[#90]
Re: Wymagania gier na Amigę
@radekcz,
post #89
Gdybym chciał ładować lepszą muzykę, to chyba musiałbym trzymać w ADFie zarówno mniejszy MOD, jak i większy. Muzyka zajmuje dużo danych, a tu byłoby podwojenie tego. Takie rozwiązanie całkowicie odpada przy grze DOSowej. Oczywiście mogę sobie sprawdzać na starcie wolną pamięć i w razie potrzeby czytać tyle danych na ile pozwala sprzęt, jednak bank shape'ów od animacji, moduł z muzyką i rozmiar exe w pamięci jest niezmienny. Oczywiście exe biorę pod uwagę na Amigach bez slow fastu (goła A600/1200). Przykładowo exe to około 300 kB, moduł 200 kB, kilka-naście dźwięków w sumie 200 kB i zostaje 300 kB na zaalokowane bitplany, bank shape'ów, copperlisty, tablice, inne dane itd. Widać, że skromnie to wygląda.