@Sir_Lucas, post #22
Z tego co pamiętam w SS wtedy trzy Wasze gry się pojawiły. SwitchWorld, In your Dreams, Chess Through Ages. Wszystkie trzy wyglądały na screenach bardzo dobrze. Fajnie, jakby cokolwiek z nich zostało i dało się je jakoś odkopać :)
@Sventevith, post #30
Kto w tamych czasach mial 30.
Malo kto probowal zrobic cos grywalnego na a1200 ograniczajac technologiczne zaswansowanie.
ograniczajac technologiczne zaswansowanie
ograniczajac technologiczne zaswansowanie
ograniczajac technologiczne zaswansowanie
Zamiast skupic sie na czyms pokroju wolfa 3d
ktory byl bardzo grywalny
kazdy chcial na amidze dogonic pc.....
@deejayremix, post #27
Wyszły 2 grywalne dema z tego co kojarzę (jedno na bank). Pamiętam że postacie były digitalizowane pewnie gdzieś jeszcze mam w swoich zbiorach. Generalnie albo było na jakimś cover cd (acs) lub kupiłem na giełdzie.
@Gżegżółka, post #24
Kiedy/w którym roku rozpoczęły się prace nad grą i kiedy projekt został anulowany?Produkcja to poczatek 1995 - poczatek 1996. Mniej wiecej...
Z jakiego powodu gra się nie ukazała?Jej wydawca (Kompart/Black Legend) zbankrutowal, nie zaplaciwszy milestonow.
Na jakim sprzęcie i programach była tworzona?Glownie na Amiga 4000/40, CD32+SX1 plus inne.
I na koniec - jak dużo udało się zrobić,a ile zostało nie ukończone?Cala grafika do poziomow, obrazek tytulowy i wiekszosc pozostalej grafiki, czesc animacji postaci, muzyki (modulow i cd), sampli. Wiekszosc engine na AGA i cd32 i edytor poziomow :). Byl tez grywalny preview dla dystrybutora do testow.
Bardzo fajnie by było gdyby udało się dokopać do większej ilości materiałów o tej grze, grafik, szkicy, wersji demo, albo alpha. Rozumiem że dużo czasu już upłynęło i to wszystko mogło gdzieś przepaść/zostać skasowane.
@flops, post #25
Nigdy się nie chwaliłeś, że ją robiłeś. Opowiadaj proszę jak to wyglądało i co masz. Może wydasz to teraz :)Nie lubie chwalic sie czyms, czego nie skonczylem :)
@docent, post #38
@docent, post #39
@KM, post #50
@twardy, post #52
@nostrum666, post #56