[#31]
Re: Nie rozumiem... (kwestia oprogramowania do Amigi)
@Daclaw,
post #29
Chłopaki, co tak nerwowo, dysputę przerwę nieproszony. AlienBreed3dII to engine-przeżytek, musimy sobie to otwarcie powiedzieć i nie ma w tym grzechu. Grę tą lubię bardzo, może lubiłbym bardziej, gdyby nie była taka trudna :D. Ale kod jest leciwy.
Co do oprogramowania, mało osób jeżeli chodzi o przekrój użytkowników komputerów - to Amigowcy. To nie skłania autorów do pakowania się w ten rynek. Przykład.. Autorzy gry Exodus. Wspaniała gra, naprawdę musiałem to kupić. Bardzo ich cenię za ten projekt, choć oczywiście nie powiem, że kilka rzeczy możnaby lepiej zrobić. Ale jest to gra, która mnie zaszokowała grafiką i nowoczesnością. I napisali to Polacy!! Na pewno nasza wizytówka, bo Cytadela choć bardzo grywalna, niestety graficznie była już kiepska. Ale wracając do Exodus'a. Miała powstać po nim gra Husaria. Nie powstała. Dlaczego? Nie pytałem o to autorów. Ale domyślić się można. Bo się nie opłaca. Już samego Exodusa sprzedawali na początku chyba coś koło 60,- zł a potem zrobili przecenę na jakieś 30,-. Sądzę, że ich praca nie była doceniona. I każdy, kto chce napisać coś na Amigę by zarobić, wcześniej czy później się przekona, że to średni interes. A motywacja finansowa musi być.
P.S. Może wreszcie dowiem się, co się stało z planowaną jeszcze w tamtym stuleciu (98') grą Tajemnica Usticu?? Jedynie screenshoty widziałem w ACS nr 4/98 a to wystarczyło, by się maksymalnie podjarać oldskulową grafą. Nasi to pisali/rysowali - grupa Logical.