[#91] Re: Switchworld

@selur, post #83

"Zabijali się"? Nie było aż tak źle - starczyło dla kilku(nastu?) osób z listy, dzięki uprzejmości co poniektórych i tyle. Ok. Na tym polegają PLK (Portalowe Listy Kolejkowe) - zapisujesz się i... albo to coś da, albo nie I mądrość na koniec: "Lepiej stać w kolejce, niż poza nią ".
[#92] Re: Switchworld

@X-Type^HVR, post #91

Czyżby?



A co do tematu - ciekawym tego Switchworlda, ale nie chce mi się emulatora odpalać. Jak ruszy pod NG - to obadałbym.
[#93] Re: Switchworld

@recedent, post #92

Oczywiście :) Co prawda nikomu nie dogodzisz, ale.... sam stałem w kolejce po papier toaletowy jako dziecko Lepiej było w niej postać, niż później... wiadomo na jakim papierze były drukowane gazety
W temacie: taką grę po prostu trzeba wydać! :)

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2019 13:49:27 przez X-Type^HVR

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2019 13:50:12 przez X-Type^HVR

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2019 13:50:26 przez X-Type^HVR
[#94] Re: Switchworld

@recedent, post #92

A co do tematu - ciekawym tego Switchworlda, ale nie chce mi się emulatora odpalać. Jak ruszy pod NG - to obadałbym.


OK
[#95] Re: Switchworld

@recedent, post #92

I bomba, nie jesteś zainteresowany, nie wpisałeś się na listę i tak trzymać. A Baran który chce dark forces na maku, niech odpali maka i dark forces, po co idiotyczne uwagi w liście? Nie jesteś zainteresowany, nie dopisuj się do kolejki.
[#96] Re: Switchworld

@fazior, post #95

Gdzie ty widzisz Dark Forces? Nie pierwszy raz wyciągasz dziwne wnioski.
[#97] Re: Switchworld

@fazior, post #95

Nie wiem co napisałeś i nie interesuje mnie to. Polecam opcję ukrywania moich postów, nie zmieniania nicków (żebym tej żałości w starych postach nie musiał oglądać) i nie dopisywania się do list które dotyczą klasycznej ami, skoro ona Cię nie interesuje.
[#98] Re: Switchworld

@fazior, post #97

Widzę, że ciągle masz problemy sam z sobą. Nie pomogę ci ich rozwiązać, swoje frustracje wyładowuj na kimś innym, chyba, że nadal to tłumaczysz tak jak w jednym meilu, którego kiedyś od ciebie dostałem (to cię w niczym nie usprawiedliwia). A do list będę się dopisywał, gdybyś zadał sobie trud przeczytania wszystkiego, to byś teraz nie bzyczał. Masz problem idź do specjalisty, forum jest od wyrażania własnych opinii.
[#99] Re: Switchworld

@fazior, post #97

[#98] [post użytkownika, którego ignorujesz] Re: Switchworld nowe
[#100] Re: Switchworld

@fazior, post #99

Panowie... Naprawde?
Powoli dochodze do wniosku ze jestescie w stanie znalezc powod zeby jeden bluzgal na drugiego nawet w watku "Przywitaj sie"....
Żenua...
[#101] Re: Switchworld

@softiron, post #100

No ja bym taką grę chętnie odpalił pod UAE jak i natywnie pod MOSem, albo i pod UAE odpalonym właśnie pod MOSem.

What ever. Byle taka gra powstała, można by ją kupić za hajs, i cieszyć się że wyszedł komercyjny produkt na Ami, na poziomie profesjonalnym!

A póki co, to jest lista mająca pokazać zainteresowanie, że jeszcze ktoś czeka na dobry soft OK
[#102] Re: Switchworld

@morph123, post #101

Podbijam wątek.
Nie dałoby się na głównej jako newsa dać że jest kod Switchworlda i jest teoretyczna szansa na ukończenie tej gry?
Chodzi o to aby jak najwięcej ludzi się o tym dowiedziało.
[#103] Re: Switchworld

@Ankuz MkOne, post #102

że jest kod Switchworlda

Docent jeszcze niczego nie znalazł na dyskach z backupem, a przynajmniej nic się nie pucuje.
[#104] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #103

przy 40 chetnych na gre, znalezienie czegokolwiek bedzie bardzo nieekonomiczne.

