypuścić się na 3 dni) - i nie piszę za siebie jeno, bo byliśmy większą ekipą, i też pewnie nie byliśmy jedyni w tej sytuacji. To tylko gwoli wyjaśnienia. Nie chcę tu rozpoczynać jakiejś akademickiej dyskusji filozoficznej o sposoach liczenia czasoprzestrzeniowejściówki na party ;)

@ XTD
ogólnie nagłośnienie było dobre, nie ma co narzekać i kombinować :) - tylko jakby tak chociaż z 10-20% ciszej było ;)

Miałem wrażenie, że utwory z DigiBoostera 2.x brzmiały jakoś inaczej - ale to nie wiem, subiektywnie czysto, zależało to też, w którym kącie sali się stało, ale ogólnie coś mogło być na rzeczy, bo przeca przez AHI toto leciało, w przeciwieństwie pewnie do .mod czy .digi.
Akurat 2 "kotlety" odgrzewane dałem w .digi i .dbm - i ten w .digi słyszałem ok, a w .dbm jakby się bardziej wszystko rozmyło/ew. jakby jeden kanał był głośniejszy (to kwestia wypośrodkowania balansu na miejsce, w którym siedzi najwięcej ludzi ;) - ale podkreślam, to tylko subiektywna wizja domorosłego "artisty" z gumowym uchem - może ktoś inny się wypowie, kto oddawał coś w .dbm, albo komu coś nie grało.

- ale ludzie, spokojnie - nie pisałem komentu broń Boszsz, żeby komuś tu ładować patyk w szprychy czy narzekać na cokolwiek. Jak da radę, to coś można zrobić jeszcze lepiej za rok i tyle, jak nie to luzik, no stress.

Byłem pierwszy raz od lat na takiej imprezie - i co tu długo mówić - szacunek wielki dla organizatorów, za to, że Wam się chce, i że mimo jakichśtam problemów technicznych (które zawsze mniej lub bardziej się zdarzają, i jest to zupełnie NORMALNE w tym świecie) ogarniali sytuację (tym bardziej decydując się na odgrywanie produkcji z oryginalnego sprzętu!). Było super, a wyciągnięty na RK/LE w ostatniej chwili kolega z dawnej ekipy nie był w ogóle świadom do ostatniej chwili niemal, że w ten weekend dane mu będzie przekroczyć bramę do świata równoległego i uczestniczyć w tej hardkorowej (retro-kompowo) scenowej celebracji, a jeszcze gdy zobaczył kolesi z Haujobb'u siedzących nad ichnim demem, to już w ogóle "zgłupiał" i myślał że znajduje się w innym wymiarze w jakimś uskoku czasoprzestrzennym (no, drobny uskok to sobie ten i ów sam później spowodował płynnym paliwem dla wątroby - ale i tak ogólnie chyba można powiedzieć, że była "wysoka kultura" jak na standardy scenowe tego typu z przeszłości )

BYŁO ZAJ....IŚCIE !!! I to jest najważniejsze. Jesteśmy wdzięczni za zorganizowanie tej imprezy, i oby z każdym rokiem było lepiej, więcej, i w ogóle, przaśniej! szeroki uśmiech
Ta impreza już chyba wpisała się złotymi zgłoskami do kroniki demoscenowego manipułu i oby dała radę stać tam niczym latarnia morska wskazująca drogę zbłąkanym (ami)demoscenowcom na preriach i wodach Dzikiej Północy!

Pozdrowienia z Miasta Sexu i Biznesu, Stolicy Kultury Dalekiej Północy
(ongiś też się tu przez moment odbywało QuaST party, ale w momencie chyba największego rozkwitu... jakośtam "zdechło", choć nie wiem jak to dokładnie było)

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2017 13:39:20 przez rolpho / D6

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2017 13:46:03 przez rolpho / D6
[#11] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@twardy, post #7

Zastanawia mnie z kolei co myslicie o sposobie w jaki prezentowalem Amiga Gfx? Chodzi mi o włączanie lupy w Ppaint i zoom na detale.

IMO super pomysł. Widziałem to chyba po raz pierwszy ale był to fajny element compo.

pisane było na wszelkich możliwych wątkach, ale powtórzę...
Mega zarombiste party - chyba najlepsze na jakim byłem w naszym kraju.
a demo zaczynam (ba, zacząłem) już kodować - nie kituję - tak pozytywnie mnie nastawiło to party. ... a kurka prawie miałem nie przyjechać ;)
[#12] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje
Wielkie dzięki za dodanie numerów prac przy wynikach!!!

Zrobiłem fotkę votki i teraz mogę sprawdzić na ile zgodnie z resztą sali byłem ;D
[#13] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@retronav, post #11

@Carrion: pomysł z zoomem na Pixel Gfx Compo podpatrzyłem zdaje się w lutym na Datastorm, więc nie możemy przypisać sobie jego autorstwa, jednak wydawał się na tyle dobry i uatrakcyjniający Gfx compo, że postanowiliśmy go skopiować u nas. Co więcej - czas wyświetlania pracy był mierzony ze stoperem (42-43 sekundy), więc każdy obrazek otrzymał taki sam "czas ekranowy". Dzięki za pozytywną ocenę i super, że już działasz - nie czekaj na kolejne RK/LE tylko koduj i wypuszczaj jak najwięcej, super się to ogląda.

@Rolpho: ok, no to może Ty zdążyłeś przed oficjalnym deadlinem (dzięki) jednak ostatecznie nie trzymaliśmy się go i przyjmowaliśmy prace do końca. Pracownicy SM GAK raczej tu nie zaglądają, więc jeśli chcesz ich przekonać do swoich racji - kontaktuj się z nimi bezpośrednio. Czy utwory DIGI i DBM brzmiały inaczej - trudno mi odpowiedzieć. Tfardy puszczał je z tej samej maszyny, przełączał tylko aplikacje. Za rok trudno będzie coś poprawić, ale za 2 lata jest szansa (LE ma cykl 2-letni :). No i dzięki za wsparcie compo swoimi pracami, cieszymy się, że mogliście po latach powrócić do demosceny, fajnie, że impreza przyciąga dawne scenowe zabłąkane dusze.

Pozdrawiam.
[#14] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #13

Hej hej, kiedy pełny stuff na scene.org wyląduje? :)
[#15] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@Risc, post #1

Mnie w ogole party nie zaszokowalo. Zanim tam przylecialem to juz dawno wiedzialem, ze to bedzie najlepsza impreza w Polsce na 2017 tego typu, wiec nie bylem w ogole zaskoczony, ze faktycznie po prostu tak bylo :)

Prace (ilosc i jakosc) po prostu miazga w kazdej kategorii! Grube tysiace godzin wlozonych w nie i setki nieprzespanych nocy jakby policzyc je wszystkie. Ale zaloze sie, ze tak jak i ja nikt nie zaluje ani jednej minuty ktore wladowalo sie w swoje entries!

Szkoda, ze RK / LE dopiero za 2 lata

Dzieki Kokos i Cichy za udostepnienie Amig, dzieki tym Amigom moglem zaspokoic w pelni moje parcie na retro gierki i partyjki przy Jamesonie z innymi aparatami podobnymi do mnie :)


Ostatnia aktualizacja: 24.10.2017 21:30:22 przez sordan
[#16] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sordan, post #15

@Sordan: dzięki, to teraz przyleć na SillyVenture do Gdanska w grudniu, to nadrobimy zaległości integracyjne - może ja w końcu naucze się w coś grać bez ActionReplaya i przy Jamesonie (wolę Tullamore Dew, ale Jameson też rulez ").

@Aceman: stuff wychodzi, przyspieszanie spraw jednak obciąża ryzyko. Poszło dziś AmiMsx i AmiGfx, będzie niebawem. Zostaje Wild i oba AmiExe (sorry, dziś ważne mecze w Szwedzkiej Lidze Hokejowej, stąd opóźnienia ;))

Pozdro.
[#17] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #16

Zabrzmialo troche jakbym mial tam leciec pierwszy raz, a widzielismy sie juz na SillyVenture w zeszlym roku :P No i na ten rok bilety lotnicze juz tez mam kupione OK


może ja w końcu naucze się w coś grać


Dawaj na Amiparty w lutym to tam zagramy turniej Crazy Priesta, ktory dzisiaj zostal nieoficjalnie potwierdzony przez jednego z organizatorow, ze sie takowy odbedzie :)
[#18] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sordan, post #17

@Sordan: OK bardziej akcentuję Whiskey i nadrobimy integracyjne zaległości :) Na SV to ja zwykle mało widzę ;)) Takie odreagowanie :)) No to do zoba na SV!

Myślę też, by w kolejnym roku zrobić turnieje Łamaczy Joyskicków na grach, które wyszły właśnie u nas, na RK/LE - a jest z czego wybierac!!!

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2017 00:04:10 przez sachy
[#19] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #18

Myślę też, by w kolejnym roku zrobić turnieje Łamaczy Joyskicków na grach, które wyszły właśnie u nas, na RK/LE - a jest z czego wybierac!!!


Wlasnie sie zastanawialem czy na nastepny rok leciec do Was skoro bedzie samo RK, bez LE (w zeszlym roku wlasnie nie bylem), ale jak bedzie turniej Crazy Priest to na serio wchodze w tym momencie gdzie trzeba i kupuje od razu bilety :)
[#20] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sordan, post #19

no i moze mi sie w koncu uda doleciec...
[#21] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sordan, post #19

Trzeba zrobić taki konkurs w gry z GameCompo, bo kilka jest mega grywalnych i turniejowo do ogarnięcie,
w Vilq nie da się grać tak długo jak w River Raid, a Crazy Priest Multiplayer i te dźwięki i śmiech rozbawionych graczy... itd. Nie ma co przyjeżdżaj! ;)

Wrzuciłem właśnie na YT: Bigger Amiga Exe.

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2017 08:24:58 przez Raybeez
[#22] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sachy, post #16

@Aceman: stuff wychodzi, przyspieszanie spraw jednak obciąża ryzyko.


Ale ryzyko czego?

Poszło dziś AmiMsx i AmiGfx, będzie niebawem. Zostaje Wild i oba AmiExe (sorry, dziś ważne mecze w Szwedzkiej Lidze Hokejowej, stąd opóźnienia ;))


Ej no to trochę niepoważne jest. Nie róbcie na sam koniec złego wrażenia po świetnym party. Jak stuff nie leży w pełni na scene.org 1-2 dni po imprezie to już jest uznawane przez wielu za scenowe faux pas.
[#23] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@AceMan, post #22

Jako impreza zdeklarowana w klimacie retro wysyłamy cały stuff na dyskietkach Pocztą Polską (Stamps Back! ), ale wieczorem postaramy się podłączyć jakiś high-speed modem (2400 baud) i wysłać zdobyte warezy na najbardziej elitarne BBSy w Europie
[#24] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@sordan, post #15

Było mi Ciebie miło poznać, Sordanie. :) Amiga akurat nie była moja, ale przyjemnie się ją obsługiwało. ;) Sorry za beznadziejny skill w Sensible Soccer, ale to tak jakby mankutowi kazac pisać prawą ręką, w piłę grałem może kilka razy. ;)

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2017 11:02:49 przez SokOK
[#25] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje
Zener Drive po prostu wyebało mnie z butów! IMO jedna z najlepszych prodek na OCS w ostatnich latach.... Nio, razem z Makt-Spaceballs, e255-Bomb i reszty.
Beam Riders-Ghostown & Haujobb to mistrzostwo świata, pewnie gdybym był to miało by 1st na votce :)
Czekam na interka oraz gfx.
[#26] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@rolpho / D6, post #10

To ja też coś od siebie o party.

Party super-ptyś. Bardzo fajne. Lokalizacja supcio, choć na dole było już miejscami dosyć ciasno. Seminar room kozak pomysł, stoiska z możliwością zakupów pychotka. Scena zdominowana przez Atarowców, za to stoły przez Amigowców. Czasem wystąpienia na main roomie, zbyt rozwlekłe, ale nadal ciekawe. Kozacki był również ten kącik muzealny. Z takich rzeczy do poprawki, to wydaje mi się, że dalsza część komposów i koncertów rozpoczęła się dużo za późno, ale zdaję sobie sprawę z tego, że bywa jeszcze gorzej. Warto pomyśleć nad reorganizacją harmonogramu na kolejny raz.

