[#97]
Re: Gra wzorowana na D&D.
@aszu,
post #95
Tile w rozmiarach są bardzo dobrych. Jedyne, co bym jeszcze zmienił, to podłogę, żeby była 32x32, będzie chyba bardziej czytelnie.
Układem map się za bardzo nie przejmuj, bo będą układać się same. Jak już wcześniej napisałem będą złożone z pomieszczeń o rozmiarze 16x16 lub 32x32 kafli. Jedyne co trzeba będzie zrobić to właśnie naklepać wzorce tego typu pomieszczeń - im więcej tym mniejsza powtarzalność scenerii. Jak te wzorce zaprojektować jeszcze nie wiem, taka moja luźna koncepcja.
Co do samego układu map. Na pewno korytarze między większymi salami muszą być szerokie na co najmniej 2 lub nawet 4 kafle, mając na uwagę 4 ludzi biegnących i strzelających fireballami i innymi strzałami. Wiem, że tamta poglądowa mapa się tego nie trzyma, ale taka zmiana chyba będzie na korzyść.
Maksymalna liczba kafli to 256 na tileset. Rozjaśnij, co masz na myśli pytając o liczbę kafli w poziomie, bo nie wiem.
Ostatnia aktualizacja: 22.04.2015 00:03:16 przez teh_KaiN