@ITU, post #30
Generuje pliki wykonywalne pok 68k oraz PPC
@Ender, post #31
@Ender, post #31
@wali7, post #32
@Ender, post #34
@Ender, post #34
@wali7, post #36
@1989, post #37
@HOŁDYS, post #39
@wali7, post #36
@Ender, post #41
@1989, post #42
@Ender, post #43
@wali7, post #44
@wali7, post #44
@1989, post #45
@Masta Krishna, post #46
@wali7, post #47
Zdaje się, że wiele razy publicznie cieszyłeś się z mozliwości rzeźbienia po rejestrach w Natami - wskaźniki w C idealne do tego
Co do wielu plików źródłowych - spokojnie mozna stworzyć program C w jednym.
Częściowo to prawda, jest to jednym z powodów efektywności C
Basic to pod wieloma względami superubogi język - prymitywna składnia, ale najgorsze jest ubóstwo typów danych - jeden z powodów tak fatalnej wydajności tego języka.
@1989, post #49
@wali7, post #50
Blitter nadaje się wyłącznie do akceleracji 2d
Stosowanie prototypów funkcji jest bardzo przydatne
Czytelność kodu.... tak, to jest coś z czego Basic słynie
Seria POKE to rzeczywiście niezwykle efektywny i szybki sposób wyciśnięcia wszystkiego co Amiga potrafi
kod wynikowy z Basica musi nawet operacje binarne traktować jako operacje na liczbach zmiennoprzecinkowych
@1989, post #51
Gdyby to bylo, ...
@ede, post #52
Gdyby, a teraz jest C - sprawdzone rozwiazanie
składnia C
@wali7, post #44
@Ender, post #54
@1989, post #53
@ede, post #57
@1989, post #58
@1989, post #58