[#61] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #59

Od momentu kiedy zacytowałem dwa twoje sprzeczne zdania nie musisz już nic tłumaczyć

Gdybyś "mnie nie zacytował" to musiałbym tłumaczyć nadal? W takim razie Cieszę się, że to zrobiłeś i oszczędziłeś mi zdrowia :)
Odpisz coś sobie na to, jeśli da Ci to poczucie racji.
[#62] Re: gry pod GFX

@damianx, post #8

Tak się zastanawiam czy jest wersja AB3DII pod kartę graficzną? Autor tego opisu,
w akapicie "Jak to chodzi", wspomina o takowej i o większych wymaganiach - czy to
jest jakaś specjalna wersja gry czy po prostu czteromegowa która na karcie giefix rozwija szerzej skrzydła?
Jeśli tak to gdzie ją zdobyć?


Ostatnia aktualizacja: 06.09.2012 16:45:59 przez Radek_Cz
[#63] Re: gry pod GFX

@Radek_Cz, post #62

Jest patch pod RTG. Do zassania na Aminecie
[#64] Re: gry pod GFX

@waldiamiga, post #63

Dzieki wielkie OK , zassam wieczorkiem i sprawdze.
[#65] Re: gry pod GFX

@waldiamiga, post #63

A ta łatka działa z wszystkimi wersjami AB? Kiedyś można było pobrać gry ze strony Team 17, teraz tylko widzę konwersje na iPhone itp. Jest gdzieś do pobrania leganie gra, no i ten kod źródłowy (chciałem popatrzeć)?
[#66] Re: gry pod GFX

@Ender, post #65

Nie wiem, moja wersja którą mam od lat działa z tym patchem. Grałem nawet pod MorphOSem.

teraz tylko widzę konwersje na iPhone

Jest The Killing Grounds na iPhone ?

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2012 19:16:48 przez waldiamiga
[#67] Re: gry pod GFX

@waldiamiga, post #66

tekst pod linkiem

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2012 20:16:49 przez Ender
[#68] Re: gry pod GFX

@Radek_Cz, post #64

jak mozesz wrzuc obrazki z wersji aga i GFX do porownania jak masz moze inne gry jak GS czy NEMAC chdetnie zovacze roznice oprocz wyzszej rozdzialii i pikseli 1x1, tym bardziej ze wkleijlem efekty gry GS i cos mi sie wydaje ze aga ich nie obsluguje tylko Grafa
[#69] Re: gry pod GFX

@Ender, post #67

Łeee, nie ma The Killing Grounds :)
[#70] Re: gry pod GFX

@Ender, post #65

A ta łatka działa z wszystkimi wersjami AB

Ten patch pod jest tylko pod CGX i tylko dla AD3DTKG. Czasem miałem na nim niepoprawnie wyświetlane bitmapy, ale można było z tego co pamiętam mieć troszeczkę większy ekran (Num +\-) w zależności od zastosowanej procedury C2P.
[#71] Re: gry pod GFX

@Ender, post #65

[#72] Re: gry pod GFX

@Hellena, post #71

taki OT


jak ktos nie zna to polecam, co mozna zrobic w 96 kb

http://www.portal24h.pl/pobierz/start-pobierania/darmowe-gry-do-pobrania/818-kkrieger-chapter-1.html
[#73] Re: gry pod GFX

@dario35, post #72

Brak celownika, bardzo kiepsko rozwiązane wyświetlanie obrazu, w wielu miejscach nie widać gdzie się jest, ale biorąc pod uwagę wielkość pliku i tak brawa dla programisty/programistów.


Pozdrawiam
[#74] Re: gry pod GFX

@RadoslawF, post #73

No ale to Chaos napisał bodajże (ludzie z Farbraush) i ta gierka/engine zgarneła wiele nagród w świecie.

