@1989, post #86
@Masta Krishna, post #85
@michalmarek77, post #93
Czy to , że dany program może być uruchomiany na wielu różnych systemach jest jego zaletą ?
Programy są albo dobre, albo nieużywalne. Znacie jakieś dobre w SDL'u?
@Sventevith, post #92
@strim, post #95
W SDLu powstało dużo dobrych programów, większość to gry. Np:
- Battle for Wesnoth
- Second Life
- Doom 3
- Shogo (przynajmniej port na Linuxa go używa, nie wiem jak oryginał)
...
Poza tym engine'y i emulatory, np:
- ScummVM
- DOSBox
- ZSNES
- Hatari
...
@michalmarek77, post #97
Chciałbym widzieć jak zakodowano Doom'a 3 w SDL
Nie wiedziałem że ZSNES na Ms-DOS x86 korzysta z SDL'a......
@michalmarek77, post #93
SDL fajną biblioteką?
@michalmarek77, post #97
Doom'a 3 w SDL
@1989, post #100
@kjb, post #102
@Ender, post #103
@1989, post #99
(...) wiec multiplatformowosc to tu taki pic na wode fotomontaz i nie ma co zrzucac winy na Amige, to nie problem Amigi, tylko tego multiplatformowego rozwiazania...- żartujesz, prawda?
Jak gra jest na Linuxa to na 99% korzysta z SDL, ale grafika to juz koniecznie OpenGL lub wlasne procedurki (...)- taa, pewnie, po rejestrach walą, linuxowi czarownicy. ;) OpenGL jest domyślnym sposobem obsługi grafiki 3D w SDL - właśnie tak SDL jest najczęściej używany: do otwarcia okna, odbioru eventów, zarządzania wątkami, timerami, urządzeniami audio i - najważniejsze - konfiguracji i dołączenia kontekstu OpenGL. Nie, nie w tych "wspaniałościach" typu mario w 1280x960. Twoim zdaniem gra używająca intensywnie OpenGL do rysowania scenek powinna dać się "portować" na 030/AGA? Jeśli tak to nie mamy o czym rozmawiać.
@kjb, post #102
olać Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code
@Hareton, post #105
Twoim zdaniem gra używająca intensywnie OpenGL do rysowania scenek powinna dać się "portować" na 030/AGA?
gra 2D projektowana do rozdziałek > 640x480, 24 bit.
Jeśli tak to nie mamy o czym rozmawiać.
@1989, post #108
@1989, post #107
@wali7, post #109
@1989, post #112
@1989, post #112