@lekarz_med,
post #39
Małe sprostowania do podlinkowanego artykułu.
1. Wszystkie Screeny z gry są z wersji GL i rozdzielczości prawdopodobnie 640x480.
2. Informacje co do prędkości Quake PPC, są niezbyt precyzyjne, bo w loresie można osiągnąć dużo więcej, niż 15 FPS i to na najsłabszych kartach PPC (a ok 15 FPSów w wyższych rodziałkach).
3. Nie wspomniano o najlepszym porcie Quake GL, czyli BlitzQuake (chyba, że w momencie powstania artykułu jeszcze go nie było).
4. Stwierdzenie, że 060 80 mhz jest na styk do QuakeGL w 640x480 też jest trochę "na wyrost" (albo brak precyzyjniejszych informacji o porcie/konfiguracji), bo u mnie na zaledwie 060 50 mHz i Voodoo3 w rozdzielczości 512x384 ("ząb" niżej od wspomnianej 640x480) pod BlitzQuake mam 15/16 FPSów (timedemo demo2, timerefresh w zależności od sceny pokazuje od 27 do 18 FPSów).
5. Warto wspomnieć też, że wersja ClickBoom jako jedyna (poza oczywiście GL) obsługuje 15/16 bitów, w których Quake wygląda znacznie ładniej
Ciekawe są dla mnie informacje na temat historii portu ClickBooma i tematu Phaze5.
Ostatnia aktualizacja: 01.07.2014 11:03:50 przez BULI