Takze jest spora szansa... na zlapanie szympansa.
[#105] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #103

aaa kurde, no to trzeba budować presję...

@Docent
Jakiś mały update z poszukiwań ? ; )
[#106] Re: Switchworld

@Ankuz MkOne, post #105

Po feriach postaram sie znalezc backupy i zobaczyc, co z tego zostalo i czy sie do czegos jeszcze nadaje.

Co do technicznych kwestii:
- engine to raycaster z podlogami/sufitami, nie bazujacy na rozwiazaniach typu portale czy bsp lub poligony - na pewno "Dark Forces" z tego nie bedzie :)
- Jesli dobrze pamietam, to engine chodzil na systemowym ekranie i mial c2p robiony cpu lub przez akiko (w wersji cd32), wiec powinien chodzic na rtg.

btw: Dziekuje wszystkim kolejkowiczom - jak cos z tego wyniknie, to nie omieszkam sie przypomniec
[#107] Re: Switchworld

@docent, post #106

To dobra wiadomość, że będą podjęte jakieś działania w celu odnalezienie źródeł OK
[#108] Re: Switchworld

@docent, post #106

Super,
Ja słów na wiatr nie rzucam ; ) jak tylko będzie produkt biere od razu!

Co do technikaliów: dla mnie engine jest super , przynajmniej to techniczne demo.
Przydałoby się aby była opcja graficzna 1x1 do wyboru, tak aby szło na 030 ale i 060 miały co robić.

A jak znajdziesz żródła, to nasi na 100% ogłoszą to na innych forach (e.g. EAB) to wzbudzi jeszcze większe zainteresowanie.
[#109] Re: Switchworld

@docent, post #106

@docent próbowałem się z Tobą kontaktować mejlowo w sprawie gier, które Union Systems chciało wydawać. Bardzo proszę o kontakt :)
Szafa z Grami z tej strony.

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2019 10:04:16 przez Unter
1
[#110] Re: Switchworld

@Unter, post #109

A na ktore konto slales? oodpowiedz na priv.
[#111] Re: Switchworld

@ponior, post #90

...no ja bym na przykład kupił, gdyby gra szła na moim sprzęcie, tj. gdyby na A500 chodziła grywalnie w wielkości znaczka pocztowego, to bym brał - co więcej - nawet, gdyby była tylko AGA - i na standardowej A1200 chodziła grywalnie w tejże wielkości, to też bym wziął.

Jestem doomofilem - filatelistą.
Doomofilatelistą.
[#112] Re: Switchworld

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #111

Zgadzam się że takie gry na amigę powinny być skalowalne.
Jak na piecu. t.j. jakieś min. wymagania a potem wraz z przyrostem mocy gra nabiera rumieńców (większa rodzielczość, włączanie ficzerów, itp.).
Ale tez nie oszukujmy się: goła a1200 nie powinna być tym: "min. requirements" w obecnych czasach.
[#113] Re: Switchworld

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #111

Jestem doomofilem - filatelistą.
Doomofilatelistą.


Dobre OK Witaj w klubie szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2019 01:43:32 przez BULI
[#114] Re: Switchworld

@docent, post #106

Podbijam wątek...
I jak Docent, udało się coś znaleźć?
1
[#115] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #7

Odświeżam...

Czytałem że istnieje wersja 0.3 Beta POOM-a, ale nigdzie nie jest dostępna (na Aminecie jest 0.2). Przez chwilę leżała na jakimś BBS-ie. W końcu udało mi się to znaleźć, jest możliwość wyboru rozdziałki ekranu (od 32x32 do 320x256), gracz ma broń.
Zatem czekamy na demko Switchworld.


1
[#116] Re: Switchworld

@Unter, post #109

Ooo… „Szafa z grami” + docent to może być dla mnie szansa na dokument roku. Co tam roku… pięciolecia! Oby coś z tego wyszło…
[#117] Re: Switchworld

@xylaz, post #66

Wiesz skąd można pobrać scan całego numeru?
[#118] Re: Switchworld

@deejayremix, post #117

Tju ... albo tju



Ostatnia aktualizacja: 02.03.2022 15:16:28 przez waldiamiga
[#119] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #118

Dziękuję!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem