@RetroBorsuk, post #32
@Don_Adan, post #36
@RetroBorsuk, post #37
@Don_Adan, post #38
@RetroBorsuk, post #39
@RetroBorsuk, post #41
Zgadzam się, ogólnie rok konwersji, portów i sprawdzonych gatunków, weź pod uwagę, że zrobić dobrą grę na 8bit jest łatwiej niźli na Amigę.
@MDW, post #40
Trochę słabo z oryginalnością tych produkcji. Odtwórczość, powtarzanie pomysłów zrealizowanych kilkadziesiąt razy na różnych platformach (także na Amidze). W tym roku na Atari XL/XE wyszły bardziej oryginalne produkcje. Moda na retro sprzyja powrotom twórców ale jakoś nie bardzo sprzyja kreatywności.
@Azakiel, post #48
@Azakiel, post #49
wiekszosc amigowych gier jakie wychodzą bazuje na oklepanych do bólu pomysłach (np skakanie przez doły i kolce i zabijanie przeciwników jednym ciosem toporka)
@RetroBorsuk, post #51
@RetroBorsuk, post #51
Jeżeli byłoby łatwiej tworzyć dobre nowe gry niż na sprzętach 8bit to byśmy takowe hity mieli.
@Azakiel, post #56
@RetroBorsuk, post #59