A najfajniejsze było to, że mogłem poznać ludzi, których nie widuje się na innych parties, oraz poznać ludzi, których wcześniej tylko widywałem na innych party. Pozdrawiam Was, zwłaszcza niezłego mózga z UK, który baaaardzo dużo poopowiadał mi ciekawych rzeczy o konsolach marki Sega - mega koleś, niestety nie przedstawiliśmy się sobie, cóż za niedopatrzenie!

Jako bywalec głównie AmiParty daję okejkę - widać dużo napracowania! OK
[#27] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@AceMan, post #22

Wyluzuj. Wrzucimy, a Ty obejrzysz i posłuchasz.

No i dzięki za "tipa" odnośnie fauxpasów na scenie.
[#28] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@mccnex, post #27

Fajnie było, dzięki mordeczki moje kochane za kolejne spotkanie, z niektórymi po wieeelu latach... do zobaczenia za dwa lata! :) Organizatorzy mega plus za całość!

Muza w kompo faktycznie rozwalała uszy, XTD powinieneś dostać po łapach za kręcenie pokrętłem za bardzo w prawo :)

Bisów w kompo nie było, nie to co w 2015 :)

Tfardy, nie to żebym miał lepszy akcent, ale twój angielski bym rozpoznał wszędzie :)



Ostatnia aktualizacja: 25.10.2017 22:35:39 przez aMifan

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2017 22:37:54 przez aMifan
[#29] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@aMifan, post #28

Hehe, potencjometry głośności były suwakowe - gdybym przekręcił je w prawo (lub w lewo) to bym urwał. :)

A tak poważnie - skupiałem się na brzmieniu, głośność ustawiając tak, żeby było głośno ale bez przesteru. Tyle, że stałem dalej, niż większość słuchających, skupionych w bliskiej odległości od kolumn, niestety. Dopiero potem zauważyłem, że chyba 80% głosujących stało tuż przy scenie ale poziom głośności utrzymałem - choćby z tego powodu, żeby nie być posądzonym o stronniczość (że np. mój kawałek poleciał głośniej a następne ciszej). Wiadomo, wiele można poprawić i jeżeli jeszcze kiedyś będę pomagał w music compo - postaram się zrobić więcej testów i uwzględnić uwagi. Teraz zresztą też je uwzględniałem. Dostałem pozytywne opinie na temat ustawienia brzmienia, ale co do głośności - tak, mogło być troszkę ciszej.

Inna sprawa, że nikt nie powinien siedzieć 3 metry od kolumn (czy nawet 5). No i może następnym razem ktoś wpadnie na pomysł, żeby muzyczne kompoty robić w jakiejś innej sali, na porządnym sprzęcie odsłuchowym audio a nie na wielkich kolumnach, które świetnie nadają się do głośnych koncertów i na dyskoteki ale już do porządnego, szczegółowego odsłuchiwania muzyki - niekoniecznie. Takie oddzielenie competition muzycznego i pokazu dem byłoby ideałem. Zwłaszcza, że na obecnych parties nie trzeba przygotowywać sali dla 500 osób.
[#30] Re: RK/LE 2017 - wyniki i produkcje

@XTD, post #29

Noname: "Here is my video of the Amiga exe compos, both small and big. "[..] I tried to capture the compo atmosphere with a wider viewing angle and by having the audience reactions in the sound. Loading times are preserved, but I cut out change-over times and quite a few reboots.

Special thanks to Tygrys for lending me his SD card when it was most needed (Altair's and our demo approaching and my card was full). There are also a few of intro shots from last minute hotel fixes on two releases (Richie on the Moon, and Beam Riders), and a small slideshow at the end. Enjoy!"



Ostatnia aktualizacja: 26.10.2017 11:32:32 przez slay
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem