[#2]
Re: Retro Game Compo na RetroKomp/LoadError 2013 !!
@twardy,
post #1
"16-BIT COMPETITIONS
Dostępny hardware: Amiga 500, Kickstart 1.3, 1MB RAM (512kB Chip, 512kB Slow)"
"16/32BIT PIXEL GRAPHICS COMPETITION
Sprzęt: A1200 z układami AGA."
Mam 2 rysunki w 640x512 (16kolorów) ECS.
Czy moje rysunki będą konkurowały z obrazkami dla AGA czy tylko z rysunkami, które
uruchomią się na A500 z 1MB?
"Dopuszczalne są produkcje, stworzone za pomocą narzędzi do tworzenia gier, takich jak SEUCK na C64, lub Arcade Game Designer na ZX Spectrum, z zastrzeżeniem, że spełniony jest pkt 12. Przy zgłaszaniu wymagamy od autora poinformowanie o fakcie skorzystania z w/w narzędzi oraz ich rodzaju."
Rozumiem, że w przypadku Amigi akceptowalny jest np. Backbone?
Jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś przygotuje na konkurs grę za pomocą tego programu.