A3000T, 30/25Mhz, Piccolo SD64 4 MB (Zorro2), AOS3.9,
4FPS (MMU NOT IN USE) - SysInfo: 4.45 MIPS
A3000D, Mercury 40/35Mhz, Piccolo SD64 4 MB (Zorro2), AOS3.9,
8FPS (MMU NOT IN USE) - SysInfo: 26.28 MIPS
A3000D, Mercury 40/35Mhz, Piccolo SD64 4 MB (Zorro2), AOS3.9,
15FPS (MMU IN USE) - SysInfo: 26.32 MIPS
A3000D, Mercury 40/35Mhz, ECS (Doom tryb EHB), AOS3.9,
16FPS (MMU IN USE)
Na chipsecie ECS przy obracaniu spadają klatki z 16 do 12, na RTG max. 1 klatka.
Powyższe wyniki FPS liczone są po wczytaniu planszy, gdy postać stoi w miejscu.
Używam na przemian dwóch różnych 68040.library, jedna dedykowana do karty Mercury wyłącza MMU, podczas testów zapomniałem je zamienić. SysInfo dla jednej pokazuje (MMU NOT IN USE) dlatego była taka rozbieżność. W trakcie instalacji
nowej biblioteki MMU z aminetu podmieniany jest plik 68040.library (v46.3- 2017r.) oraz dodany MMU.library. Kompletnie nie wpływa to na poprawę szybkości czy stabilności w porównaniu ze starszą wersją z 1999 roku (v44.2) jaką używałem. Jak instalowałem nowe biblioteki MMU na 030/25Mhz to po automatycznej pomyślnej instalacji został utworzony plik MMU.library zaś 68030.bibrary nie został nawet skopiowany i po odpaleniu SysInfo był komunikat (MMU NOT IN USE). Trzeba to zrobić ręcznie.
Mwb113 czy do testów użyłeś wersji ADoom1.4? Ile tam masz w rogu klatek po uruchomieniu gry bo nie widzę na nagraniu? Grę odpaliłeś na AGA czy RTG?
Ostatnia aktualizacja: 01.01.2019 20:42:24 przez Leon