[#31] Re: Switchworld

@deejayremix, post #27

Pamiętam że postacie były digitalizowane pewnie gdzieś jeszcze mam w swoich zbiorach

Szukaj i aplołduj!

Generalnie albo było na jakimś cover cd (acs) lub kupiłem na giełdzie

Na 99,9% nie było na żadnym CoverCD, z giełdą bardziej możliwe.
[#32] Re: Switchworld

@Sir_Lucas, post #29

Spoko wrzucę ale po powrocie z urlopu. Wracam 5ego i na bank przeszukam zbiory. Dobra wiadomość jest taka że na 99% kojarzę gdzie tego szukać bo generalnie byłem maniakiem fps na Ami ;) i zawsze wrzucałem do jednego worka.
[#33] Re: Switchworld

@waldiamiga, post #31

Generalnie rzeczywiście na giełdę bym stawiał jednak.
[#34] Re: Switchworld

@Sir_Lucas, post #22

Z tego co pamiętam w SS wtedy trzy Wasze gry się pojawiły. SwitchWorld, In your Dreams, Chess Through Ages. Wszystkie trzy wyglądały na screenach bardzo dobrze. Fajnie, jakby cokolwiek z nich zostało i dało się je jakoś odkopać :)


Wszystkie mialy mniej lub bardziej grywalne dema dla wydawcy ale nie wiem, czy cos z tego przetrwalo w formie nadajacej sie do publikacji. Trzeba by poszukac na starych dyskach i backupach ale nie mam na to czasu.
[#35] Re: Switchworld

@Sventevith, post #30

Kto w tamych czasach mial 30.


W czasach Cytadeli czy AB3D? Z resztą, grunt że gry wymagały postępu.

Malo kto probowal zrobic cos grywalnego na a1200 ograniczajac technologiczne zaswansowanie.


ograniczajac technologiczne zaswansowanie


i jeszcze raz

ograniczajac technologiczne zaswansowanie


i jeszcze ten jeden raz...

ograniczajac technologiczne zaswansowanie


Ależ tak! Ograniczając, wychodziły gry na A500 z 1MB! Jakże piękne były te technologiczne ograniczenia :)

Zamiast skupic sie na czyms pokroju wolfa 3d

A tak, były podobne gry na A500 jak np. project Battlefield.


ktory byl bardzo grywalny

No A500 nie miała trybu chunky, więc działało to jak działało, dlatego grywalny to był bardziej Death Mask.

kazdy chcial na amidze dogonic pc.
....
Nie bez powodu, nie bez powodu....
[#36] Re: Switchworld

@deejayremix, post #27

Wyszły 2 grywalne dema z tego co kojarzę (jedno na bank). Pamiętam że postacie były digitalizowane pewnie gdzieś jeszcze mam w swoich zbiorach. Generalnie albo było na jakimś cover cd (acs) lub kupiłem na giełdzie.


To wiesz wiecej ode mnie :) Nie bylo zadnego grywalnego dema Switchworld na cover disku ani na gieldzie a postacie nie byly digitalizowane.
[#37] Re: Switchworld

@docent, post #36

heh qrde jestem pewny że mam demo (może to inna gra) oblookam jak tylko wrócę.
[#38] Re: Switchworld

@Gżegżółka, post #24

Kiedy/w którym roku rozpoczęły się prace nad grą i kiedy projekt został anulowany?
Produkcja to poczatek 1995 - poczatek 1996. Mniej wiecej...
Z jakiego powodu gra się nie ukazała?
Jej wydawca (Kompart/Black Legend) zbankrutowal, nie zaplaciwszy milestonow.
Na jakim sprzęcie i programach była tworzona?
Glownie na Amiga 4000/40, CD32+SX1 plus inne.
I na koniec - jak dużo udało się zrobić,a ile zostało nie ukończone?
Cala grafika do poziomow, obrazek tytulowy i wiekszosc pozostalej grafiki, czesc animacji postaci, muzyki (modulow i cd), sampli. Wiekszosc engine na AGA i cd32 i edytor poziomow :). Byl tez grywalny preview dla dystrybutora do testow.
Z 5 planowanych poziomow 1 byl zrobiony, pozostale mialy dokladne opisy i jakies wstepne przymiarki.
Do zrobienia pozostalo wykonanie brakujacych animacji i grafik, dokonczenie engine i wersja na ECS, zlozenie poziomow na edytorze i testowanie, poprawki, testowanie, finetuning, testowanie. itp
Bardzo fajnie by było gdyby udało się dokopać do większej ilości materiałów o tej grze, grafik, szkicy, wersji demo, albo alpha. Rozumiem że dużo czasu już upłynęło i to wszystko mogło gdzieś przepaść/zostać skasowane.

To wszystko lezy u mnie gdzies na backupach, ale nie wiem gdzie :)
[#39] Re: Switchworld

@flops, post #25

Nigdy się nie chwaliłeś, że ją robiłeś. Opowiadaj proszę jak to wyglądało i co masz. Może wydasz to teraz :)
Nie lubie chwalic sie czyms, czego nie skonczylem :)
Nie wiem, czy wydanie tego ma sens - po pierwsze musialbym znalezc archiwa na backupach, potem przypomniec sobie jak sie pisze na Amige i skonczyc engine na ecs, dokonczyc animacje postaci, zaprojektowac pozostale poziomy, testowac... To troche roboty jest, a ja nie mam za duzo wolnego czasu ani nie jestem grafikiem i sam animacji nie zrobie. Poza tym kto by to teraz kupil :)
[#40] Re: Switchworld

@docent, post #39

Poza tym kto by to teraz kupil :)

ok, racja
1. panti1801

Myślę, że jakbyś odnalazł źródła to na pewno byłoby parę chętnych osób, które pomogłyby Ci ukończyć grę.

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 01:04:17 przez panti1801
[#41] Re: Switchworld

@docent, post #39

Chętnych do kupienia gry się takich paru znajdzie
[#42] Re: Switchworld

@docent, post #39

jak juz bedzie jakis grywalny engine, to kilku grafikow na bank sie znajdzie ok, racja
[#43] Re: Switchworld

@Pita, post #1



Czy ta gra może być?
[#44] Re: Switchworld

@docent, post #39

Jeśli są chętni, którzy zapłacą za gry w BackBone i gry w Amosie to możesz być spokojny, że będą chętni na Twoje gry.

Zobacz jak fajnie się sprzedaje porządnie zrobiony Powerglove czy Worthy. Ludzie docenią dobrą produkcję.
[#45] Re: Switchworld

@docent, post #38

Dzięki za obszerną odpowiedź :) wniosła ona sporo światła do historii tej gry.
Pamiętasz może kto prócz Ciebie nad nią pracował i jak potoczyły się ich losy?
Nie próbowaliście zmienić dystrybutora, czy były jakieś umowy prawne nałożone przez Black Legend na prawa do gry?
W końcu był to FPS i nawet na Amigach kiedy rynek się kurczył gry z tego gatunku były chyba najpopularniejsze/ najlepiej się sprzedawały.
Nie ukrywam że mam bzika na punkcie historii niewydanych gier, nie wiem jak inni, ale mnie bardzo ucieszyło by opublikowanie tych backupów. Nawet bez nanoszenia poprawek, po prostu udostępnienie ich tak jak były, dla mnie jest to kawałek historii i szkoda by było ją stracić. Wiadomo że każdy nośnik kiedyś padnie a wraz z nim dane które się na nim znajdują. Rozumiem też że trudno się chwalić czymś czego się nie skończyło, nie ma spiny i nie będę nachalnie nalegał. Decyzja należy do Ciebie. Grę gdyby udało się skończyć pewnie bym kupił :)
[#46] Re: Switchworld

@Gżegżółka, post #45

mnie bardzo ucieszyło by opublikowanie tych backupów. Nawet bez nanoszenia poprawek, po prostu udostępnienie ich tak jak były


OK

Poza tym kto by to teraz kupil :)


ok, racja
1. panti1801
2. BULI

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 11:40:29 przez BULI
[#47] Re: Switchworld

@fondriesete, post #43

Czy ja dobrze widze na pierwszym filmie ze dziala to na 020.
Skoro taki silnik dziala na 020 plyny wolf3d powinien byc mozliwy.
[#48] Re: Switchworld

@Sventevith, post #47

Na 020 w jakimś emulatorze więc nie wiadomo czy nie fastest possible.
Grafika wyrypana z Dark Forces?
[#49] Re: Switchworld

@BULI, post #46

ok, racja
1. panti1801
2. BULI
3.Dorian3d
[#50] Re: Switchworld

@BULI, post #46

1. panti1801
2. BULI
3. Dorian3d
4. KM jest jedno "ale" gra musi działać pod systemem i odpalać na GFX (czyli ruszy na NG)

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 12:57:47 przez KM
[#51] Re: Switchworld

@docent, post #39

Wiem że to żaden biznes. Ale wersję pudełkową z zyskiem w granicy 50pln za pudełko około 100 osób w PL (tylko 5tyś PLN) i do 1000 na cały świat. Po odpowiednim rozdmuchaniu i hype (a masz możliwości i kontakty, do tego stara nie wydana gra dodaje smaczku), może pod 2000 szt. Dobrze się zareklamujesz, przypomnisz w czym maczałeś palce (TeenAgent Amiga) i myślę że pyknie tyle sztuk.
Grafików znajdziesz raczej bez problemu, jest tutaj kilku, w mojej okolicy spoza środowiska na pewno jeden by się pisał na to. Tylko ślęczenia przy kodzie na Ami nikt Ci nie zwróci, a zarobisz robiąc coś innego 10x tyle. Ale własna gra na Amigę, czy Cie to nie kusi po latach? Nie namawiam do złego Zapotrzebowanie na gry jest i wydaje się że będzie rosło przez jakiś czas.
Co do #43 i #48, to na emulatorze jak CHIP nie działa jak na prawdziwej Amidze, to będzie chodzić sporo szybciej niż na prawdziwym sprzęcie. A dodatkowo jak c2p jest na Blitterze i Blitter zapycha za szybko to też ktoś się zdziwi na prawdziwej Amidze z Fast, bo sam procesor i 14MHz to nie problem :)

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 14:10:40 przez flops
[#52] Re: Switchworld

@KM, post #50

1. panti1801
2. BULI
3. Dorian3d
4. KM jest jedno "ale" gra musi działać pod systemem i odpalać na GFX (czyli ruszy na NG)
5. Tfardy :)

Jak dla mnie - fajnie gdyby dzialala na karcie GFX ale nie musi.
Jeśli opublikowalbys to co masz czyli 1 z 5 docelowych leveli - byloby mega spoko. Ale z drugiej strony, mysle ze skrzykneloby sie kilka osob z forum zeby te dodatkowe levele dorobic ;)
[#53] Re: Switchworld

@twardy, post #52

Wiem, że można uruchomić na emu, ale ja chcę kupić , ściągnąć, kliknąć i grać i nie chodzi o rozdzielczość HD gry, tylko o to, by zadziałało pod GFX i systemem, czyli pod NG. Jak będzie wymagać chipów i mam to emulować, to z mojego (NG) punktu widzenia sens zakupu jakby mniejszy.
[#54] Re: Switchworld

@twardy, post #52

Ooo, jest lista kolejkowa... Muszem na niej być!

1. panti1801
2. BULI
3. Dorian3d
4. KM jest jedno "ale" gra musi działać pod systemem i odpalać na GFX (czyli ruszy na NG)
5. Tfardy :)
6. waldiamiga

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 15:19:10 przez waldiamiga
[#55] Re: Switchworld

@tbone, post #48

[#56] Re: Switchworld

@nogorg, post #55

1. panti1801
2. BULI
3. Dorian3d
4. KM jest jedno "ale" gra musi działać pod systemem i odpalać na GFX (czyli ruszy na NG)
5. Tfardy :)
6. waldiamiga
7. nostrum666
[#57] Re: Switchworld

@Sventevith, post #47

Tak, działa na prawdziwym 020 (Yes, work real 020)
no płynny, ale można go odtwarzać (Not very fluid, but playable)
[#58] Re: Switchworld

@nogorg, post #55

Przetestowane 030/50 bardzo płynnie. Szkoda wielka ze nie została dokonczona.

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 19:29:25 przez mikecios
[#59] Re: Switchworld

@mikecios, post #58

Też sobie po testowałem i chodzi u mnie całkiem fajnie (020 28MHz).
[#60] Re: Switchworld

@nostrum666, post #56

niezle az 7 osob na liscie ok, racja
versus
niedawna lista myszek

1. rj1307 - 2 myszki
2. mmarcin2741 - 2 myszki
3. biax - 2 myszki
4. fazior - 2 myszki
5. Paxo - 2 myszki
6. charliefrown - 2 myszki
7. Jield - 1 myszka
8. Hexmage960 - 1 myszka
9. Jarkman - 1 myszka
10. drakon - 1 myszka
11. Lucus - 2 myszki
12. rzookol - 2 myszki
13. mINA87 - 1 myszka
14. Kwiatki - 2 myszki
15. Atryda - 1 myszka
16. Jacol - 2 myszki
17. Stefkos - 2 myszki (przy rozsadnej cenie)
18. _arti - 10 myszek
19. AnkuzMkOne - 1 myszka
20. PoweredJJ - 2 myszki
21. yoo_gas - 1 myszka
22. Wojt_gl - 1 myszka
23. mwb113 - 1 myszka
24. Pentanteles - 1 myszka
25. Tfardy - 2 myszki
26. BenHur - 2 myszki
27. Nekroskop - 2 myszki
28. companiero - 1 myszka
29. cossack -1 myszka
30. Adinfo - 2 myszki
31. dotmod - 2 myszki
32. Michmis - 1-2 myszki
33. panti1801 - 1 myszka
34. Blady - 1 myszka
35. AD99 - 1 myszka
36. iZi - 1 myszka
37. tom256 - 4 myszki
38. QuaD - 1 myszka
39. kamilus - 3 myszki
40. X-Type^HVR - 1-2 myszki
41. pLayer_sct - 1 wystarczy :)
42. FeRu 1,2 sztuki (zależy czy tyle zostanie )
54. Dziubek - 1 myszka


...i wszystko jasne
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem