Lokalizacja: Poznań
Ignorowany przez 34 użytkowników
@Hexmage960,
post #668
Jak juz kiedys ktos o tym pisal nieprawda jest, ze Skidmarks powstal w Blitz Basicu.
Cala obsluga toru i fizyki samochodow ponoc jest w asemblerze i jak najbardziej sie z tym zgadzam.
Nie wyobrazam sobie, zeby ta gra chodzila tak plynnie w Blitzie.
A wiec co z tego, ze menu czy inne tego typu pjerdoły sa w Blitzie, to nie ma wiekszego znaczenia. Program w wiekszosci i glownie jest napisany w asemblerze.
Za to, troche inaczej wyglada zastosowanie asemblera w amosowej grze Genesia.
Tam wiekszosc jest w AMOS'ie, co mozna sobie samemu sprawdzic zagladajac do plikow, sa to glownie amosowe banki z grafika, danymi itp... zreszta to widac, ze obsluga grafiki i animacji jest wolna, bo to wszystko AMOS.
Zapewne w asemblerze zostal napisany pathfinder dla jednostek i prawdopodobnie AI (strategia budowania budynkow i atakowania) komputera.
Ostatnia aktualizacja: 02.03.2022 21:12:32 przez selur