[#158]
Re: Gra wzorowana na D&D.
@recedent,
post #157
Świetlisty ślad może być całkiem dobrym pomysłem. Nie zwróciłem nawet uwagi, że zrobiłem z rycerza szmaję:) Po prostu dorysowałem do tarczy miecz:) Odnośnie do animacji. Przede wszystkim musi być ona funkcjonalna. Rycerz macha mieczem w stylu hokeja, po to aby była lepsza detekcja kolizji - w tej animacji którą ty zrobiłeś byłoby raczej ciężko - najpierw następuje kolizja z bobem a dopiero potem, ewentualnie, z samym mieczem. Makabra do zakodowania , ponieważ miecz musiałby być osobnym objektem zapewne, do tego moim zdaniem jest to spore i niepotrzebne utrudnienie dla gracza.
Co do samego obiektu, to pamietaj, że ja wklejam wszystko kilkukrotnie powiększone, tak żeby było lepiej widać, wszystko jest w rozmiarze 16x16 - post 121 - tu wszystko wkleilem 1 do 1, bez powiększania. Przy takich rozmiarach trzeba kombinować, żeby nie zapaćkać wszytskiego i starać się aby to było w miarę proste. Im więcej detali tym mniej jest to czytelne. Przy większych obiektach to można się bawić, ale przy małych prostota jest kluczem:) Nie obraź się, ale o ile twoja animacja wygląda ładnie, to myślę, że może być niefukcjonalna, niestety. Ale tutaj musi się kain wypowiedzieć, jak to od strony kodu by wyglądało. I jeśli możesz proszę wklej wersję 16x16 bo kain takiej używałby w kodzie.