Inny świat jesli chodzi o porównanie z możliwościami Amigi klasycznej z kartą GFX. :)
[#75] Re: gry pod GFX

@Deftronic/..., post #74

ale Radek musi pomarudzic
[#76] Re: gry pod GFX

@dario35, post #75

96kb i wymaga 512MB RAMu? ahahahaha :)

edit------

Rozumiem osiągnięcie w stylu - zajmuje 6MB i wymaga 400MHZ + 32MB RAM + 4MB VRAM :)
Jeśli wymaga 1,5GHZ, 512MB RAM i 128VRAM, to psu na budę to 96kb :)

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2012 13:01:00 przez kjb666
[#77] Re: gry pod GFX

@dario35, post #72

Na mnie robi wrażenie- WoW, to że można, byłem przekonany, ale że się komuś chciało i wygląda tak spoko- SUPER.
Na amidze mamy też piękne demka pod PPC i CGX np ważące 64k Planet Potion
[#78] Re: gry pod GFX

@kjb666, post #76

Oczywiście, że to sztuka dla sztuki- ale spoko OK
[#79] Re: gry pod GFX

@BULI, post #78

Planet Potion fajne ofcoz, inne interka w 64kb czy 4kb na Ami też spoko. Ale jak widzę 96kb i 512MB, to mnie trzepie normalnie. Pomijają fakt że do tego wszystkiego muszą załadować windę i masę sterowników, żeby niby to 96kb uzyskać.

Do mnie przemawiają produkcje z Ami odpalane bez startup-sequence. To są prawdziwe intra i pokaz możliwości :)
[#80] Re: gry pod GFX

@BULI, post #77

a sa jakies smarki jak na pc co pokazuja nie punktacje ale mozliwosci graficzne-nie mowie o nowych amigach bo one chyba wsparcia 3D dla radla nie maja ale jakies efekty na starych chyba mozna uzyskac, tym bardziej ze jak wkleilem jakie efekty sa w grze GS to az sie nie chce wierzyc
[#81] Re: gry pod GFX

@dario35, post #68

Sorki że tak późno, ale dopiero teraz miałem trochę czasu żeby zrobić zrzuty i wstawić je tu.
Muszę zaznaczyć że uruchamiałem obie wersje pod E-UAE, z wersją rtg mam kłopot bo
nie chce działać tak jak należy (zrzut pod spodem - jak wygląda wersja rtg u mnie, nie ma znaczenia
jaki moduł c2p, rozdzielczość itd. wybiorę,... zawsze wygląda to tak samo), myślę że mam coś nie tak
z systemem albo z ustawieniami e-uae. Przez ostatnie kilka dni próbowałem znaleźć źródło problemu
ale jest tyle możliwych ustawień że równie dobrze może mi się wcale nie udać. Jeśli ktoś ma jakieś
rady to z chęcią wysłucham i wypróbuję.

Jedna rzecz jest zastanawiająca - gdy pojawiają się literki z opisem zaraz przed misją wtedy jest
ok - zajmują cały ekran i nic się nie kaszani. Menu też jest skopane nic nie widać - tylko sieczka.



Pod spodem zrzuty z rtg i agi - wielkiej różnicy nie widać ale pomimo tego że wersja rtg jest "skopana"
u mnie można wyczuć delikatną różnicę która robi różnicę x )



PS. Jeszcze jedno mi przyszło do głowy - w wersji rtg tekstura podłogi "płynie" w prawo pod kątem
90 stopni do kierunku poruszania się i tylko wtedy, gdy się nie poruszam podłoga też stoi i nie nic nie
piłem ani nie brałem

Ostatnia aktualizacja: 08.09.2012 21:45:16 przez Radek_Cz
[#82] Re: gry pod GFX

@Radek_Cz, post #81

dzieki czekam na dalsze, mama nadzieje ze ogarniesz problemy, szkoda ze nawet tryb dla grafy wyglada na programowa akceleracje a nie sprzetowa
[#83] Re: gry pod GFX

@dario35, post #82

Tak, grafa tylko to wyświetla i nic więcej :(
[#84] Re: gry pod GFX

@BULI, post #83

szkoda ze prze tyle lat nikt jakiegos patha nie wypuscil na te gry, serio jak czytam o tych efektach w genetic species to nie wierze aby AGA je miala

ps.czyli zostaja tylko gry "portowane"?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem