[#541] Re: Nowe gry

@mastaszek, post #540

Skoro programowanie odpuścił, a grafikę wziął "z internetów" to co on właściwie przy tej grze zrobił?
[#542] Re: Nowe gry

@recedent, post #541

Powołał do życia.
[#543] Re: Nowe gry

@recedent, post #541

No "wyszło nie najgorzej" zrobił

Idąc tym tokiem to najlepiej by wyszło, gdyby w ogóle sobie odpuścił robienie gier.

Swoją drogą sprite głównego bohatera też jakiś taki znajomy...
[#544] Re: Nowe gry

@recedent, post #541

@recedent: kierował zespołem i animował głównego bohatera (o czym napisał w creditsach). Strasznie się nad tą animacją napracował :D

@Solo: sprajt też jest z tych samych darmowych assetów. Zrobić na cudzej grafice jednoekranową grę z rozgrywką niczym z atari 2800 i sprzedawać wersję cyfrową za 12 euro. Ma chłop łeb na karku!





Ostatnia aktualizacja: 24.08.2021 08:56:51 przez mastaszek
[#545] Re: Nowe gry

@mastaszek, post #544

kierował zespołem i animował głównego bohatera

No czyli jest pole do poprawy, wystarczy że zaprzestanie także wymienionych czynności.
A tak swoją drogą zastanawiałem się czemu animacja głównego bohatera jest taka kiepska...
[#546] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #545

Czy jakiś grafik mógłby się wypowiedzieć w temacie i powiedzieć,
czy nie dało przenieść się na amigę tego tileseta w oryginalnej jakości?
Porównując grę i oryginalną grafikę,
w grze wygląda jak w mniejszej rozdzielczości, lub mniejszej ilości kolorów.
Ogólnie jak oszpecona wersja z atari xl.
a te półki po których biega bohater w pierwszej planszy...
jednak autor chyba stwierdził, że zrobi coś sam
po co brać coś, co jest gotowe i dobre,
gdy można nieumiejętnie wyciąć po swojemu.
[#547] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #545

No czyli jest pole do poprawy, wystarczy że zaprzestanie także wymienionych czynności.


Wszystko w rękach potencjalnych klientów. Jak sprzedaż będzie słaba, to może Amiten w końcu zrozumie, że jego tfurczość jest mało potrzebna.
[#548] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Nowa gra na Amigę - Crazy Columns (pełna wersja):
[#549] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #548

Inca Man By Amiten. 12 EUR na itch.io



Ostatnia aktualizacja: 25.08.2021 22:53:14 przez twardy

Ostatnia aktualizacja: 25.08.2021 22:53:52 przez twardy
[#550] Re: Nowe gry

@twardy, post #549

@twardy pare postow wyzej... ale 0:17 fragment video jest genialny


"All the graphics from this game
has been completely made from scratch
or from payed assets.

NO RIPPED GRAPHICS WERE USED"



Amiten chyba zaczal czytac PPA... nareszcie ! szeroki uśmiech
[#551] Re: Nowe gry

@twardy, post #549

W poście #538 jest informacja o tej grze.
[#552] Re: Nowe gry

@twardy, post #549

Dźwięk podskoku identyczny jak w Montezuma Revenge / Preliminary Monty. :)
[#553] Re: Nowe gry

@xylaz, post #546

Czy jakiś grafik mógłby się wypowiedzieć w temacie i powiedzieć,
czy nie dało przenieść się na amigę tego tileseta w oryginalnej jakości?

Wszystko zależy od...

Na szybko pobrałem sobie ten darmowy tileset. Jest on przygotowany na szybko w nowomodzie pikslekowej, nie korzysta z krótkiej i optymalizowanej palety. Całość wygląda jakby kolory były pokrywane półprzeźroczystą fakturą. Docelowo, skoro ma to być jednokomnatówka i żeby się wszystko na jednym ekranie mieściło to najlepiej było by jakby paleta składała się z 15 kolorów max.
Wybrnąć można z tego różnie.
"Na szybko": konwertujemy do niższej paletki. Tony kolorystycznie są bardzo blisko siebie, co zniknie to zniknie. Trudno. To co zostaje ściskamy na tilesecie i dokładamy resztę potrzebnych elementów.


Sposób (Mój ulubiony...) "pod górkę": Tworzymy oddzielną paletę z kilku kolorów, max5-6 odcieni w docelowej przestrzeni bitowej. Redukujemy "brudy" (te półprzeźroczyste tony) i nadajemy podobny wygląd klockom. W sumie, to rysujemy grafikę ponownie, jeszcze raz. W mniejszej liczbie kolorów w bardziej kontrastowej palecie.
3
[#554] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Pacman 500 - pełna wersja zgłoszony na konkurs AmiGameJam:
[#555] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #554

Ja rozumiem, ze ktos musi koniecznie robic porty gier z Atari XE ale na młot Thora... !!!!
..niech chociaz wykorzystaja mozliwosci Pauli i podmienia te PRZEOKRUTNE dzwieki

po 5 minutach sluchania bola mnie uszy i glowa.
[#556] Re: Nowe gry

@selur, post #555

Ja rozumiem, ze ktos musi koniecznie robic porty gier z Atari XE


Jakiego, na włócznię Odyna, Atari? To jest konwersja z automatów oryginalnej wersji od Namco.
[#557] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #556

Aha moja pomylka !!
choc Namco, Sramco, Nesy , Sresy.... wszystko wyglada tak samo obrzydliwie i pierdzi jak na pierwsze konsole Atari
[#558] Re: Nowe gry

@selur, post #557

Aha, mhm .... waśnie dlatego wolę grać w Akirę zamiast w paździerz pokroju DK Country na "sresie" .........

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2021 21:38:18 przez szczupi26
[#559] Re: Nowe gry

@szczupi26, post #558

wolę grać w Akirę zamiast w paździerz pokroju DK Country na "sresie"

Donkey kong country (snes) paździerzem? Ostre słowa. Chyba, że chodzi o inny tytuł i platformę.

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2021 21:55:19 przez Koyot1222
[#560] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #559

Ironiczna odpowiedź na post selura
Zazwyczaj nie reaguję na takie gówniarskie zaczepki ale przy "sresie" nie wytrzymałem
[#561] Re: Nowe gry

@szczupi26, post #560

to mamy podobnie...
ja juz nie wytrzymuje jak slysze kolejna zapowiedz np. takiego "Amiga Game sram" znaczy sie jam, gdzie najlepsze produkcje, to beda konwersje gier z Atari XE.

A tyle razy wolalem "Litości! Amiga to nie Atari" i nic ... jak grochem o sciane.
1
[#562] Re: Nowe gry

@selur, post #561

Wiesz, zawsze mozesz zrobic port Tomb Raidera (czyli slodkiej Lary Croft z duzymi ...) z PlayStation na AGA. 68060 na pewno sobie poradzi a jak sie postarasz to i na 68040 bedzie grywalne. Zwyciestwo bedziesz mial prawie pewne, choc podejrzewam ze nie wszyscy chetni startujacy w tym kompo sie juz ujawnili, moze beda niespodzianki. A co do konwersji z Atari XE to taki Jump jest zdaje sie konwersja gry Yoomp z tego komputera, a wyglada calkiem niezle.
[#563] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #562

(offtop)
Amiga nie jest komputerem do gier 3D i nigdy nie bedzie... na tym forum bylo to juz poruszane 1000 razy, po co to drazyc 1001 raz?
[#564] Re: Nowe gry

@selur, post #563

Jak nie jest, jak jest? Masz jakies nieaktualne dane. Taki Dread to niby co to jest? A gre typu Tomb Raider z PSX to Amiga AGA z 68060 bez problemu pociagnie. Wiec podwijaj rekawy i rob gre na Amige, a nie marudz. Stworz chocby gre w Scorpion Engine. Albo dodatkowe misje do Hired Guns.
1
[#565] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #564

Jest też Skidmarks, Guardian czy Zeewolf 2. Nie wszystkie 3d musza być teksturowane żeby były grywalne.

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2021 00:20:49 przez michal_zukowski
1
[#566] Re: Nowe gry

@twardy, post #537

Jakby komuś nie chciało się szukać po stronie gry Glamorous Zombie Flakes, poniżej jest nagranie z wersji gry dla 32x, gdzie grafika jest identyczna jak w wersji AGA/RTG.


(kliknij w obrazek)

Według twórców gra działa prawidłowo na 68040@40MHz.
2
[#567] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Nowa, stara gra: Abu Simbel Profanation
1
[#568] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #567

Red Pill jednak jest wolniejsze niz Scorpion Engine. Choc akurat takie "slow motion" moze byc przydatne przy graniu w te gre, bo sporo ulatwia.
[#569] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #568

Wielokrotnie pojawiająca się w zapowiedziach gra Shadow of Sergoth jest już do kupienia (jako pre-order).



Zakupu można dokonać tutaj.
1
[#570] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #569

Zapowiadana już jakiś czas temu amigowa wersja Althanor 2 - Legend of the Birdmen jest już do kupienia (już od jakiegoś czasu).



Więcej szczegłów tutaj.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem