[#1] Switchworld
trwaly kiedys prace nad gra w stylu doom, o nazwie Switchworld.
pamietam ze pisali ja Ci sami co gre za Behind Iron Gate (Za Zelazna Brama).
nazwa grupy to chyba Union Interactive?!?
z roznych zrodel dowiedzialem sie ze gra ponoc nie wyszla, ale wyszlo beta demo, czy ktos wie gdzie to znalezc?;)

p.s. szkoda ze nie ma stronki poswieconej nie wydanym gra, na ktorej mozna by znalezc wersje beta demo;)
a moze sie myle... moze taki projekt istnieje?!?
[#2] Re: Switchworld

@Pita, post #1

Tjaa...pamietam...gdzies o tym wyczytalem ....Tez bym w to zacuipal...a tak zostal tylko Breathles i Killing Grounds
Pozdrawiam
[#3] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #2

a o Nemac IV zapomniales?
tez niezla grafa:)
[#4] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #2


a tak zostal tylko Breathles i Killing Grounds


Eee tam... jest jeszcze kilka innych... miodna jest AlienBreed3D (nie Killing Grounds)... tyle że nieco pixelowata... ale grywalność miodzio... a te pieskopodobne zwierzątka są niesamowite... polecam !

[#5] Re: Switchworld

@Dopuser, post #4

Jest tez GeneticSpeceies (ktorego mozna sobie sciagnac za darmo), Gloom,nie mowiac juz o Doomie, Hereticu, Hexenie oraz Quake. Do tej kategorri mozna zaliczyc tez amigowy Trapped1 oraz Trapped2.
[#6] Re: Switchworld

@Andrzej Drozd, post #5

...no to jeszcze Shogo. Z wczesniejszych to Death Mask, Fears (fajne, moim zdaniem), Cytadela (rewelacja), Monster, Agent Ubek (paskudna grafa ale przyznam, ze fajna i wciagajaca fabula oraz misje), Zombie Massacre itd.

Warto nadmienic jedna gre ktora mial wydac Titan ale wysiudal polskich autorow i sprawa umarla. Gra ukazala sie bodaj na MACD - Brain Dead. Calkiem fajna, jedynie digitalizowane postacie mialy kiepska animacje.
[#7] Re: Switchworld

@Pita, post #1

A kto pamieta engine finskich koderow z Parallax o nazwie POOM ??W 1994 roku ostro kopalo zad....na A1200 z fastem powalalo szybkoscia dzialania i grafa............szkoda ,ze nic z tego nie wyszlo :(
[#8] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #7

Znalazłem info o tej grze.

[#9] Re: Switchworld

@RoniWorlds, post #8

Skąd pochodzi ten tekst? Podasz swoje źródło?
Jakiś czas temu też trochę szperałem w necie szukając informacji o tej grze:
http://eab.abime.net/showthread.php?t=11805
Jest tam trochę grafik i spis gazet z zapowiedziami.
[#10] Re: Switchworld

@Gżegżółka, post #9

Myślę że tekst pochodzi z jakiegoś zinu amigowego.
Tylko jakiego ?
[#11] Re: Switchworld

@Norbert, post #10

Ten tekst pamiętam z cover-disk SS.
To była bodajże pierwsza dyskietka dołączona do polskiego czasopisma.
Do tego była specyficznie sformatowana - połowa dała się odczytywać na Amidze, a połowa na pc.
[#12] Re: Switchworld

@Pita, post #1

Trzeba się zapytać Docenta, on pewnie zna więcej szczegółów, a jak nie to możliwe że ma kontakt do kogoś kto pamięta historię tej gry.
Panie Docencie, co wiesz?:D
[#13] Re: Switchworld

@flops, post #12

A może demo ma skitrane gdzieś na flopach?
[#14] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #13

Jakue domy wolfy chodzily na gołej a1200 ? Cytadela, Ubek, AB3D ?
Cos jeszcze ?
[#15] Re: Switchworld

@Sventevith, post #14

Gier jest znacznie więcej, polecam zapoznać się z tym PDFem od strony 50.
[#16] Re: Switchworld

@Leon, post #15

Brakuje Enforce. Niesamowity engine.
[#17] Re: Switchworld

@Leon, post #15

Oczywiście nie ma tam wszystkich gier doomopodobnych jak Trapped 3. Na liście jest Speed ale nie ma Boulder dash 3D, jest Phobos ale nie ma nowego silnika dla Wolfenstein 4096 ECS, jest Texture Demo 57 zamiast starszego Shade. W magazynie nie ma też wielu gier na silniku Doom/Quake. Jak ktoś ma czas to może sobie na spokojnie przeglądać nie wydane gry w tym wątku nie tylko doomopodobne.
[#18] Re: Switchworld

@Leon, post #17

Bylo wiele gier i o thm wiem. Pytalem co z tego bylo grywalne ponad 15 fps na gołej A1200.

Ostatnia aktualizacja: 28.12.2018 23:37:48 przez Sventevith
[#19] Re: Switchworld

@Sventevith, post #18

Na gołej A1200 to chyba żadna gra nie miała ponad 15FPS, chyba że na ekranie wielkości znaczka pocztowego.
[#20] Re: Switchworld

@poweredjj, post #11

Dyskietka byla stworzona na zamowienie SS na amidze 4000 i faktycznie jest to double format tj. polowa w formacie pc a druga polowa w formacie amigi. Gdzies mam jeszcze do niej generator :)
[#21] Re: Switchworld

@flops, post #12

Trzeba się zapytać Docenta, on pewnie zna więcej szczegółów, a jak nie to możliwe że ma kontakt do kogoś kto pamięta historię tej gry.
Panie Docencie, co wiesz?:D


Pewnie, ze mam kontakt .. jestem autorem :))

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2018 02:26:17 przez docent
[#22] Re: Switchworld

@docent, post #21

Z tego co pamiętam w SS wtedy trzy Wasze gry się pojawiły. SwitchWorld, In your Dreams, Chess Through Ages. Wszystkie trzy wyglądały na screenach bardzo dobrze. Fajnie, jakby cokolwiek z nich zostało i dało się je jakoś odkopać :)
[#23] Re: Switchworld

@flops, post #19

Albo z małą ilością tekstur jak "Za żelazną bramą".
Swoją drogą bardzo fajna gra.

Lub pseudo FPShooter jak "Death Mask".
[#24] Re: Switchworld

@docent, post #21

Bardzo chętnie zadam więc pytania :)
Pozwolę sobie zacząć od najbardziej standardowych:
Kiedy/w którym roku rozpoczęły się prace nad grą i kiedy projekt został anulowany?
Z jakiego powodu gra się nie ukazała?
Na jakim sprzęcie i programach była tworzona?
I na koniec - jak dużo udało się zrobić,a ile zostało nie ukończone?
Bardzo fajnie by było gdyby udało się dokopać do większej ilości materiałów o tej grze, grafik, szkicy, wersji demo, albo alpha. Rozumiem że dużo czasu już upłynęło i to wszystko mogło gdzieś przepaść/zostać skasowane.
[#25] Re: Switchworld

@docent, post #21

Nigdy się nie chwaliłeś, że ją robiłeś. Opowiadaj proszę jak to wyglądało i co masz. Może wydasz to teraz :)
[#26] Re: Switchworld

@morph123, post #23

Oba tyyuły znam. Death Mask sie nie liczy bo ma silnik z dungeon crawlerow.
Za zelazna brama przeszedlem kiedys. I tu jest pies pogrzebany zamiast gonic na sile za doom
Nalezalo by wykorzystac to co Amiga ma aby gra byla grywalna. Gdyby zzb byla dluzsza i w innym klimacie soko by sie bronila. Czy ktos mozd przdtestowac cytadele na golej A1200 ?
[#27] Re: Switchworld

@Pita, post #1

Wyszły 2 grywalne dema z tego co kojarzę (jedno na bank). Pamiętam że postacie były digitalizowane pewnie gdzieś jeszcze mam w swoich zbiorach. Generalnie albo było na jakimś cover cd (acs) lub kupiłem na giełdzie.
[#28] Re: Switchworld

@Sventevith, post #26

Czy ktos mozd przdtestowac cytadele na golej A1200 ?


Cytadela na bank nie ma 15fps, mimo możliwości zmiany wielkości okna rozgrywki.

Jeszcze jakieś pytania?

Polecam w Ami procka 030/50 i Alien Breed 3D. Mimo dużych pikseli efekt wody jest super. Wszyscy ubolewamy że nie wyszła wersja AB3D piksel 1x1, zapowiedzi były, ale niestety... żal...
[#29] Re: Switchworld

@deejayremix, post #27

Wrzucaj tutaj te dwa dema. Może coś jeszcze ciekawego masz, zerknij. Chętnie obadam :)
[#30] Re: Switchworld

@morph123, post #28

Kto w tamych czasach mial 30. Malo kto probowal zrobic cos grywalnego na a1200 ograniczajac technologiczne zaswansowanie. Zamiast skupic sie na czyms pokroju wolfa 3d ktory byl bardzo grywalny kazdy chcial na amidze dogonic pc.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem