[#106]
Re: Ktokolwiek widział - "YF 22" - amigowa gra lepsza od Sviw?
@Orson,
post #104
Proponuję wyciągnąć grafiki z gry i stworzyć grywalny sequel/prequel z możliwością wyboru kierunku scrollowania up/down. No i oczywiście bez zabezpieczeń w grze bo to jest zbędne
Po mojemu to wyglądałoby tak:
- Copperlista 256x190 pikseli
- 2 linie przerwy
- copperlista 256(320)x8 pikseli dla napisów
Główna copperlista:
16-kolorowe grafiki kafelków na czterech bitplanach. Dzięki szerokości mniejszej, niż 320 pikseli (dokładnie 256) można użyć wszystkie kanały sprajtów. Skoro bitplany są cztery, to mamy 16 kolorów luzem dla sprajtów, więc latające przeszkadzajki można stworzyć bez multiplexingu.
Możliwa jest też opcja, że tileset jest 5-bitplanowy, a jedynie do animacji wody użyto cyklicznej zmiany kolorów konkretnych indeksów w palecie.
Twój filmik pokazuje na tyle sporo, że można spokojnie wyciągnąć z niego wszelkie grafiki potrzebne do stworzenia gry.
@all: ktoś chętny? Czy pomysł bezsensowyny?