[#31] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #30

gry pisali pod graczy a nie pod użytkowników

Aaa.. już rozumiem pomysł użytkownikiem komputerów może być albo gracz, albo użytkownik?!

A1200 w tej "masowe konfiguracji" jest już całkiem przyjemnym punktem wyjścia do tego, żeby przekonać się, że Amiga może służyć nie tylko do grania; że ma np ciekawy system operacyjny o czym wielu "graczy" mogło wcześniej nie wiedzieć, puki gry nie zwiększyły swoich wymagań sprzętowych.
[#32] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#33] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#34] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#35] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#36] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#37] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#38] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#39] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#40] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#41] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#42] Re: gry pod GFX

@BULI, post #40

Za autorem wątku rozmawiamy o grach dających się uruchomić na kartach GFX a to nie tylko gry FPP.
Ale skoro wolisz FFP to Doom na PC wyszedł w 93 roku, nie pamiętam daty powstania pierwszego portu na Ami ale na pewno przed 98, AB3D wyszedł w 95 roku kolejna część w 96r.
Nie widzę powodu abym swoje wypowiedzi miał ograniczać tylko do 98 roku.

ps. PPC w Ami nie miałem i nie mam, kiedyś było tylko kooprocesorem, dziś są na to dwa systemy ale rozsądniejszym rozwiązaniem jest pobawienie się tymi systemami ma G4 zamiast na 603 czy 604.


Pozdrawiam
[#43] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#44] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#45] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #42

nie pamiętam daty powstania pierwszego portu na Ami ale na pewno przed 98

Pierwsze "pełne" porty wyszył pod koniec 97 roku, jednak sporo wcześniej była procedurka umożliwiająca połażenie po korytarzach.

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2012 18:23:26 przez waldiamiga
[#46] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#47] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#48] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#49] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#50] Re: gry pod GFX

@Debeef, post #49

to tylko polowiczny sukces::)dopoki nie wyszly FPPwtedy trzeba bylo kupic albo bvision albo cvision

ps. wlasnie odgrzebalem to odnosnie gry Genetic Species

fast 3D light-sourced texture mapped environment
Distance Shading
Distortion Mapping
Shot Lightsourcing
Dark Light Routines for Pools of Shadows

wiec moze cos tam grafa poprawia obraz czy to mozliwe bylo na AGA?bo podaja ze tylko 256 kolorow gierka ma

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2012 20:38:38 przez dario35

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2012 20:40:03 przez dario35

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2012 20:40:10 przez dario35
[#51] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#52] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#53] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #52

podsumowujac aby wykorzystac efekty dostepne w grach i kartach graficznych na amige, musimy odpalac "portowane" gry?
[#54] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: gry pod GFX
[#55] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #42

AB3D wyszedł w 95 roku kolejna część w 96r.
Nie widzę powodu abym swoje wypowiedzi miał ograniczać tylko do 98 roku.


Dokładnie, nie ograniczamy się tylko do '98, tak jak napisałeś, gdzieś w okolicy AB3D, czyli niech będzie '95 mamy do czynienia ze zmianami wymogów sprzętowych i tak jak napisali tu niektórzy, ta rozbudowa Amigi w przypadku zwykłego użytkownika bardzo często była pod kątem gier- ze mną było trochę podobnie :D
[#56] Re: gry pod GFX

@BULI, post #55

"Dokładnie, nie ograniczamy się tylko do '98, tak jak napisałeś"

"Stary przestań powielać jakieś bzdury- to o czym piszesz, dotyczyło czasów świetności A500, obudź się mówimy o roku '98 i świadomych użytkownikach, którzy zostali przy Amidze i byli to też gracze."

Stary przestań fantazjować i zdecyduj się na jakąś spójną wersję.


Pozdrawiam
[#57] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #56

Jeśli muszę Ci tłumaczyć, że podany rok '98 został podany jako reprezentatywny dla pewnej epoki w historii Amigi, to o czym my dyskutujemy?!
Zostańmy przy Twoim uniwersalnym podziale na użytkowników i graczy, z czego Ci ostatni według Ciebie posługiwali się konfiguracjami minimalistycznymi, czyli takimi jak wspomnieli niektórzy forumowicze: 040, PPC- pozdrawiam ok, racja
[#58] Re: gry pod GFX

@BULI, post #57

nawet w 1998 roku 040 to bylo cos, jednak wiekszosc miala zwykle amiga plus wiecej pamieci i dysk
[#59] Re: gry pod GFX

@BULI, post #57

Od momentu kiedy zacytowałem dwa twoje sprzeczne zdania nie musisz już nic tłumaczyć.
Z kimś niepoważnym kto co chwile nagina rzeczywistość nie będę dyskutował.


Pozdrawiam
[#60] Re: gry pod GFX

@dario35, post #58

W naszej rzeczywistości, w rzeczywistości mojego rozmówcy jak widać było inaczej.


Pozdrawiam
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem